Als je dat meerekent is mijn record 5 minuten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat noem ik trouwens een one night stand.
Beginnen van je herhaling.. ofzeuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je aan iets 'beginnen' wat je al 'eerder' meegemaakt hebt?
Dat is het juist, ik heb dat nog niet meegemaaktquote:Hoe kun je aan iets 'beginnen' wat je al 'eerder' meegemaakt hebt?
Haha scherpquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook echt plezier van hebben in plaats van plezier mee hebben.
Nee langstequote:
Zoenen na het kotsen, bah.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha scherp.
[..]
Nee langste. Kortste is 2 uur ofzo
.
Of alleen die ene zoen net na het kotsen, ow wacht die is daarna , ja dat was die van 2 uur
Omgquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je dat meerekent is mijn record 5 minuten.
Langste is 9 maanden onofficieel hier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee langste. Kortste is 2 uur ofzo
.
Of alleen die ene zoen net na het kotsen, ow wacht die is daarna , ja dat was die van 2 uur
Was niet mijn ideequote:
Trustequote:
Was ze lekker ? (pics)quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was niet mijn idee, ik wilde gewoon naar bed, wat ook gebeurde, alleen dan niet slapen zoals ik wilde
.
Je hebt een eigen wil toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was niet mijn idee, ik wilde gewoon naar bed, wat ook gebeurde, alleen dan niet slapen zoals ik wilde
.
Damn, dat is echt hoi, hoi, kwak, dag, dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja voorspel hoeft niet altijd he.
Misschien was het wel 10 minuten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn, dat is echt hoi, hoi, kwak, dag, dag![]()
![]()
. OMG
Daar is toch ook niks aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn, dat is echt hoi, hoi, kwak, dag, dag![]()
![]()
. OMG
Mwah ik was zat en had net gekotstquote:
Maar ik blijf manquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Thinking with your "little" head
Hm, nou, voor mij hoeft 't niet. ONS is prima, maar wel een beetje fatsoen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was best leuk voor een keer hoor.Zou het alleen niet nog eens doen.
Idd, het opgeilen, sabbelen, kussen, strelen enzo moet erbij zittenquote:
Tsja, daarom zou ik het dus niet nog eens doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, nou, voor mij hoeft 't niet. ONS is prima, maar wel een beetje fatsoen.
Die beslist weleens mee met mijn breinquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jouw lul heeft een eigen wil dus
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die beslist weleens mee met mijn brein, ik geloof trouwens niet dat ie zijn woorden waargemaakt heeft die avond
![]()
.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die beslist weleens mee met mijn brein, ik geloof trouwens niet dat ie zijn woorden waargemaakt heeft die avond
![]()
.
Wie wel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb dit soort gesprekken nog nooit gehad in de 3fm SC trouwens.
quote:
LOLquote:
Ik ook niet, maar gezellig vind ik het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb dit soort gesprekken nog nooit gehad in de 3fm SC trouwens.
Niemand volgens mijquote:
Ik doe niet aan gezellig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gezellig vind ik het wel.
Dit idd. Wel een beetje opletten met wat je post enzo, 't blijft hier nogal eeuwig staan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gezellig vind ik het wel.
Daarom anoniemquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit idd. Wel een beetje opletten met wat je post enzo, 't blijft hier nogal eeuwig staan.
Nee dat had je al verteldquote:
Ja nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat had je al verteld.
Hoi, kwak, doei.
Ach ik heb al ooit een fout gemaaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit idd. Wel een beetje opletten met wat je post enzo, 't blijft hier nogal eeuwig staan.
Ik luister nog 3FM. Maximo Parkquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die mijn muziekjes tof vond?![]()
Ik luister Tim Knol, sorry.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Daar heb je dat kutpaard weerquote:
Sorryquote:
Ik ook, maar wie er nu op is weet ik nietquote:
Best wel, maar aan mij heb je niet gek veel, aangezien ik die nummers al ken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Net Maximo Park, nu REMquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wie er nu op is weet ik niet.
Trustequote:
Alweer, quitterquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:44 schreef Geo3kant het volgende:
4 uur denk ik dat ik ga slapen, aangezien hier vast en zeker stil(ler) gaat worden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nouja als we een leuk gesprek hebben kan ik nog wel even blijven
Ik ben er nogquote:
quote:
mijn verbinding was zo aan het bokken dat ik het maar met mn mp3tjes doe totdat het weer een beetje te luisteren valt.quote:
Je internetverbinding of een stream?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn verbinding was zo aan het bokken dat ik het maar met mn mp3tjes doe totdat het weer een beetje te luisteren valt.
Ik heb sowieso koude handen nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn muishand (rechts) altijd koud is.. maybe omdat me ellboog van bureau af ligt en het bloed daarom terug loopt..
beide, en in combinatie nog ergerquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je internetverbinding of een stream?
JAWELquote:
Dan kan ik me voorstellen dat je kiest voor je eigen muziekquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beide, en in combinatie nog erger
Brr ik haat meiden met koude handenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb sowieso koude handen nuMaar zou zomaar kunnen hoor.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ik haat meiden met koude handen.
Als ze bij me zijn danquote:
3 smsjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:51 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen hier gedoneerd aan SR en zoja, hoeveel eigenlijk?
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ik haat meiden met koude handen.
Maar als ze bij je zijn, dan hoor je toch die handen op te warmen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze bij me zijn dan. Jij bent nu aan de andere kant van het land dus heb ik er geen last van
.
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.
Ik heb ¤1688,- aan donaties aangenomen tijdens mijn CC-shift.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:51 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen hier gedoneerd aan SR en zoja, hoeveel eigenlijk?
Dat welquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar als ze bij je zijn, dan hoor je toch die handen op te warmen?
Gelukkig is deze niet al te eentonigquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je kiest voor je eigen muziek
Nice!quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb ¤1688,- aan donaties aangenomen tijdens mijn CC-shift.
Joepie handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.
in 20% van de gevallen een goede 'opening' bij wildvreemden buiten bij kroegen als het koud is.quote:
Awww, ik doe dat altijd met mijn beste vriendin, gewoon omdat 't lekker warm is. Ook veel knuffelen enzo. Gevolg: Iedereen denkt dat we een koppeltje zijn. Daar maken we af en toe gebruik van, erg grappigquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joepie handjes vasthoudenDat heb ik vroeger nog niet genoeg gedaan
.
Hand in hand door de stad. Er is er zelfs 1 geweest die me daarom gedumpt heeft
.
Topwijf idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
. Toen wilde ik handjes vasthouden.
Daarvoor gedumpt worden? Hoe sneuquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
. Toen wilde ik handjes vasthouden.
Ze was wel erg lekkerquote:
Was niet mijn keusquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarvoor gedumpt worden? Hoe sneu
Verklaart al genoeg meteenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was wel erg lekker. Ik stond na de film te zoenen buiten de pathe en had mijn hand op d'r bil onder d'r rokje en het bioscooppersoneel vond het geweldig
![]()
![]()
. Zij stond dus met d'r rug naar hun toe en nou ja denk dat jullie het wel snappen
.
En dan mij vies vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was wel erg lekker. Ik stond na de film te zoenen buiten de pathe en had mijn hand op d'r bil onder d'r rokje en het bioscooppersoneel vond het geweldig
![]()
![]()
. Zij stond dus met d'r rug naar hun toe en nou ja denk dat jullie het wel snappen
.
Het is hier te gezellig en interessantquote:
Bijvoorbeeld. Maar ik zie sowieso niet zo'n probleem in handjes vasthouden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was niet mijn keus. Ze had het ook gewoon kunnen zeggen
.
Dat was niet de redenquote:
Wij hebben daar langer dan 10 minuten gestaan, niet gesext en 2 weken een relatie gehadquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar ik zie sowieso niet zo'n probleem in handjes vasthouden.
Goei vlees moet je ook onthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was niet de reden![]()
. Had ze niet eens in de gaten volgens mij
, en anders vond ze het wel leuk, want we hebben daar ruim 15 minuten gestaan
.
En ja sommige dingen van mijn relaties zijn goed blijven hangen.
Heb je honger?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij hebben daar langer dan 10 minuten gestaan, niet gesext en 2 weken een relatie gehad.
Jaquote:
Valt er zo weinig te vertellen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:03 schreef DaMook het volgende:
Ik zou moeten stoppen met posten, dalijk weten jullie net zoveel of meer over mijn exen dan ik zelf
(ook al kan ik nog lang doorgaan
).
Pff, da's ook watquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ex had alleen een probleem met alles wat zich niet binnen een van onze woningen afspeelde. Zelfs een kusje in de bios kon er maar moeilijk vanaf, laat staan buiten handjes vasthouden...
Mind the (ook al kan ik nog lang doorgaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt er zo weinig te vertellen dan?
Had ik gelezen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the (ook al kan ik nog lang doorgaan) .
Je hebt ook nog waar de lipjes op een burger lijken maar die hadden jullie niet gespot ben ik bang..quote:
De bios is echt een ideale plek om te flikflooienquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ex had alleen een probleem met alles wat zich niet binnen een van onze woningen afspeelde. Zelfs een kusje in de bios kon er maar moeilijk vanaf, laat staan buiten handjes vasthouden...
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:08 schreef DaMook het volgende:
.
[..]
De bios is echt een ideale plek om te flikflooien
Haha iddquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.
mssn dat ze je gewoon aan het pesten was.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had Coldplay - Yellow aan moeten vragen. Mooiste nummer van ze.
Stond ie dan wel in de db?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had Coldplay - Yellow aan moeten vragen. Mooiste nummer van ze.
Verliefd worden besluit je niet, dat overkomt je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik heb net even besloten dat ik de komende 20 jaar niet verliefd ga worden. En nu ga ik slapen.
Volgend jaar weer?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik heb net even besloten dat ik de komende 20 jaar niet verliefd ga worden. En nu ga ik slapen.
Mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Verliefd worden besluit je niet, dat overkomt je!
Maar,
Haije!quote:
Omg echt op 5 secondequote:
Ik zit er aan te denken om te gaan slapen, half 11 kerstontbijt en hier wordt niet veel meer gekletstquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat? Hoezo? We gaan toch RockenRoll door hier?
Moet er wel iets Rock&Roll gebeuren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tis laat en msn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:34 schreef Geo3kant het volgende:
SR is echt voorbij, het topic is ook deauddd
Ik doe met je mee inderdaad. Eens zien of ik nog wat leesschade kan inhalen van de afgelopen dagen.quote:
Kruip je er ook langs dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe met je mee inderdaad. Eens zien of ik nog wat leesschade kan inhalen van de afgelopen dagen.
Datquote:
Inderdaad, doe met je mee, kruip je ook langs dan (mijn bed)quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Que? Ik ben niet meer zo scherp geloof ik
Achzo. Nou, ik wil er best even langs kruipen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, doe met je mee, kruip je ook langs dan (mijn bed)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe met je mee inderdaad. Eens zien of ik nog wat leesschade kan inhalen van de afgelopen dagen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:44 schreef hole1988 het volgende:
wat een knip werk, maar de video's zijn onderweg [spam] http://www.youtube.com/user/3FMVid [/spam]
bey bey man bey beyquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
![]()
Lieverds, ik ga slapen. Tot een volgende keer en veel plezier deze feestdagen!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
![]()
Lieverds, ik ga slapen. Tot een volgende keer en veel plezier deze feestdagen!![]()
Hehequote:Op zaterdag 25 december 2010 04:46 schreef Geo3kant het volgende:
Oh en CindieY ik tik hem bij jou zelf wel ff aan![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2010 04:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
![]()
netjes hoorquote:
Zie editquote:
jij hierquote:
geen ideequote:
Right back at ya!quote:
Goedemóóórgen! Wanneer gaat de nieuwe stustu in gebruik genomen worden?quote:
Woensdagmorgen 6 uur!quote:Op zaterdag 25 december 2010 07:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goedemóóórgen! Wanneer gaat de nieuwe stustu in gebruik genomen worden?
Dat gaat ook jouw ding worden begreep ik, of niet?quote:
Correct #zininquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat gaat ook jouw ding worden begreep ik, of niet?
Begrijpelijk. Al "kunnen spelen" met alle apparatuur daar? Althans, ik gok dat ze qua mengtafels enzo alles nieuw hebben en niet die avond overhuizen van de huidige studio?quote:
Wow iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
http://www.polyxenos.nl/page21/page21.html
Foto's
Is echt supermooi geworden zeg
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:04 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
wtf 5 topics gemist sinds half 1!
Totoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Als ik de twitter van Domien lees heeft die andere dingen aan zijn hoofd dan deze lijst presenteren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:18 schreef themauster het volgende:
![]()
Geen Domien zie ik, Frank Dane 6 uur achter elkaar?
Wat is er eigenlijk met 'm?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik de twitter van Domien lees heeft die andere dingen aan zijn hoofd dan deze lijst presenteren.
quote:
Hans ge leeft nogquote:
Ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans ge leeft nogDe paar keer dat ik hier heb meegelezen tijdens SR heb ik je geen 1 keer gezien
Zo te lezen persoonlijke omstandigheden waardoor hij even geen zin heeft in kerst.quote:
Hmm, zondequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo te lezen persoonlijke omstandigheden waardoor hij even geen zin heeft in kerst.
quote:
haha leuk bedachtquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:38 schreef Zeroku het volgende:
http://www.designer-daily(...)ing-bag-design-11892
Baas![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:38 schreef Zeroku het volgende:
Baas![]()
Die met die gansquote:
Rode Chilli zijn hete pepers toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het zijn dan nog altijd de RHCP mijn beste meneer.
Ej !quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans ge leeft nogDe paar keer dat ik hier heb meegelezen tijdens SR heb ik je geen 1 keer gezien
Haha, die laatste: Tik em aan!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:38 schreef Zeroku het volgende:
Baas![]()
quote:
Het was nog lang gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:04 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
wtf 5 topics gemist sinds half 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |