Ik heb ¤1688,- aan donaties aangenomen tijdens mijn CC-shift.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:51 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen hier gedoneerd aan SR en zoja, hoeveel eigenlijk?
Dat welquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar als ze bij je zijn, dan hoor je toch die handen op te warmen?
Gelukkig is deze niet al te eentonigquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je kiest voor je eigen muziek
Nice!quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb ¤1688,- aan donaties aangenomen tijdens mijn CC-shift.
Joepie handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.
in 20% van de gevallen een goede 'opening' bij wildvreemden buiten bij kroegen als het koud is.quote:
Awww, ik doe dat altijd met mijn beste vriendin, gewoon omdat 't lekker warm is. Ook veel knuffelen enzo. Gevolg: Iedereen denkt dat we een koppeltje zijn. Daar maken we af en toe gebruik van, erg grappigquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joepie handjes vasthoudenDat heb ik vroeger nog niet genoeg gedaan
.
Hand in hand door de stad. Er is er zelfs 1 geweest die me daarom gedumpt heeft
.
Topwijf idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
. Toen wilde ik handjes vasthouden.
Daarvoor gedumpt worden? Hoe sneuquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
. Toen wilde ik handjes vasthouden.
Ze was wel erg lekkerquote:
Was niet mijn keusquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarvoor gedumpt worden? Hoe sneu
Verklaart al genoeg meteenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was wel erg lekker. Ik stond na de film te zoenen buiten de pathe en had mijn hand op d'r bil onder d'r rokje en het bioscooppersoneel vond het geweldig
![]()
![]()
. Zij stond dus met d'r rug naar hun toe en nou ja denk dat jullie het wel snappen
.
En dan mij vies vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was wel erg lekker. Ik stond na de film te zoenen buiten de pathe en had mijn hand op d'r bil onder d'r rokje en het bioscooppersoneel vond het geweldig
![]()
![]()
. Zij stond dus met d'r rug naar hun toe en nou ja denk dat jullie het wel snappen
.
Het is hier te gezellig en interessantquote:
Bijvoorbeeld. Maar ik zie sowieso niet zo'n probleem in handjes vasthouden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was niet mijn keus. Ze had het ook gewoon kunnen zeggen
.
Dat was niet de redenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |