Daarom anoniemquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit idd. Wel een beetje opletten met wat je post enzo, 't blijft hier nogal eeuwig staan.
Nee dat had je al verteldquote:
Ja nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat had je al verteld.
Hoi, kwak, doei.
Ach ik heb al ooit een fout gemaaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit idd. Wel een beetje opletten met wat je post enzo, 't blijft hier nogal eeuwig staan.
Ik luister nog 3FM. Maximo Parkquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die mijn muziekjes tof vond?![]()
Ik luister Tim Knol, sorry.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Daar heb je dat kutpaard weerquote:
Sorryquote:
Ik ook, maar wie er nu op is weet ik nietquote:
Best wel, maar aan mij heb je niet gek veel, aangezien ik die nummers al ken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:39 schreef Geo3kant het volgende:
Net Maximo Park, nu REMquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wie er nu op is weet ik niet.
Trustequote:
Alweer, quitterquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:44 schreef Geo3kant het volgende:
4 uur denk ik dat ik ga slapen, aangezien hier vast en zeker stil(ler) gaat worden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nouja als we een leuk gesprek hebben kan ik nog wel even blijven
Ik ben er nogquote:
quote:
mijn verbinding was zo aan het bokken dat ik het maar met mn mp3tjes doe totdat het weer een beetje te luisteren valt.quote:
Je internetverbinding of een stream?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn verbinding was zo aan het bokken dat ik het maar met mn mp3tjes doe totdat het weer een beetje te luisteren valt.
Ik heb sowieso koude handen nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn muishand (rechts) altijd koud is.. maybe omdat me ellboog van bureau af ligt en het bloed daarom terug loopt..
beide, en in combinatie nog ergerquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je internetverbinding of een stream?
JAWELquote:
Dan kan ik me voorstellen dat je kiest voor je eigen muziekquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
beide, en in combinatie nog erger
Brr ik haat meiden met koude handenquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb sowieso koude handen nuMaar zou zomaar kunnen hoor.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ik haat meiden met koude handen.
Als ze bij me zijn danquote:
3 smsjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:51 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen hier gedoneerd aan SR en zoja, hoeveel eigenlijk?
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ik haat meiden met koude handen.
Maar als ze bij je zijn, dan hoor je toch die handen op te warmen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze bij me zijn dan. Jij bent nu aan de andere kant van het land dus heb ik er geen last van
.
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meiden met koude handen = Excuus om ze vast te pakken en met je eigen handen op te warmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |