quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar ik zie sowieso niet zo'n probleem in handjes vasthouden.
Goei vlees moet je ook onthoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was niet de reden![]()
. Had ze niet eens in de gaten volgens mij
, en anders vond ze het wel leuk, want we hebben daar ruim 15 minuten gestaan
.
En ja sommige dingen van mijn relaties zijn goed blijven hangen.
Heb je honger?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij hebben daar langer dan 10 minuten gestaan, niet gesext en 2 weken een relatie gehad.
Jaquote:
Valt er zo weinig te vertellen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:03 schreef DaMook het volgende:
Ik zou moeten stoppen met posten, dalijk weten jullie net zoveel of meer over mijn exen dan ik zelf
(ook al kan ik nog lang doorgaan
).
Pff, da's ook watquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ex had alleen een probleem met alles wat zich niet binnen een van onze woningen afspeelde. Zelfs een kusje in de bios kon er maar moeilijk vanaf, laat staan buiten handjes vasthouden...
Mind the (ook al kan ik nog lang doorgaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt er zo weinig te vertellen dan?
Had ik gelezen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the (ook al kan ik nog lang doorgaan) .
Je hebt ook nog waar de lipjes op een burger lijken maar die hadden jullie niet gespot ben ik bang..quote:
De bios is echt een ideale plek om te flikflooienquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ex had alleen een probleem met alles wat zich niet binnen een van onze woningen afspeelde. Zelfs een kusje in de bios kon er maar moeilijk vanaf, laat staan buiten handjes vasthouden...
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:08 schreef DaMook het volgende:
.
[..]
De bios is echt een ideale plek om te flikflooien
Haha iddquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.
mssn dat ze je gewoon aan het pesten was.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar mevrouw vond van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |