Wel pas nadat je niet meer drinkt of heel veel op hebtquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteindelijk kak je toch in na alcohol?
Pino is my namequote:
Ik ook ja, omdat ik die nu al een half jaar heb ofzo. Donequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind die oranje toch herkenbaarder
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem wil ik zo'n baard:
[ afbeelding ]
Maar m'n baardgroei moet nog komen
Een minuut of 5quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
krijg jij geen energie van alcohol dan?
Zo, die staat hoogquote:
het valt meer opquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino is my name
[..]
Ik ook ja, omdat ik die nu al een half jaar heb ofzo. Done
Jouw haar is bruin maar je wil zwarte bakkebaarden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat, toch niet serieus?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat ik doe. Als ik thuis hang, komt 't moment nog vrij snel. Ben ik uit geweest ofzo, dan is dat op 't moment dat ik naar buiten stap. Echt even zo'n klap in je gezicht momentquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel pas nadat je niet meer drinkt of heel veel op hebt, ik iig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah valt wel mee, zolang ik in rap tempo drink iigquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik doe. Als ik thuis hang, komt 't moment nog vrij snel. Ben ik uit geweest ofzo, dan is dat op 't moment dat ik naar buiten stap. Echt even zo'n klap in je gezicht moment
17 jaar, 4 maanden en 7 dagen en 14 uur en 16 minuten.quote:
Bedankt, ik neem het mee in mijn oordeel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
17 jaar, 4 maanden en 7 dagen en 14 uur en 16 minuten.
quote:
Als ik in een rap tempo drink, krijg ik juist energie. Wordt daar aardig hyperactief van.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, zolang ik in rap tempo drink iig, als ik rustig aan doe zoals vandaag idd wel iets eerder
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |