quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij lijkt echt voor geen meter, alleen de tieten
Het lag dus niet aan mijn PCquote:
Na 0 uur 's nacht nietquote:
Mijn moeders kant is een kleine familie, maar heel hecht. Van m'n vader veel familie, maar ik zie hooguit 1/2 keer per jaar. En mijn oudersquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eens, heb toch wel een fijne (grote) familie. Natuurlijk niet perfect en ook behoorlijk lastig maar als het er op aan komt zijn ze allemaal top
Pics ter vergelijking?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij lijkt echt voor geen meter, alleen de tieten
quote:
Nu herken ik je pas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Oude UI terug
Of zal ik toch weer de oranje WK versie doen?![]()
ik vind die oranje toch herkenbaarderquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Oude UI terug
Ja is alweer over.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef ValHallen het volgende:
Mexicaantje is helemaal niet dronken. Ze typt echt tyfussnel
krijg jij geen energie van alcohol dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef ValHallen het volgende:
Mexicaantje is helemaal niet dronken. Ze typt echt tyfussnel
Uiteindelijk kak je toch in van alcohol?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
krijg jij geen energie van alcohol dan?
Hehe, eindelijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Oude UI terug
Ja dan krijg je echt zo'n after-dronken-inzinkingquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteindelijk kak je toch in na alcohol?
bij mij duurt dat altijd wel ffquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteindelijk kak je toch in na alcohol?
Na dat ik 3 uur heb gestuiterd welquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteindelijk kak je toch in van alcohol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |