Dat doen we dan ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wij kunnen praten.
'Hou je wel van vlees?'quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:23 schreef marcodej het volgende:
Deleted scenes Klusjesmannen
"Tik m aan hele ouwe!"
Jawel. Binnen een uur kwam er 1m van bedrijven binnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Godver wat een geweldige opbrengst
Die tussenstanden zullen dus wel redelijk fake zijn geweest want 3 miljoen binnenharken in pak 'm beet 4 uur kan echt niet...
Hele mooie finale trouwens, sfeervol gedaan met die fakkels en sowieso het slotconcert was dik in orde...
serieus? dan heb ik een paar grote bedragen gemistquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Binnen een uur kwam er 1m van bedrijven binnen.
Phillips kwam met 2 ton. En Office Depot ook zoiets. Wehkamp met 1 ton.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
serieus? dan heb ik een paar grote bedragen gemist
Die laatste tussenstand van vandaag was "MEER DAN 4.1 miljoen". Klopt wel dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Die tussenstanden zullen dus wel redelijk fake zijn geweest want 3 miljoen binnenharken in pak 'm beet 4 uur kan echt niet...
Hele mooie finale trouwens, sfeervol gedaan met die fakkels en sowieso het slotconcert was dik in orde...
Rond 1 uurquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat hebben jullie morgen kerstontbijt? Als je er aan doet, ik half 11vroegggg
Statiegeld / coca cola allemaal zelfde uur dus was al gauw 600.000+quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Phillips kwam met 2 ton. En Office Depot ook zoiets. Wehkamp met 1 ton.
Tetten.quote:
Fors decolleté.quote:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN !quote:
Flinke jetsers haha, ik vind dat geel niet mooi op die site, verder leukquote:
10:00 ofsoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat hebben jullie morgen kerstontbijt? Als je er aan doet, ik half 11vroegggg
Ik ben heel serieusquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Flinke jetsers haha, ik vind dat geel niet mooi op die site, verder leuk(gezicht kijkt wel serieus
)
Volgens mij laat, m'n zusje is stappen nu.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik sta morgen op, ergens tussen 8 en 10 en gooi dan 2 sneeën brood in het broodrooster, gooi er een lap kaas op, zet een koffie en ga er eens lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
natuurlijk kan het wel. iedereen die een actie heeft die ronden hun actie 's avonds af en storten dan het geld waardoor de laatste uren veel geld wordt gestort.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Dan zit ik al kerst te vieren bij mijn oma joh.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
GMTA.quote:
Als ze rijden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet morgen nog naarhuis treinen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben zo stikteringtyfusjaloers op de mensen met een fijne kerstvierfamilie.
Ik heb ook niet echt zo'n familie hoor, vet klein ook nog eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach ja wat is fijn. Van die lange avonden met de hele familie waar alle ergernissen weer boven tafel komen is ook niets.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
En weg met die kutsjaal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, iets aangepast, qua ogen, en de bril is exact zoals ik heb
Mamma Appelsap?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:42 schreef CindieY het volgende:
Ah, zo eentje die hoeheetieookalweer in dit liedje beschrijft moet ik nog vinden.
eens, heb toch wel een fijne (grote) familie. Natuurlijk niet perfect en ook behoorlijk lastig maar als het er op aan komt zijn ze allemaal topquote:
Jij kijkt altijd zo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, iets aangepast, qua ogen, en de bril is exact zoals ik heb
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij lijkt echt voor geen meter, alleen de tieten
Zo'n jacket heb ik ook nooit aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |