Dat doen we dan ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wij kunnen praten.
'Hou je wel van vlees?'quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:23 schreef marcodej het volgende:
Deleted scenes Klusjesmannen
"Tik m aan hele ouwe!"
Jawel. Binnen een uur kwam er 1m van bedrijven binnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Godver wat een geweldige opbrengst
Die tussenstanden zullen dus wel redelijk fake zijn geweest want 3 miljoen binnenharken in pak 'm beet 4 uur kan echt niet...
Hele mooie finale trouwens, sfeervol gedaan met die fakkels en sowieso het slotconcert was dik in orde...
serieus? dan heb ik een paar grote bedragen gemistquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Binnen een uur kwam er 1m van bedrijven binnen.
Phillips kwam met 2 ton. En Office Depot ook zoiets. Wehkamp met 1 ton.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
serieus? dan heb ik een paar grote bedragen gemist
Die laatste tussenstand van vandaag was "MEER DAN 4.1 miljoen". Klopt wel dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Godver wat een geweldige opbrengst
Die tussenstanden zullen dus wel redelijk fake zijn geweest want 3 miljoen binnenharken in pak 'm beet 4 uur kan echt niet...
Hele mooie finale trouwens, sfeervol gedaan met die fakkels en sowieso het slotconcert was dik in orde...
Rond 1 uurquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat hebben jullie morgen kerstontbijt? Als je er aan doet, ik half 11vroegggg
Statiegeld / coca cola allemaal zelfde uur dus was al gauw 600.000+quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Phillips kwam met 2 ton. En Office Depot ook zoiets. Wehkamp met 1 ton.
Tetten.quote:
Fors decolleté.quote:
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN !quote:
Flinke jetsers haha, ik vind dat geel niet mooi op die site, verder leukquote:
10:00 ofsoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat hebben jullie morgen kerstontbijt? Als je er aan doet, ik half 11vroegggg
Ik ben heel serieusquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Flinke jetsers haha, ik vind dat geel niet mooi op die site, verder leuk(gezicht kijkt wel serieus
)
Volgens mij laat, m'n zusje is stappen nu.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik sta morgen op, ergens tussen 8 en 10 en gooi dan 2 sneeën brood in het broodrooster, gooi er een lap kaas op, zet een koffie en ga er eens lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Geo3kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |