Bossiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
Mooi zo... gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoekenquote:
Ik hoorde het iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoeken
Jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen hier een heeel fijn kerstfeest
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey lieve Siepie, jij ook heel fijne feestdagen![]()
en we gaan er een mooi jaar van makenquote:
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en we gaan er een mooi jaar van maken
En een persoonlijke note: jij hebt nu wel een heeel goed jaar verdiend en ik hoop echt dat 2011 dat jou gaat brengen!!!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
Zie je Benny dat mijn kerstkaartekst niet gek was
dank je wel Peter, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Koen, mijn kerstgedachten zijn ook bij jou!
Neequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd van wel toch?![]()
how sweetquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronken
Slaap lekker Bosquote:
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, en dat komt bij mij uit m'n hart,
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan jequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan je
quote:
quote:
quote:
Ja, want ook die snap ik volledig, al hebben we andere redenen, toch een beetje gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
De gemaakte gezelligheid, het eten waar je te veel van eten, het zuipen omdat je de verhalen van oma over dr eerste keer niet wilt horen....KERST! ik hou ervan
nee, wacht... dat lieg ik
Ik moest wel lachen om oma's eerste keerquote:
....Kerst vorig jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om oma's eerste keer
Ja, en ik snap het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
Mixed emotionsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En waar is die kerst in opgesplitst?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en ik snap het ook
Weet je man, jij hebt echt eens een dosis uit het andere vaatje nodig
Ik vind je echt een fijne gozer en ik gun je oprecht eens iets goeds
En Siep, jij mag ook wel een beetje uit dat andere vaatje
Ik zie nu pas die quote in je sigquote:
Patje kwam er ook pas vorige week ofzo achter.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die quote in je sig
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die quote in je sig
it's a part of mequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Patje kwam er ook pas vorige week ofzo achter.
Maar het klopt toch? Symph?
Waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Miss Montreal geweest, dat was best heul gaaf!
quote:
Ja, niet dan?quote:
Nope, ze woonde hier trouwens nog geen kilomter verderop!quote:
In 't Hedon, hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar bij Miss Montreal... (en om je maar voor te zijn... welke plaats enzo)
Helemaal waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is helaas af en toe niet anders.
Voor een pijpbeurt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Miss Montreal geweest, dat was best heul gaaf!
ik zal de mijne maar niet gevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor een pijpbeurt?
Okee ik sla weer door. U kijkt mijn mening over MM.
Ik vond het gaaf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor een pijpbeurt?
Okee ik sla weer door. U kijkt mijn mening over MM.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal waar
Voor mij is het een fijne kerst hoor, maar ik heb het afgelopen jaar wat mensen leren kennen hier waar het allemaal ff minder gaat, en die allemaal een plekje hebben gekregen bij me en waar ik dus mee meeleef (dat is zowel hier als in de KSC). FOK! is afgelopen jaar nog meer voor me geworden dan het al was, en (dat was was het al nooit, door heel veel steun die ik van FOK!kers heb gehad in het verleden) het is niet zomaar een forum....
Hoiquote:
Ben ik niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Benny ik dacht dat je een aardige jongen was.
Dat idee heb ik ook. Afgelopen jaar een boel met fokkers (Hier en in de F&F SC en een beetje onzin.) Het heeft gewoon, bepaalde personen hebben gewoon een plaats in mijn sociale leven gekregen, buiten fok om dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal waar
Voor mij is het een fijne kerst hoor, maar ik heb het afgelopen jaar wat mensen leren kennen hier waar het allemaal ff minder gaat, en die allemaal een plekje hebben gekregen bij me en waar ik dus mee meeleef (dat is zowel hier als in de KSC). FOK! is afgelopen jaar nog meer voor me geworden dan het al was, en (dat was was het al nooit, door heel veel steun die ik van FOK!kers heb gehad in het verleden) het is niet zomaar een forum....
Stop es, dat maakt de mensen bang!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
I have a deal for you you cant refuse.
Jij mag 'r ook niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal de mijne maar niet geven
Ik heb haar in een bepaald rijtje staan en daar komt ze nooit meer uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
En je houd van haar of niet. Ik ken niet echt mensen die haar een beetje leuk vinden, het is alles of niets.
dat is wel weer tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag 'r ook niet?
Gave bassist heeft ze trouwens.
Ohw, ik ben wel een tusseninfiguur daarin hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
En je houd van haar of niet. Ik ken niet echt mensen die haar een beetje leuk vinden, het is alles of niets.
quote:
Stomme trage TNT...quote:
Wuuut?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme trage TNT...
Wel een paniekbrief van het CJIB.
Dat mijn rijjbewijs ingenomen is!![]()
Lees je verder dan zie je dat als je niet binnen twee weken betaald dat ie dan pas gevorderd word. En dan moet je hem verdorie nog zelf, aangetekend opsturen ook!
wat??? hoe kamt dat nou dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme trage TNT...
Lees je verder dan zie je dat als je niet binnen twee weken betaald dat ie dan pas gevorderd word. En dan moet je hem verdorie nog zelf, aangetekend opsturen ook!
Wut? Wtf?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme trage TNT...
Wesley, bij Boulevard, maar uiteraard zie je haar ook volop in beeldquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT DUS
Is ze op tv weer die aandachtshoer?
Te laat betalen, en ik schijn ook niet alles betaald te hebben, dat moet ik eens even napluizen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het zijn italiaanse inruilweken.
Ik was even wat voer roggelen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Leuk die KSC
Het valt meteen dood hier
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Te laat betalen, en ik schijn ook niet alles betaald te hebben, dat moet ik eens even napluizen.
Het is voor een bedrag van 5 tientjes dat nog openstaat. En er staat ook nog.
'Ook kan gijzeling worden toegepast. Dit betekent dat uw vrijheid kan worden ontnomen'
Tevens kunnen ze 'mijn voertuig buiten gebruik stellen'
Daarbij wens ik ze succes. Dié auto heb ik al 1,5 jaar niet meer.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Leuk die KSC
quote:
Qua lichaam.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT DUS
Is ze op tv weer die aandachtshoer?
Ik zag het, maar jullie posten daar volopquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hooguit Symph en ik zitten daar ook
ik ben beroerd in multitaskenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het, maar jullie posten daar volop
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Leuk die KSC
Ik maakte een grapje hoor Koenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben beroerd in multitasken
ik switch dan weer te weinig heen en weer
dat kan ik ook, en dat ga ik in januari ook doenquote:
quote:
Als ik twee drukke SC's heb lopen dan doe ik die in een ander tabblaadje. Bijlezen, posten in de een, dan de ander bijlezen en posten enz. enz.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben beroerd in multitasken
ik switch dan weer te weinig heen en weer
weet ikquote:
we hebben nu zo'n fijne Dm functie (verkapte MSN) en daar was ik ff heel druk meequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Leuk die KSC
Bij het voorstellen van de band had ie z'n bas in de standaard staan. Vind ik wel vet, mensen die dat kunnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik ook, en dat ga ik in januari ook doen
Ik ga me aanmelden bij een barbershop koor
klopt, maar ik vergeet dan weer te switchen.....quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik twee drukke SC's heb lopen dan doe ik die in een ander tabblaadje. Bijlezen, posten in de een, dan de ander bijlezen en posten enz. enz.
tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij het voorstellen van de band had ie z'n bas in de standaard staan. Vind ik wel vet, mensen die dat kunnen.
Ik doe meer cityville tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
maar je merkt het aan postgedrag als mensen meer tegelijk doen, ik merk het ook altijd snel of er ook geskyped wordt
Hij kon ook verschrikkelijk goed dat Angus Young-achteruitspringen-op-één-been loopje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof
Bassisten zijn meestal de ergste freaks van de band
Als ik muziek maak ben ik zo bewegelijk als een seinpaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij kon ook verschrikkelijk goed dat Angus Young-achteruitspringen-op-één-been loopje.
Bassist in de band van vrienden van mij zit tijdens optredens en repetities ook altijd te springen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof
Bassisten zijn meestal de ergste freaks van de band
Een fucking bananenpak!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bassist in de band van vrienden van mij zit tijdens optredens en repetities ook altijd te springen.
Een keer bij een concert in 013 had hij een bananenpak aangedaan en ging ie crowdsurfen.
Dus jij kunt dat loopje zingend?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik muziek maak ben ik zo bewegelijk als een seinpaal
Met zingen lukt het me nog wel
Jazeker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
Bart... kan jij goed overweg met CSS?
Trusten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten, slaap lekker voor straks
truste liefiequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
Ok, ik ga nu naar bed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke mooi... misschien dat ik van de week ff je hulp nodig heb dan
Prima...quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu naar bed.
Fijne kerstdagen iedereen en weltruste.
O, zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar als ik zing kan ik tenminste bewegen
Slaap lekker Siepquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef Kally het volgende:
truste Gras, jij oook fijne kerstdagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu naar bed.
Fijne kerstdagen iedereen en weltruste.
Ik ga nog één nieuwe pakken en dan ga ik ook pitten. Welteruten Symph!quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
Hans ook welterusten voor straks, mijn glas is bijna leeg
Ja, ik heb zo mijn gavesquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:21 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen allemaal, fijne kerst!
En hoi Bos, jij helderziende!
Ja, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:23 schreef Bos81 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, ik zag je natuurlijk al posten in het GRTDOPJW topic
Ben je kapper ofzo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, straks komt een vriendin langs voor knippen en krullen.. alleen ik heb geen haarlak meer.. word lastig ben ik bang
Schat accepteer even mijn make-up zaak bij jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, straks komt een vriendin langs voor knippen en krullen.. alleen ik heb geen haarlak meer.. word lastig ben ik bang
Jij ook mopquote:
Ook voor ons kuikentjequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Moggehtjes![]()
Fijne en gezellige kerst allemaal![]()
Ik heb nog genoeg krullensprayquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mn haar onkrullen....anders ben ik straks net een schaapquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg krullenspray
Ik ben me haar nu ook aan het krullen
Dun Huney!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat accepteer even mijn make-up zaak bij jou
Jij ook Kuiken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Moggehtjes![]()
Fijne en gezellige kerst allemaal![]()
Ja, maar ik ga los met mn krultangen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg krullenspray
Ik ben me haar nu ook aan het krullen
Valt mee. tis gewoon rustig hierquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik nu een Spamslet..
Ik heb al ruim 2 jaar geen pak meer gedragen. De laatste keer was ergens in mei 2008 ofzo, toen ik een sollicitatie had..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
Benny in pak
Dat komt ook maar 1x per jaar voor
Pics!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
Benny in pak
Heb al drie keer een pak aan gehad dit jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
Benny in pak
Niet te dicht langs achmed komen danquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga mn haar onkrullen....anders ben ik straks net een schaap
ik heb ongeveer 7 tot 10 dagen per jaar pak aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
Benny in pak
Crazy-M is lid van de raad van elf?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 7 tot 10 dagen per jaar pak aan.
Ipv stropdas een strikje, en een steek op mn kop
Die dagen in pak: Carnaval
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Crazy-M is lid van de raad van elf?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot jullie bruiloft.
Die doen niet aan kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet te dicht langs achmed komen dan
jaja, ik ben al sinds begin november bezig met carnavalquote:
Daarom ook, als je dan als schaap erlangs loopt ... ze hebben geen kerst gevoel, dus gelijk slachtenquote:
Het zijn niet allemaal barbaren uit de bergen...althans hier in de grote stad nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom ook, als je dan als schaap erlangs loopt ... ze hebben geen kerst gevoel, dus gelijk slachten
Ja dat geloof ik dan wel... Maar dat is wel echt tof, krijg je ook wel een enorm drukke carnval denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, ik ben al sinds begin november bezig met carnaval
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot jullie bruiloft.
Zit gewoon bij vereniging en niet in stads raad van elf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dan wel... Maar dat is wel echt tof, krijg je ook wel een enorm drukke carnval denk ik.
Kally van de joggingbroekquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
Benny in pak
Laysa een schaap
Crazy van de carnaval
En ik....ik zit in joggingbroek en vest op de bank
Ik ook! Maar dan een veel te grote sweater in plaats van een vest.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef Kally het volgende:
Benny in pak
Laysa een schaap
Crazy van de carnaval
En ik....ik zit in joggingbroek en vest op de bank
De hond?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Bos81 het volgende:
En ik zit bij pa achter de pc en af en toe spelen met Sjefke de hond
Nee toch maar niet, al ben ik alleenquote:
Nee, sorry, dan zou ik iets met Lutte hebben..quote:
flauw hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee toch maar niet, al ben ik alleen
Lutte van de grote sweaterquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dan een veel te grote sweater in plaats van een vest.
Wat een lief beestje!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een foto van 2.5 jaar geleden.
zeg....quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan zou ik iets met Lutte hebben..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan zou ik iets met Lutte hebben..
ik heb nodig:quote:
Niet verkeerd bedoelt, maar iemand van 29 met een vriendin van 15...quote:
Ik snap hem Bos.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoelt, maar iemand van 29 met een vriendin van 15...
Nee doe maar niet
Niks tegen Lutte natuurlijk.
daaromquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan mag je mee mensergerjenieten! Gewoon in 'hendige' kleren.
jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen gelukkige kerstdagen en alvast een geweldig 2011!
TOmboooquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:Iedereen gelukkige kerstdagen en alvast een geweldig 2011!
Tomboquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:Iedereen gelukkige kerstdagen en alvast een geweldig 2011!
jij ookquote:
geen dankquote:
Ook voor jou Tomboquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
Jij ook Ccquote:
have funquote:
oeeh leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. vriendin geknipt en in de krul..
NU opruimen.. ( geen zin, uitstellen)
Oogquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij ook fijn kerstfeest Symphquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
Voor degene die er vannacht niet waren: Merry Christmas tot all of you
tnxquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij ook fijn kerstfeest Symph
jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
Voor degene die er vannacht niet waren: Merry Christmas tot all of you
weinig groenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef Graseter het volgende:
Zo mijn stad is af, veel ruimte over nou.
gefeliciteerd en succesquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Heh?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Rob vind me krullen niet leuk
Maar mijn ouders en broertje wel
Ow en Patrique ook
Ja graseter heeft goed opgeletquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, je hebt het door graseter.. ik woon helemaal niet in Delfzijl
Of see_aa is naar dellefzeil gereden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, je hebt het door graseter.. ik woon helemaal niet in Delfzijl
Je hebt het opgeroepenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ik had vanmorgen beter niet kunnen zeggen dat er nog geen ramp ofzo gebeurd was rond kerst![]()
Zware aardbeving en tsunami-alarm Grote Oceaan
zou het ?quote:
elleuquote:
sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha misschien wel
[..]
Lutte
Haha sterkte ermeequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry
zal me alvast aangeven dan
Jouw schuld dusquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ik had vanmorgen beter niet kunnen zeggen dat er nog geen ramp ofzo gebeurd was rond kerst![]()
Zware aardbeving en tsunami-alarm Grote Oceaan
Moeten jullie me wel weer missequote:
Sorryquote:
we kunnen jou heul niet missenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moeten jullie me wel weer misse
[..]
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |