Bossiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
Mooi zo... gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoekenquote:
Ik hoorde het iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoeken
Jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen hier een heeel fijn kerstfeest
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey lieve Siepie, jij ook heel fijne feestdagen![]()
en we gaan er een mooi jaar van makenquote:
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en we gaan er een mooi jaar van maken
En een persoonlijke note: jij hebt nu wel een heeel goed jaar verdiend en ik hoop echt dat 2011 dat jou gaat brengen!!!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
Zie je Benny dat mijn kerstkaartekst niet gek was
dank je wel Peter, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Koen, mijn kerstgedachten zijn ook bij jou!
Neequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd van wel toch?![]()
how sweetquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronken
Slaap lekker Bosquote:
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, en dat komt bij mij uit m'n hart,
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan jequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan je
quote:
quote:
quote:
Ja, want ook die snap ik volledig, al hebben we andere redenen, toch een beetje gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
De gemaakte gezelligheid, het eten waar je te veel van eten, het zuipen omdat je de verhalen van oma over dr eerste keer niet wilt horen....KERST! ik hou ervan
nee, wacht... dat lieg ik
Ik moest wel lachen om oma's eerste keerquote:
....Kerst vorig jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om oma's eerste keer
Ja, en ik snap het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
Mixed emotionsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En waar is die kerst in opgesplitst?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en ik snap het ook
Weet je man, jij hebt echt eens een dosis uit het andere vaatje nodig
Ik vind je echt een fijne gozer en ik gun je oprecht eens iets goeds
En Siep, jij mag ook wel een beetje uit dat andere vaatje
Ik zie nu pas die quote in je sigquote:
Patje kwam er ook pas vorige week ofzo achter.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die quote in je sig
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die quote in je sig
it's a part of mequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Patje kwam er ook pas vorige week ofzo achter.
Maar het klopt toch? Symph?
Waar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Miss Montreal geweest, dat was best heul gaaf!
quote:
Ja, niet dan?quote:
Nope, ze woonde hier trouwens nog geen kilomter verderop!quote:
In 't Hedon, hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar bij Miss Montreal... (en om je maar voor te zijn... welke plaats enzo)
Helemaal waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is helaas af en toe niet anders.
Voor een pijpbeurt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Miss Montreal geweest, dat was best heul gaaf!
ik zal de mijne maar niet gevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor een pijpbeurt?
Okee ik sla weer door. U kijkt mijn mening over MM.
Ik vond het gaaf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor een pijpbeurt?
Okee ik sla weer door. U kijkt mijn mening over MM.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal waar
Voor mij is het een fijne kerst hoor, maar ik heb het afgelopen jaar wat mensen leren kennen hier waar het allemaal ff minder gaat, en die allemaal een plekje hebben gekregen bij me en waar ik dus mee meeleef (dat is zowel hier als in de KSC). FOK! is afgelopen jaar nog meer voor me geworden dan het al was, en (dat was was het al nooit, door heel veel steun die ik van FOK!kers heb gehad in het verleden) het is niet zomaar een forum....
Hoiquote:
Ben ik niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Benny ik dacht dat je een aardige jongen was.
Dat idee heb ik ook. Afgelopen jaar een boel met fokkers (Hier en in de F&F SC en een beetje onzin.) Het heeft gewoon, bepaalde personen hebben gewoon een plaats in mijn sociale leven gekregen, buiten fok om dus.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal waar
Voor mij is het een fijne kerst hoor, maar ik heb het afgelopen jaar wat mensen leren kennen hier waar het allemaal ff minder gaat, en die allemaal een plekje hebben gekregen bij me en waar ik dus mee meeleef (dat is zowel hier als in de KSC). FOK! is afgelopen jaar nog meer voor me geworden dan het al was, en (dat was was het al nooit, door heel veel steun die ik van FOK!kers heb gehad in het verleden) het is niet zomaar een forum....
Stop es, dat maakt de mensen bang!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
I have a deal for you you cant refuse.
Jij mag 'r ook niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal de mijne maar niet geven
Ik heb haar in een bepaald rijtje staan en daar komt ze nooit meer uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
En je houd van haar of niet. Ik ken niet echt mensen die haar een beetje leuk vinden, het is alles of niets.
dat is wel weer tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag 'r ook niet?
Gave bassist heeft ze trouwens.
Ohw, ik ben wel een tusseninfiguur daarin hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het gaaf.
En je houd van haar of niet. Ik ken niet echt mensen die haar een beetje leuk vinden, het is alles of niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |