Bossiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
Mooi zo... gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
Hoi,
Gezellige avond gehad met huisgenote. Lekker samen Harry Potter gekeken en een stukje Van Duin, maar we waren beide best wel moe dat we maar besloten hebben naar bed te gaan (niet samen)
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoekenquote:
Ik hoorde het iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze was vanavond ook bij de buren (KSC) speciaal om mij te zoeken
Jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen hier een heeel fijn kerstfeest
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey lieve Siepie, jij ook heel fijne feestdagen![]()
en we gaan er een mooi jaar van makenquote:
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en we gaan er een mooi jaar van maken
En een persoonlijke note: jij hebt nu wel een heeel goed jaar verdiend en ik hoop echt dat 2011 dat jou gaat brengen!!!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Kally het volgende:
Zie je Benny dat mijn kerstkaartekst niet gek was
dank je wel Peter, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Koen, mijn kerstgedachten zijn ook bij jou!
Neequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd van wel toch?![]()
how sweetquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Mijn kerstgedachten gaan uit naar al mijn lieverds van TAL
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo recht uit het hart, en nee ik ben niet dronken
Slaap lekker Bosquote:
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, en dat komt bij mij uit m'n hart,
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan jequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de moeilijke donkere tijden die ik prive zo nu en dan heb worden een heeel stuk verlicht door jullie allemaal
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het klinkt misschien stom, maar ik denk vaak aan je
quote:
quote:
quote:
Ja, want ook die snap ik volledig, al hebben we andere redenen, toch een beetje gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
De gemaakte gezelligheid, het eten waar je te veel van eten, het zuipen omdat je de verhalen van oma over dr eerste keer niet wilt horen....KERST! ik hou ervan
nee, wacht... dat lieg ik
Ik moest wel lachen om oma's eerste keerquote:
....Kerst vorig jaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om oma's eerste keer
Ja, en ik snap het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Duusssss... kan ik nu zeggen dat ik totaal geen zin heb in vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |