Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik alleen niet uitslapenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet ik wel, maar heb geen zinEn kan morgen uitslapen, dus ik vind het wel best
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen niet uitslapenmaar het boeit me geen zak
Drankquote:
Niet uitslapenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het niet uitslapen of dat het me niet interesseert?
net?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm heb net aan de wijn gezeten bij het gourmetten
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan netquote:
oeh, feestquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan net
Morgen eerst naar de kerk en dan naar Omaquote:
0e kerstdag, we waren uitgenodigd bij zwager + vriendinquote:
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
wat is Zolle opeens onmenselijk ver weg
dat komt goed Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan net
Dat is het zonder auto voor mij vaak genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer, anders mocht je wel naar Zoetermeer komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komen
ach ik mag toch al niet klagen, extreem vroeg zijn ze niet wakker (geen 6 uur ofzo)quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat komt goed Koen
Ik heb altijd al mazzel gehad, mijn kids sliepen al uit toen ze 3 waren
Wat leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
0e kerstdag, we waren uitgenodigd bij zwager + vriendin
ja, dat is zeker jammer!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer, anders mocht je wel naar Zoetermeer komen
weet je het zeker?quote:
dat zullen we idd maar niet doen hequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is zeker jammer!
alleen er slaapt hier zo'n minimeneertje en die laat ik maar niet helemaal alleen
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap, want omaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen eerst naar de kerk en dan naar Oma![]()
, anders was ik nu wel naar de kerk geweest want de kerstnachtdienst is ook wel
maar omdat morgen naar Oma
morgen niet uitslapen
Dus ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
heb er zo'n pleurishekel aan hoe Fok reageert tegenwoordig als je te snel achter elkaar post
ik heb alleen maar een stinkbedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet je het zeker?M'n logeerspulletjes zitten nog in m'n tas namelijk
![]()
Pien!quote:
Stinkbed?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een stinkbed
stinkbedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een stinkbed
nee, ik blijf wel gewoon vet lang opquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zullen we idd maar niet doen he
Logerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Voordeel is wel dat we dan vaker moeten logeren
![]()
je bent nogalquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik blijf wel gewoon vet lang op
Whehe nee dat zou wat veel van het goede zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komen
ja..ik kan niet alles tegelijkquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Voordeel is wel dat we dan vaker moeten logeren
![]()
Om Marijke of mij, of omdat we dan weer moeten rijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee dat zou wat veel van het goede zijn
Ik kan wel een goede voornemen bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik weet in ieder geval wel wat mijn kerstgedachte van dit jaar is
vond Thijs de meet ook leuk ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww en wat een prachtig kereltje is Thijs
Nou vul hem zelf even in, om een heel complexe optelsom van dingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om Marijke of mij, of omdat we dan weer moeten rijden?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik weet in ieder geval wel wat mijn kerstgedachte van dit jaar is
Hihihi, een van de weinige leuke kerstnummers vind ik stiekemquote:
Ik hou echt zo zo zo zoveel van hemquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Owww en wat een prachtig kereltje is Thijs
Nou, dat de vooroordelen over internetfora heel goed kloppen, op een heeel klein groepje mensen naquote:
3 wassen gevouwen en gestreken, 2 wassen gedraaid, beneden gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan, gekaasfondued met de mama, toen wilde ik weggaan en stond opeens de kat voor de deur!quote:
mag je ook trots op zijn, ook zo netjes opgevoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou echt zo zo zo zoveel van hem![]()
![]()
En dan wil ik nu heeeel hard roepen van JAAAAAAAAAAA HE?
Maar dan vind ik dat ook weer stom.
Maar ik ben ook weer zo enorm trots op hem![]()
![]()
Hihi.
Samenvatting: dankje![]()
zeker in de auto geeft het altijd wel een warm gevoelquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, een van de weinige leuke kerstnummers vind ik stiekem
Het is een geweldig en lief ventjequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hihi.
ja, al lijkt hij wel heel erg op mij, net zo verlegen en stil, vooral in het beginquote:
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hihi.
Welke vooroordelen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, dat de vooroordelen over internetfora heel goed kloppen, op een heeel klein groepje mensen na![]()
En laat ik die mensen nou net kennen
Een fijne dag ze te lezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
3 wassen gevouwen en gestreken, 2 wassen gedraaid, beneden gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan, gekaasfondued met de mama, toen wilde ik weggaan en stond opeens de kat voor de deur!Die was al 2 weken weg en is nooit buiten
Amivedi al ingeschakeld, briefjes opgehangen, en omdat ze al zo oud is dachten we dat ze dood zou zijn
En toen stond ze opeens voor m'n neus toen ik weg ging
helemaal mager en koud
Maar ze leeft nog!
Dus toen ben ik wat langer bij mama gebleven, kat wat eten gegeven en een bedje voor d'r gemaakt voor de kachel en water gegeven en een kattenbak in de woonkamer gezet zodat ze vannacht in de woonkamer kan blijven bij de kachel
En nu zijn we dus heel blij
quote:
heb ik ook hoor, duurt altijd een tijd voor ik een beetje los kom....quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, al lijkt hij wel heel erg op mij, net zo verlegen en stil, vooral in het begin
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?Want ik ken ze alleen als "wat vreemd, dat doe je toch niet"
En ik vind echt dat de mensen die ik nu ken van hier zo ontzettend lief zijn, dat is echt een verrijking vind ik![]()
quote:
De oorspronkelijke spelling klopte niet, dus even verbeterd... bedankt voor de tip, Marijkequote:
Ik ben ook blij dat ik jullie kenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik vind echt dat de mensen die ik nu ken van hier zo ontzettend lief zijn, dat is echt een verrijking vind ik![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een geweldig en lief ventjeNiet alleen omdat jij zijn mammie bent, maar ook omdat ik dat gewoon echt vind
En ik vind jou een super leuke mammie, ik word door heel warm van als ik jou zo zie met Thijs
En dat Thijs mij dan lief vindt
En gewoon alles
heb ik er al zoveel op dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt me er net zelf eentje gegeven
Ik bedoel meer in de algemene beeldvorming, iets over Grote e-bek, Internetpenissen, internethelden, en dan zijn wij hier dat kleine dorpje in Gallië dat stand houdtquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De oorspronkelijke spelling klopte niet, dus even verbeterd... bedankt voor de tip, Marijke.
ik heb je dan wel IRL niet ontmoet maar dat lijkt mij ook hoor, een hele toffe meidquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje...
nou ben ik even sprakeloos hoor
nouhou!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)
Gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Even een linkje aan Pheno PMen
Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Pien, ik zie je helemaal over het hoofd.
Hoi
ik hou op, maar ik heb het wel ff gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nouhou!
en nu ophouden jullie!![]()
![]()
![]()
wauw, precies op tijdquote:
Hahaha, ja dat is waar... En ondanks dat je elkaar in eerste instantie helemaal niet in het echt kent, is er toch al bijna sprake van een vriendschapquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de algemene beeldvorming, iets over Grote e-bek, Internetpenissen, internethelden, en dan zijn wij hier dat kleine dorpje in Gallië dat stand houdt
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)
ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook hoor, duurt altijd een tijd voor ik een beetje los kom....
wat dat betreft ben ik IRL wat saaier
IK ZEI OPHOUDEN NOU!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb je dan wel IRL niet ontmoet maar dat lijkt mij ook hoor, een hele toffe meid
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou op, maar ik heb het wel ff gezegd
Meer geluk dan wijsheidquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wauw, precies op tijd
MERRY CHISTMAS EVERYBODY !!!!!!!!!![]()
![]()
Jij bent niet saaiquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
[..]
IK ZEI OPHOUDEN NOU!![]()
Even het moment gemistquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Voor iedereen: Een heeeel fijn kerstfeest, en ik hoop dat we in 2011 voortzetten wat we dit jaar in gang hebben gezet. Ik koester 2010 als een jaar waarin ik een hele fijne groep mensen heb leren kennen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer op mijn rug geschreven dan?
Ik deel jouw wensquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Voor iedereen: Een heeeel fijn kerstfeest, en ik hoop dat we in 2011 voortzetten wat we dit jaar in gang hebben gezet. Ik koester 2010 als een jaar waarin ik een hele fijne groep mensen heb leren kennen
Zekerquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Wel potverdorie!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Thijs jouw lach heeft?.
Iets met een spijker en een kop en slaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik pak mijn spullen en stap op de fiets, naar STTot zo
Oke, tot zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
tot zo lieverd, doe wel voorzichtig het kan glad zijn enzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mis je haar nu al?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja, die is op een zuipfeestje met zijn vriendenquote:
daar in huis of ergens anders?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die is op een zuipfeestje met zijn vrienden
ergens anders natuurlijk gekkiequote:
Neem je ook wat voor mij mee?quote:
Maar jij bent ook leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
ZEG! Is het nou een keertje afgelopen?![]()
Straks ga ik mezelf nog leuk vinden ook
Ik zit nog steeds volquote:
En terecht natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
doe eens gek en probeer het, misschien bevalt het jequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem je ook wat voor mij mee?
[..]
Maar jij bent ook leuk
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe eens gek en probeer het, misschien bevalt het je
Whehehe je kan er niet meer onderuitquote:
nee, maar op een gegeven moment bereikt het wel een punt dat het juist weer ongeloofwaardig wordtquote:
als ik even vanuit mijzelf spreek: absoluut nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar op een gegeven moment bereikt het wel een punt dat het juist weer ongeloofwaardig wordt
ik dacht al, we gaan te verquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar op een gegeven moment bereikt het wel een punt dat het juist weer ongeloofwaardig wordt
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef DaMart het volgende:
Voor wie niet weet waar KSC voor staat, ik heb de TT iets verduidelijkt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef DaMart het volgende:
Voor wie niet weet waar KSC voor staat, ik heb de TT iets verduidelijkt.
Maar je weet best wel dat we het menenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat Sym zegt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik even vanuit mijzelf spreek: absoluut niet
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toch mist er iemand in de TT
Pheno heeft al een eigen boek!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Zo en de TT klopt ook weer.
Sorry Pheno
Mee eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Zo en de TT klopt ook weer.
Sorry Pheno
Ik meende normaal 15 min of zo maar met dit weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang is het fietsen van MZ naar ST
ow da's goed te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende normaal 15 min of zo maar met dit weer
5 minuten als je hard gaat, anders 7quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang is het fietsen van MZ naar ST
Ik hoop het ook 2010 was in ieder geval een beter jaar dan 2009quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dank je, jij ook, en ik hoop dat 2011 je goedgezind is
heeft ze d'r laptop bij zich of doen jullie quatre-mainsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef haar een knuffel en een kus![]()
![]()
Laat haar maar nooit meer los, want er mag ook een knuffel van mij bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
En dat laatste ook (en maak er een lange knuffel van)
Doe niet echt aan cadeaus in december. Heb wel al alle drie de kerstcadeaus van werk binnen (2 boeken, levensmiddelen en een LaPlace cadeaukaart) Maar voor de rest niks dusquote:
En nog een aantal andere dingen word er ook niet makkelijker opquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
elkaar toch wel een keer loslaten, typt anders zo lastig
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog een aantal andere dingen word er ook niet makkelijker op
Hm, laat dan toch maar los.... uiteindelijk... ooit.... een keer...quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog een aantal andere dingen word er ook niet makkelijker op
Ik denk dat die al lang ligt te slapenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
kan Thijs geen foto van de knuffel maken
ik schat in dat ie dat ook nog niet zo best kanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat die al lang ligt te slapen
maar je hebt het gehaaldquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
Hey Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
Ik ben blij dat je heel aangekomen bentquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
quote:
gewoon lekker verdergaan danquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar eigenlijk natuurlijk NOOIT
Hoever fietsen is het?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kan ook wel op de fiets naar Zwolle stappen
ahnee, met mijn conditie duurt dat minimaal een week
Hey Dquote:
nou, dan ben ik ook gewoon thuis hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Die heb ik de hele dag niet gezienquote:
Jaquote:
Nee, heb een stukje gelopenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Knuff
Maar niet gevallen?![]()
Ik las em netquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je heel aangekomen bent
Is mijn knuffel ook nog overgekomen?
quote:
[..]quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:50 schreef Trevland het volgende:
[quote]![]()
[quote]Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
DIE!![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik de hele dag niet gezien
[..]
Ja
[..]
Nee, heb een stukje gelopen
[..]
Ik las em netIk geloof dat Joris de kater hem overbrengt, ik word helemaal plat geknuffeld
Tentje mee en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Hoi D!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu bijna halverwege de parkeerplaats met zijn sneeuwschep!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu bijna halverwege de parkeerplaats met zijn sneeuwschep!
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is neergestort van het sneeuwscheppen
we snapten hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Het gaat nie zo goed met mijn quotegedoe, maar de bedoeling was goed
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Ik heb geen MSN op mijn mobielquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
klote MSN op een Blackberry, heeft vaak kuren
Daar hoopte ik al opquote:
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* Trevland is jaloers op de katquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke wordt echt platgeknuffeld door de kat
Je had me gisteren wel ff mogen steunen in SRquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Waarmee had je steun nodig?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had me gisteren wel ff mogen steunen in SR
Ik werd ook platgeknuffeld vanmiddagquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Lennyquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jezus wat een kutzooi in KSC.
Wie zijn jullie?
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar ik bedacht het me ineensquote:
Dat is voor mij een weet en jou een vraagquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn jullie?
Gek he, als je bijna niet meer komt, dat er dan ineens allemaal andere mensen zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn jullie?
ik was ff een paar kleuters aan het indammen daarquote:
Ik ben een van degene waardoor er hier een KSC is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
maar wie is Lenny(ik ben ook vrij nieuw hier)
Lenny komt hier af en toe nog eens langs en postte voordat ik hier postte volgens mij veelquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
maar wie is Lenny(ik ben ook vrij nieuw hier)
Door Thijsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd ook platgeknuffeld vanmiddag.
Ik heb het gewoon te druk voor KSC en Fok! in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gek he, als je bijna niet meer komt, dat er dan ineens allemaal andere mensen zijn
Ik zag ze bezig en ben toen maar weer weggegaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ff een paar kleuters aan het indammen daar
Het is ook gedeeltelijk gelukt
net als ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een van degene waardoor er hier een KSC is.
Goed, nu even vakantie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi DaMart. Hoe is het leven?
Nog even doorbijtenquote:
Hij postte hier zelfs al voordat ik in de KSC kwam!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lenny komt hier af en toe nog eens langs en postte voordat ik hier postte volgens mij veel
Ohneeeeeee. Je hebt toch niet..toch geen..iets wat te maken heeft met een...l-l-l-l-leven?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gewoon te druk voor KSC en Fok! in het algemeen.Haters
Ik logeer er elk jaar een weekquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag ze bezig en ben toen maar weer weggegaan
Hihi, gekke manquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als ik
En Lenny: meet het meest gave clubje mensen dat ik in 11 jaar FOK! ontmoet heb
oehquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik logeer er elk jaar een week
Maar er waren er een paar sneu bezig, dus ben ik maar ff op mijn strepen gaan staan
Doorbijten is meestal hardquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeee. Je hebt toch niet..toch geen..iets wat te maken heeft met een...l-l-l-l-leven?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar er waren er een paar sneu bezig, dus ben ik maar ff op mijn strepen gaan staan
Ik bijt zachtjes doorquote:
niet zeggen, dan ga ik me ook nog eenzaam voelenquote:
ik kom er ook al sinds het 3FM topic bestaat (is mijn vaste SC geweest) maar het ging alleen maar over zo snel mogelijk topics vullen en de laatste 5 posts van ieder deel waren 'dicht' en 'lapo' posts, dus niet erg gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Minder drinken jonge damequote:
Ik doe altijd verzachtende likjes naquote:
ja, hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zeggen, dan ga ik me ook nog eenzaam voelen
Onee, jullie zijn er
Ja belachelijk druk de laatste tijd. Vandaag eindelijk eens een avond vrij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, nu even vakantie.
En hoe gaat het met jou dan?
Nee, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
Ik bijt jou niet
dat was inderdaad echt niet grappig meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
ik kom er ook al sinds het 3FM topic bestaat (is mijn vaste SC geweest) maar het ging alleen maar over zo snel mogelijk topics vullen en de laatste 5 posts van ieder deel waren 'dicht' en 'lapo' posts, dus niet erg gezellig
Ja een blauw uniform, wat ik zelden gebruik, maar wat ik vannacht (en vanavond weer ) toch maar even aangetrokken hebquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je ook uniformen enzo?
Watjequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomen
ik had het over bijten in het algemeen
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe altijd verzachtende likjes na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |