Om Marijke of mij, of omdat we dan weer moeten rijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee dat zou wat veel van het goede zijn
Ik kan wel een goede voornemen bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik weet in ieder geval wel wat mijn kerstgedachte van dit jaar is
vond Thijs de meet ook leuk ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww en wat een prachtig kereltje is Thijs
Nou vul hem zelf even in, om een heel complexe optelsom van dingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om Marijke of mij, of omdat we dan weer moeten rijden?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wel
Ik weet in ieder geval wel wat mijn kerstgedachte van dit jaar is
Hihihi, een van de weinige leuke kerstnummers vind ik stiekemquote:
Ik hou echt zo zo zo zoveel van hemquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Owww en wat een prachtig kereltje is Thijs
Nou, dat de vooroordelen over internetfora heel goed kloppen, op een heeel klein groepje mensen naquote:
3 wassen gevouwen en gestreken, 2 wassen gedraaid, beneden gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan, gekaasfondued met de mama, toen wilde ik weggaan en stond opeens de kat voor de deur!quote:
mag je ook trots op zijn, ook zo netjes opgevoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou echt zo zo zo zoveel van hem![]()
![]()
En dan wil ik nu heeeel hard roepen van JAAAAAAAAAAA HE?
Maar dan vind ik dat ook weer stom.
Maar ik ben ook weer zo enorm trots op hem![]()
![]()
Hihi.
Samenvatting: dankje![]()
zeker in de auto geeft het altijd wel een warm gevoelquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, een van de weinige leuke kerstnummers vind ik stiekem
Het is een geweldig en lief ventjequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hihi.
ja, al lijkt hij wel heel erg op mij, net zo verlegen en stil, vooral in het beginquote:
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hihi.
Welke vooroordelen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, dat de vooroordelen over internetfora heel goed kloppen, op een heeel klein groepje mensen na![]()
En laat ik die mensen nou net kennen
Een fijne dag ze te lezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
3 wassen gevouwen en gestreken, 2 wassen gedraaid, beneden gestofzuigd en gedweild, boodschappen gedaan, gekaasfondued met de mama, toen wilde ik weggaan en stond opeens de kat voor de deur!Die was al 2 weken weg en is nooit buiten
Amivedi al ingeschakeld, briefjes opgehangen, en omdat ze al zo oud is dachten we dat ze dood zou zijn
En toen stond ze opeens voor m'n neus toen ik weg ging
helemaal mager en koud
Maar ze leeft nog!
Dus toen ben ik wat langer bij mama gebleven, kat wat eten gegeven en een bedje voor d'r gemaakt voor de kachel en water gegeven en een kattenbak in de woonkamer gezet zodat ze vannacht in de woonkamer kan blijven bij de kachel
En nu zijn we dus heel blij
quote:
heb ik ook hoor, duurt altijd een tijd voor ik een beetje los kom....quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, al lijkt hij wel heel erg op mij, net zo verlegen en stil, vooral in het begin
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke vooroordelen?Want ik ken ze alleen als "wat vreemd, dat doe je toch niet"
En ik vind echt dat de mensen die ik nu ken van hier zo ontzettend lief zijn, dat is echt een verrijking vind ik![]()
quote:
De oorspronkelijke spelling klopte niet, dus even verbeterd... bedankt voor de tip, Marijkequote:
Ik ben ook blij dat ik jullie kenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik vind echt dat de mensen die ik nu ken van hier zo ontzettend lief zijn, dat is echt een verrijking vind ik![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een geweldig en lief ventjeNiet alleen omdat jij zijn mammie bent, maar ook omdat ik dat gewoon echt vind
En ik vind jou een super leuke mammie, ik word door heel warm van als ik jou zo zie met Thijs
En dat Thijs mij dan lief vindt
En gewoon alles
heb ik er al zoveel op dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt me er net zelf eentje gegeven
Ik bedoel meer in de algemene beeldvorming, iets over Grote e-bek, Internetpenissen, internethelden, en dan zijn wij hier dat kleine dorpje in Gallië dat stand houdtquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De oorspronkelijke spelling klopte niet, dus even verbeterd... bedankt voor de tip, Marijke.
ik heb je dan wel IRL niet ontmoet maar dat lijkt mij ook hoor, een hele toffe meidquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje...
nou ben ik even sprakeloos hoor
nouhou!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)
Gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Even een linkje aan Pheno PMen
Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Pien, ik zie je helemaal over het hoofd.
Hoi
ik hou op, maar ik heb het wel ff gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nouhou!
en nu ophouden jullie!![]()
![]()
![]()
wauw, precies op tijdquote:
Hahaha, ja dat is waar... En ondanks dat je elkaar in eerste instantie helemaal niet in het echt kent, is er toch al bijna sprake van een vriendschapquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de algemene beeldvorming, iets over Grote e-bek, Internetpenissen, internethelden, en dan zijn wij hier dat kleine dorpje in Gallië dat stand houdt
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
terecht, dat is een manneke waar je echt trots op moet zijn, en je bent een kanjer van een moeder (en je weet wel waarom ik dat zeg)
ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook hoor, duurt altijd een tijd voor ik een beetje los kom....
wat dat betreft ben ik IRL wat saaier
IK ZEI OPHOUDEN NOU!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb je dan wel IRL niet ontmoet maar dat lijkt mij ook hoor, een hele toffe meid
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |