Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik alleen niet uitslapenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet ik wel, maar heb geen zinEn kan morgen uitslapen, dus ik vind het wel best
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen niet uitslapenmaar het boeit me geen zak
Drankquote:
Niet uitslapenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het niet uitslapen of dat het me niet interesseert?
net?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm heb net aan de wijn gezeten bij het gourmetten
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan netquote:
wat is Zolle opeens onmenselijk ver wegquote:
oeh, feestquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan net
Morgen eerst naar de kerk en dan naar Omaquote:
0e kerstdag, we waren uitgenodigd bij zwager + vriendinquote:
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
wat is Zolle opeens onmenselijk ver weg
dat komt goed Koenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan ook geheid niet echt uitslapen, al zijn de kids ook pas om 23:00 naar bed gegaan net
Dat is het zonder auto voor mij vaak genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer, anders mocht je wel naar Zoetermeer komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komen
ach ik mag toch al niet klagen, extreem vroeg zijn ze niet wakker (geen 6 uur ofzo)quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat komt goed Koen
Ik heb altijd al mazzel gehad, mijn kids sliepen al uit toen ze 3 waren
Wat leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
0e kerstdag, we waren uitgenodigd bij zwager + vriendin
ja, dat is zeker jammer!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer, anders mocht je wel naar Zoetermeer komen
weet je het zeker?quote:
dat zullen we idd maar niet doen hequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is zeker jammer!
alleen er slaapt hier zo'n minimeneertje en die laat ik maar niet helemaal alleen
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap, want omaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen eerst naar de kerk en dan naar Oma![]()
, anders was ik nu wel naar de kerk geweest want de kerstnachtdienst is ook wel
maar omdat morgen naar Oma
morgen niet uitslapen
Dus ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
heb er zo'n pleurishekel aan hoe Fok reageert tegenwoordig als je te snel achter elkaar post
ik heb alleen maar een stinkbedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
weet je het zeker?M'n logeerspulletjes zitten nog in m'n tas namelijk
![]()
Pien!quote:
Stinkbed?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een stinkbed
stinkbedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een stinkbed
nee, ik blijf wel gewoon vet lang opquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zullen we idd maar niet doen he
Logerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Voordeel is wel dat we dan vaker moeten logeren
![]()
je bent nogalquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik blijf wel gewoon vet lang op
Whehe nee dat zou wat veel van het goede zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen even niet weer jullie kant op komen
ja..ik kan niet alles tegelijkquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Voordeel is wel dat we dan vaker moeten logeren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |