maar je hebt het gehaaldquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
Hey Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
Ik ben blij dat je heel aangekomen bentquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
KnuffelsLiefde
![]()
Hoi!Ik heb het overleefd
Het was best wat gladjes
quote:
gewoon lekker verdergaan danquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar eigenlijk natuurlijk NOOIT
Hoever fietsen is het?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kan ook wel op de fiets naar Zwolle stappen
ahnee, met mijn conditie duurt dat minimaal een week
Hey Dquote:
nou, dan ben ik ook gewoon thuis hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Die heb ik de hele dag niet gezienquote:
Jaquote:
Nee, heb een stukje gelopenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Knuff
Maar niet gevallen?![]()
Ik las em netquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je heel aangekomen bent
Is mijn knuffel ook nog overgekomen?
quote:
[..]quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:50 schreef Trevland het volgende:
[quote]![]()
[quote]Op zaterdag 25 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
DIE!![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik de hele dag niet gezien
[..]
Ja
[..]
Nee, heb een stukje gelopen
[..]
Ik las em netIk geloof dat Joris de kater hem overbrengt, ik word helemaal plat geknuffeld
Tentje mee en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Hoi D!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu bijna halverwege de parkeerplaats met zijn sneeuwschep!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is nu bijna halverwege de parkeerplaats met zijn sneeuwschep!
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is neergestort van het sneeuwscheppen
we snapten hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Het gaat nie zo goed met mijn quotegedoe, maar de bedoeling was goed
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Ik heb geen MSN op mijn mobielquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
klote MSN op een Blackberry, heeft vaak kuren
Daar hoopte ik al opquote:
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Thijs meeneem he, wil je dan niet zo hard iets over kontneuken roepen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* Trevland is jaloers op de katquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke wordt echt platgeknuffeld door de kat
Je had me gisteren wel ff mogen steunen in SRquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef D. het volgende:
Waarmee had je steun nodig?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had me gisteren wel ff mogen steunen in SR
Ik werd ook platgeknuffeld vanmiddagquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Lennyquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jezus wat een kutzooi in KSC.
Wie zijn jullie?
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar ik bedacht het me ineensquote:
Dat is voor mij een weet en jou een vraagquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn jullie?
Gek he, als je bijna niet meer komt, dat er dan ineens allemaal andere mensen zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie zijn jullie?
ik was ff een paar kleuters aan het indammen daarquote:
Ik ben een van degene waardoor er hier een KSC is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
maar wie is Lenny(ik ben ook vrij nieuw hier)
Lenny komt hier af en toe nog eens langs en postte voordat ik hier postte volgens mij veelquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
maar wie is Lenny(ik ben ook vrij nieuw hier)
Door Thijsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd ook platgeknuffeld vanmiddag.
Ik heb het gewoon te druk voor KSC en Fok! in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gek he, als je bijna niet meer komt, dat er dan ineens allemaal andere mensen zijn
Ik zag ze bezig en ben toen maar weer weggegaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ff een paar kleuters aan het indammen daar
Het is ook gedeeltelijk gelukt
net als ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een van degene waardoor er hier een KSC is.
Goed, nu even vakantie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi DaMart. Hoe is het leven?
Nog even doorbijtenquote:
Hij postte hier zelfs al voordat ik in de KSC kwam!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lenny komt hier af en toe nog eens langs en postte voordat ik hier postte volgens mij veel
Ohneeeeeee. Je hebt toch niet..toch geen..iets wat te maken heeft met een...l-l-l-l-leven?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gewoon te druk voor KSC en Fok! in het algemeen.Haters
Ik logeer er elk jaar een weekquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag ze bezig en ben toen maar weer weggegaan
Hihi, gekke manquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als ik
En Lenny: meet het meest gave clubje mensen dat ik in 11 jaar FOK! ontmoet heb
oehquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik logeer er elk jaar een week
Maar er waren er een paar sneu bezig, dus ben ik maar ff op mijn strepen gaan staan
Doorbijten is meestal hardquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeee. Je hebt toch niet..toch geen..iets wat te maken heeft met een...l-l-l-l-leven?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar er waren er een paar sneu bezig, dus ben ik maar ff op mijn strepen gaan staan
Ik bijt zachtjes doorquote:
niet zeggen, dan ga ik me ook nog eenzaam voelenquote:
ik kom er ook al sinds het 3FM topic bestaat (is mijn vaste SC geweest) maar het ging alleen maar over zo snel mogelijk topics vullen en de laatste 5 posts van ieder deel waren 'dicht' en 'lapo' posts, dus niet erg gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Minder drinken jonge damequote:
Ik doe altijd verzachtende likjes naquote:
ja, hoiquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zeggen, dan ga ik me ook nog eenzaam voelen
Onee, jullie zijn er
Ja belachelijk druk de laatste tijd. Vandaag eindelijk eens een avond vrij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, nu even vakantie.
En hoe gaat het met jou dan?
Nee, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
Ik bijt jou niet
dat was inderdaad echt niet grappig meerquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
ik kom er ook al sinds het 3FM topic bestaat (is mijn vaste SC geweest) maar het ging alleen maar over zo snel mogelijk topics vullen en de laatste 5 posts van ieder deel waren 'dicht' en 'lapo' posts, dus niet erg gezellig
Ja een blauw uniform, wat ik zelden gebruik, maar wat ik vannacht (en vanavond weer ) toch maar even aangetrokken hebquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je ook uniformen enzo?
Watjequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomen
ik had het over bijten in het algemeen
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe altijd verzachtende likjes na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |