quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou op, maar ik heb het wel ff gezegd
Meer geluk dan wijsheidquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wauw, precies op tijd
MERRY CHISTMAS EVERYBODY !!!!!!!!!![]()
![]()
Jij bent niet saaiquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
[..]
IK ZEI OPHOUDEN NOU!![]()
Even het moment gemistquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Voor iedereen: Een heeeel fijn kerstfeest, en ik hoop dat we in 2011 voortzetten wat we dit jaar in gang hebben gezet. Ik koester 2010 als een jaar waarin ik een hele fijne groep mensen heb leren kennen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer op mijn rug geschreven dan?
Ik deel jouw wensquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Voor iedereen: Een heeeel fijn kerstfeest, en ik hoop dat we in 2011 voortzetten wat we dit jaar in gang hebben gezet. Ik koester 2010 als een jaar waarin ik een hele fijne groep mensen heb leren kennen
Zekerquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
Wel potverdorie!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Thijs jouw lach heeft?.
Iets met een spijker en een kop en slaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even het moment gemist
leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik pak mijn spullen en stap op de fiets, naar STTot zo
Oke, tot zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
tot zo lieverd, doe wel voorzichtig het kan glad zijn enzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mis je haar nu al?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja, die is op een zuipfeestje met zijn vriendenquote:
daar in huis of ergens anders?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die is op een zuipfeestje met zijn vrienden
Ik ook...quote:
ergens anders natuurlijk gekkiequote:
Neem je ook wat voor mij mee?quote:
Maar jij bent ook leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
ZEG! Is het nou een keertje afgelopen?![]()
Straks ga ik mezelf nog leuk vinden ook
Ik zit nog steeds volquote:
En terecht natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
doe eens gek en probeer het, misschien bevalt het jequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem je ook wat voor mij mee?
[..]
Maar jij bent ook leuk
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe eens gek en probeer het, misschien bevalt het je
Whehehe je kan er niet meer onderuitquote:
| Forum Opties | |