Klopt gister nacht ook heel veel cheques.. heb 10.000 vaak voorbij horen komen e.d.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef franklop het volgende:
jongens dat 4,1 mil klopt echt niet hoor, want met al die cheques vanmorgen was al een miljoen opgehaald, en gister was tussenstand 3,1 mil, dus moet al stukken meer zijn
Er is toch alleen gezegd: > 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef franklop het volgende:
jongens dat 4,1 mil klopt echt niet hoor, want met al die cheques vanmorgen was al een miljoen opgehaald, en gister was tussenstand 3,1 mil, dus moet al stukken meer zijn
...en geloven dat je iets weet is weer wat andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weten en geloven zijn dan ook 2 verschillende zaken.
Tuurlijk nietquote:
Wat ben je aan het leren?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe nu al3 kwartier over twee bladzijden en ik ben niet eens afgeleid.
Live optreden bij serious request zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou Martin Solveig al in 't vliegtuig zitten?
BLOFquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef GL11 het volgende:
wie komen er eigenlijk op dat eindconcert? behalvekane
Tering, jij bent echt stronteigenwijs, dat weet ik in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef joers1 het volgende:
[..]
...en denken dat je iets weet is weer wat anders
Architectonisch ontwerpen. Gaat nu over materialen en constructies maar het is in het Engels en ik ken al die termen niet en moet elke zin drie keer lezen of vertalen op google translate voor ik het snap.quote:
Weet die Solveig er wel van?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef SawIt het volgende:
[..]
Live optreden bij serious request zou wel tof zijn
Dat is de huisnerd van dit forum toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef GL11 het volgende:
[..]
dat was vorig jaar toch zo'n papzak die langskwam namens fok
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de huisnerd van dit forum toch?
Klinkt Gadver jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Architectonisch ontwerpen. Gaat nu over materialen en constructies maar het is in het Engels en ik ken al die termen niet en moet elke zin drie keer lezen of vertalen op google translate voor ik het snap.
Hey MMquote:
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is nog niet komen optreden toch?
Helloquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil al 5 dagen lang een miljoen doneren.. kan het wel missen maar ik weet gewoon niet welk nummer...
Mij ken je toch wel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
Allemaal onbekenden gezichten hier in de reeks nu de laatste dag is aangebroken
de ene is eigenwijs, de ander stinkt uit zn muil, weer een ander kan niet tegen zn verlies en weer een ander bluft...zo hebben we allemaal ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt stronteigenwijs, dat weet ik in ieder geval wel.
Waarschijnlijk klinkt het live toch voor geen meterquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijs
Maar zo iemand is echt wel geinformeerd door managers/platenmaatschappijen of wat dan ook. En al die traffic op z'n sites en verkoopcijfers vallen ook wel op
Of door SR luisteraars.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijs
Maar zo iemand is echt wel geinformeerd door managers/platenmaatschappijen of wat dan ook. En al die traffic op z'n sites en verkoopcijfers vallen ook wel op
jah dacht na dagen wat meegelezen te hebbe ook maar us wa meedoen met de gezelligheid die hier heerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
Inzetten op rood, 50% kans...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil al 5 dagen lang een miljoen doneren.. kan het wel missen maar ik weet gewoon niet welk nummer...
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
de ene is eigenwijs, de ander stinkt uit zn muil, weer een ander kan niet tegen zn verlies en weer een ander bluft...zo hebben we allemaal iets
Eindhoven heeft in elk geval een fantastische SR10 opgeleverd. Elk jaar gaat het beter. Wat moet Leiden dan wel niet gaan doen in 2011
tikquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent vaste klant, tik em aan ouwe
based on??quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.
tik m aan ouwequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent vaste klant, tik em aan ouwe
Met al die studenten denk het niet, het wordt sowieso meer dan dit jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.
Precies, studentenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Met al die studenten denk het niet, het wordt sowieso meer dan dit jaar.
Ik denk een beetje gelijk, er komt nog veel geld binnen vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik de TT verneukt hebquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom zitten we nog steeds in #2663?
VV Leiden gaat een megabedrag storten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?
We hebben loslaatangstquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom zitten we nog steeds in #2663?
Dat zeg ik niet maar kijk eens hoeveel studenten initiatieven er dit jaar waren. In zo'n stad zullen het er denk ik meer zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?
"TIK 'M AAMBEIEN!"quote:
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar kijk eens hoeveel studenten initiatieven er dit jaar waren. In zo'n stad zullen het er denk ik meer zijn.
2665 topics over sr2010quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef franklop het volgende:
als de volgende maar niet vergeet dat het 2665 moet worden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met SR via de PC.
Tot volgend jaar...
edit: ow wacht, das giel nie eens volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef _Fanta het volgende:
Het is nie alleen Gerard die goed los kan gaan, Giel kan er ook wat van. Moet ie vaker doen!
Doei!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
in de hoop dat Giel er dan niet zit. bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef SawIt het volgende:
[..]
2665 topics over sr2010
Sommige mensen hebben even hun postcount opgekrikt
Leiden heeft o.a 3m, JVC. Ook geen kleintjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.
Jij bent er straks/vanavond ook niet meer bij via de pc?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
Dit topic loopt al langer hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef SawIt het volgende:
[..]
2665 topics over sr2010
Sommige mensen hebben even hun postcount opgekrikt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef _Fanta het volgende:
Het is nie alleen Gerard die goed los kan gaan, Giel kan er ook wat van. Moet ie vaker doen!
In Eindhoven heb je inderdaad meer bedrijven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.
Ja dat klopt maar ik denk dat buiten bedrijven die duidelijk met Eindhoven binding hebben (Philips dus) Er niet veel bedrijven zullen schromen om over hun bedrag van dit jaar heen te gaan. Het is namelijk een enorme boost voor je imago als je een dikke cheque aflevert bij SR.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staan zoveel mensen dat de sneeuw automatisch smeltquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben dat plein wel goed schoongemaakt 6km verderop ligt er 20 cm sneeuw ..
Michielquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
edit: ow wacht, das giel nie eens volgens mij. Njah dacht ff filmpje gevonde te hebbe waar giel uit zn plaat ging
.
Ik hier inderdaad, Na kerst kom ik weer helemaal hier mee postenquote:
top2000 aka bejaardenradioquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
MM, tot morgen?/gauw in het top2000 topic!![]()
Cool, gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hier inderdaad, Na kerst kom ik weer helemaal hier mee posten
screenshotje ?quote:
Nee, maar wel tieten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef gers het volgende:
hebben de studentenclubs trouwens nog geld ingezameld ?
Jij hoort bij de harde kern van de EO?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef Paul het volgende:
Hee daar heb je die EO gozert, die kop komt me zo bekend voor
dan nietquote:
quote:
Nee ik hoor bij de naatjefanclubquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jij hoort bij de harde kern van de EO?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
4500 euro holy dat zijn nog eens goeie hoertjes op die leeftijd al
pics ?quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef Pino112 het volgende:
SantaKlaas, hopelijk met een enorm hoog bedrag à la 400k.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinterklaas is gul en geeft 403.000![]()
Who the fuck is Sandy Dane?quote:
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Maar komt dit bedrag er nu pas bij of zat de callcenter al verrekend in elke tussenstand?
Die heeft ook al heel veel geld op gehaaldquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de 7 miljoen, En wat te denken van onze statiegeldvriend?
Tot vanavond!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga afsluiten en naar huis. Vanavond ben ik er wel weer verwacht ik!!
42 dat is verdomd weinig!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
Glazen Huis in Kenia open! In totaal 2141 mensen hiv getest waarvan 42 positief. Zij krijgen medische ondersteuning. Wauw. Wat n succes! X
@Rudymackay
Dat zou mooi zijn 10k aan posts...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef Waalwijker het volgende:
Voor elke post in deze topics reeks tijden de afgelopen week doneert Giel 50 euro.
Een of ander zangeresje: http://twitter.com/sandydanequote:
Voor elke post van Dagoduck doneert Dagoduck 2 euro.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef Waalwijker het volgende:
Voor elke post in deze topics reeks tijden de afgelopen week doneert Giel 50 euro.
wablief?quote:
dat kan snellerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef Swomp het volgende:
Tempo gaat weer omhoog: 13.68 posts per minuut
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinterklaas is gul en geeft 403.000![]()
Ik vond 'm anders rete-irritantquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis Weening was het leukste van de slaapgasten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je de enige vriend, dennis was BAAS
Dennis was sneuquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee joh, hij was leuk en sociaal. Guus en Blof zaten alleen maar te zingen en Katja zat alleen maar mooi te wezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ik vond 'm anders rete-irritant
Met dat kinderachtige luchtgitaar-spelen de hele tijd
Dit. Hele nacht door rocken, dansen, losgaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee joh, hij was leuk en sociaal. Guus en Blof zaten alleen maar te zingen en Katja zat alleen maar mooi te wezen
Net als ik dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, heel af en toe maar. Heeft het topic ontvlucht
Ze hadden het zelf ook gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef Waalwijker het volgende:
DE KLUSJESMANNEN ZIJN DE HELDEN VAN DEZE SERIOUS REQUEST.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hadden het zelf ook gedaan.
TIK EM AAN OUWE!
Zuurpruim.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Keihard om jezelf lachen is de weg naar succes op tv blijkt wel. Geer&goor, Rene van der Gijp & klusjesmannen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Keihard om jezelf lachen is de weg naar succes op tv blijkt wel. Geer&goor, Rene van der Gijp & klusjesmannen.
Sommige vrouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef zeebeschuit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |