Klopt gister nacht ook heel veel cheques.. heb 10.000 vaak voorbij horen komen e.d.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef franklop het volgende:
jongens dat 4,1 mil klopt echt niet hoor, want met al die cheques vanmorgen was al een miljoen opgehaald, en gister was tussenstand 3,1 mil, dus moet al stukken meer zijn
Er is toch alleen gezegd: > 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef franklop het volgende:
jongens dat 4,1 mil klopt echt niet hoor, want met al die cheques vanmorgen was al een miljoen opgehaald, en gister was tussenstand 3,1 mil, dus moet al stukken meer zijn
...en geloven dat je iets weet is weer wat andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar weten en geloven zijn dan ook 2 verschillende zaken.
Tuurlijk nietquote:
Wat ben je aan het leren?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe nu al3 kwartier over twee bladzijden en ik ben niet eens afgeleid.
Live optreden bij serious request zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou Martin Solveig al in 't vliegtuig zitten?
BLOFquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef GL11 het volgende:
wie komen er eigenlijk op dat eindconcert? behalvekane
Tering, jij bent echt stronteigenwijs, dat weet ik in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef joers1 het volgende:
[..]
...en denken dat je iets weet is weer wat anders
Architectonisch ontwerpen. Gaat nu over materialen en constructies maar het is in het Engels en ik ken al die termen niet en moet elke zin drie keer lezen of vertalen op google translate voor ik het snap.quote:
Weet die Solveig er wel van?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef SawIt het volgende:
[..]
Live optreden bij serious request zou wel tof zijn
Dat is de huisnerd van dit forum toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef GL11 het volgende:
[..]
dat was vorig jaar toch zo'n papzak die langskwam namens fok
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is de huisnerd van dit forum toch?
Klinkt Gadver jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Architectonisch ontwerpen. Gaat nu over materialen en constructies maar het is in het Engels en ik ken al die termen niet en moet elke zin drie keer lezen of vertalen op google translate voor ik het snap.
Hey MMquote:
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is nog niet komen optreden toch?
Helloquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil al 5 dagen lang een miljoen doneren.. kan het wel missen maar ik weet gewoon niet welk nummer...
Mij ken je toch wel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
Allemaal onbekenden gezichten hier in de reeks nu de laatste dag is aangebroken
de ene is eigenwijs, de ander stinkt uit zn muil, weer een ander kan niet tegen zn verlies en weer een ander bluft...zo hebben we allemaal ietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt stronteigenwijs, dat weet ik in ieder geval wel.
Waarschijnlijk klinkt het live toch voor geen meterquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijs
Maar zo iemand is echt wel geinformeerd door managers/platenmaatschappijen of wat dan ook. En al die traffic op z'n sites en verkoopcijfers vallen ook wel op
Of door SR luisteraars.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gemakkelijk om van Parijs naar NL te komen. Sowieso om ERGENS te komen vanaf Parijs
Maar zo iemand is echt wel geinformeerd door managers/platenmaatschappijen of wat dan ook. En al die traffic op z'n sites en verkoopcijfers vallen ook wel op
jah dacht na dagen wat meegelezen te hebbe ook maar us wa meedoen met de gezelligheid die hier heerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Swomp het volgende:
Inzetten op rood, 50% kans...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik wil al 5 dagen lang een miljoen doneren.. kan het wel missen maar ik weet gewoon niet welk nummer...
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
de ene is eigenwijs, de ander stinkt uit zn muil, weer een ander kan niet tegen zn verlies en weer een ander bluft...zo hebben we allemaal iets
Eindhoven heeft in elk geval een fantastische SR10 opgeleverd. Elk jaar gaat het beter. Wat moet Leiden dan wel niet gaan doen in 2011
tikquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent vaste klant, tik em aan ouwe
based on??quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.
tik m aan ouwequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent vaste klant, tik em aan ouwe
Met al die studenten denk het niet, het wordt sowieso meer dan dit jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden gaat véél minder ophalen dan dit jaar. Denk minder of hetzelfde als in Groningen.
Precies, studentenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Met al die studenten denk het niet, het wordt sowieso meer dan dit jaar.
Ik denk een beetje gelijk, er komt nog veel geld binnen vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik de TT verneukt hebquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom zitten we nog steeds in #2663?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |