quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Gesneuveld waar Hitler zijn speeches hield... kon het erger?
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Serieus? Ligt fucking 20cm sneeuw man.. echt maf
Een huilende Ronaldo? Een lachende Sersjee.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders is onderweg met een speciale gast om een liedje te zingen
Als je dacht dat je alles had gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders is onderweg met een speciale gast om een liedje te zingen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dacht dat je alles had gehad
Ja, je komt de straten niet door. Of je moet een vaste auto-duwer hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?
Ik had zelf een gezellige boel in de kroegquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
CindieY waarom was je er gister niet meer? Duurder de kerst borrel zolang? Was hier wel een geile.. uhh gezellige boel
O, dat kijk ik niet, maar ik weet nu wel wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ben Saunders... van The Voice of Holland. Die tattoogast
Ik vind je best gek, het is wel tof hoor .. maar wel beetje gekquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?
Zangalewa!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dacht dat je alles had gehad
Ik ga met de auto. Maar even serieus. Ik wil tegenover de Effenaar parkeren. Maar daar is dus geen komen aan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind je best gek, het is wel tof hoor .. maar wel beetje gekmaar doe wat je wilt, als jij daar graag heen wilt gewoon doen maar vraag me af of de trein wel rijdt
ik doe hem dan zo snel mogelijk op mutequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben Saunders ken in tegenstelling tot blof en jan smit wel zingen
Maar ik vind hem niet de beste.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En dan opbrengst naar SR.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef franklop het volgende:
Afellay mag voor honderd miljoen miljard euro weg
Terry Gordon - Skiddillyquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk start coen vanmiddag nog even skiddilly in![]()
Ronaldo kleine kleuter is, doet me denken aan het kleine broertje van een vriend van mij, die is vernoemd naar die andere Ronaldo ook nog.quote:
Ja jij.. als het geen krestu isquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe hem dan zo snel mogelijk op mute
precies.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vond het eerst een kutnummer maar nuquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ben overigens voor het eerst in m'n leven na een nacht zuipen opgestaan met koppijn
Wen er maar aan!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ben overigens voor het eerst in m'n leven na een nacht zuipen opgestaan met koppijn
Welcome in the real world.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
Ik probeer mn spullen te pakken, te eten en de trein naar Groningen te pakken zodat ik op tijd ben voor vanavond (want vrijlating enzo), maar 't schiet allemaal niet opquote:
Ik had nog nooit van dat nummer gehoord, maar nu ze dat zo paar keer gedraait hebben in het glazen huis ben ik ook helemaal verkocht!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond het eerst een kutnummer maar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |