VV Leiden gaat een megabedrag storten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?
We hebben loslaatangstquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Waalwijker het volgende:
Waarom zitten we nog steeds in #2663?
Dat zeg ik niet maar kijk eens hoeveel studenten initiatieven er dit jaar waren. In zo'n stad zullen het er denk ik meer zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Want studenten halen het meeste geld op?
"TIK 'M AAMBEIEN!"quote:
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar kijk eens hoeveel studenten initiatieven er dit jaar waren. In zo'n stad zullen het er denk ik meer zijn.
2665 topics over sr2010quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef franklop het volgende:
als de volgende maar niet vergeet dat het 2665 moet worden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met SR via de PC.
Tot volgend jaar...
edit: ow wacht, das giel nie eens volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef _Fanta het volgende:
Het is nie alleen Gerard die goed los kan gaan, Giel kan er ook wat van. Moet ie vaker doen!
Doei!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
in de hoop dat Giel er dan niet zit. bye bye man, bye byequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef SawIt het volgende:
[..]
2665 topics over sr2010
Sommige mensen hebben even hun postcount opgekrikt
Leiden heeft o.a 3m, JVC. Ook geen kleintjes.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.
Jij bent er straks/vanavond ook niet meer bij via de pc?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar...
Dit topic loopt al langer hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef SawIt het volgende:
[..]
2665 topics over sr2010
Sommige mensen hebben even hun postcount opgekrikt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef _Fanta het volgende:
Het is nie alleen Gerard die goed los kan gaan, Giel kan er ook wat van. Moet ie vaker doen!
In Eindhoven heb je inderdaad meer bedrijven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar de bedrijven halen uiteindelijk verreweg het meeste geld op. Daarom is er in Eindhoven al zoveel meer opgehaald dan Groningen. Wat natuurlijk ook een studentenstad bij uitstek is.
Ja dat klopt maar ik denk dat buiten bedrijven die duidelijk met Eindhoven binding hebben (Philips dus) Er niet veel bedrijven zullen schromen om over hun bedrag van dit jaar heen te gaan. Het is namelijk een enorme boost voor je imago als je een dikke cheque aflevert bij SR.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staan zoveel mensen dat de sneeuw automatisch smeltquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben dat plein wel goed schoongemaakt 6km verderop ligt er 20 cm sneeuw ..
Michielquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
edit: ow wacht, das giel nie eens volgens mij. Njah dacht ff filmpje gevonde te hebbe waar giel uit zn plaat ging
.
Ik hier inderdaad, Na kerst kom ik weer helemaal hier mee postenquote:
top2000 aka bejaardenradioquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
MM, tot morgen?/gauw in het top2000 topic!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |