Zelfs de politiek erkent het!quote:22 December 2010
http://www.allnewsweb.com/page1199999460.php
UFO battle involving police in India
Michael Cohen m.cohen@allnewsweb.com
A village in the central Indian state of Madhya Pradesh was damaged by what
has been described as a laser beam during a UFO attack.
Locals described a giant rotating blue craft hovering over their village for
over fifteen minutes before shooting the laser at a rooftop, setting it
alight. Police were called in response to the event and in one case opened
fire at the UFO which zoomed off unharmed,
Local law enforcement agencies confirm that 24 hour patrols are now active
in and around the affected village of Sanalakedha.
the event which occurred on Tuesday 14 December of this year had locals
talking all Wednesday; many fearing more attacks.
The attack occurred in the vicinity of the Namada valley where ancient
paintings of aliens and UFOs were recently found in a cave hidden in thick
jungle.
This is also the area where a Government minister recently admitted he saw a
UFO.
Many Indian scientists are now certain that a UFO/alien base exists in the
area.
Dat het een huichelaar en opportunist is. Ook vind ik het parlement niet de plek om je persoonlijke problemen op te lossen en demonen uit het verleden te verjagen. Zij gaf niet echt om mensen, maar projecteerde haar eigen geval op anderen. Zij geeft om niemand behalve zichzelf, en de wat dommige en naïeve Verdonk heeft er de prijs voor betaald.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja aangezien dit namelijk ook los stond van andere punten waarvoor ze in de kamer zat.
Ja 2de kerstdag gewoon open manquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik kan nog boodschappen doen tot 19:00 uur vanavond, op zaterdag schjint alles gesloten te zijn omdat er een religieus feest is, maar op zondag zijn de supermarkten weer open
Dat bedoel ik dan toch met haar eigen oorlog? Haar eigen agenda op het verkeerde podium. Haar strijd tegen de radicale Islam waar haar argumenten niet geheel zuiver waren en vaak van persoonlijke aard.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat het een huichelaar en opportunist is. Ook vind ik het parlement niet de plek om je persoonlijke problemen op te lossen en demonen uit het verleden te verjagen. Zij gaf niet echt om mensen, maar projecteerde haar eigen geval op anderen. Zij geeft om niemand behalve zichzelf, en de wat dommige en naïeve Verdonk heeft er de prijs voor betaald.
Hier helemaal niets......quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef betyar het volgende:
Het sneeuwt hier flink en het gaat nog wel een paar uur door
Ah ok, ik snapte niet wat je bedoelde. Dan zijn we het eens!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan toch met haar eigen oorlog? Haar eigen agenda op het verkeerde podium. Haar strijd tegen de radicale Islam waar haar argumenten niet geheel zuiver waren en vaak van persoonlijke aard.
De schuld van linksquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef Arglist het volgende:
En nu zit ze financieel onafhankelijk in Ney York te wezen.
Het is donderdag, studenten uitgaansavond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef betyar het volgende:
Hebben ze in eindhoven een grote luifel ofzo bij het glazen huis? Daar staan een hoop gekken in de kou
En een beetje richting zijn familiequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
Ik ben trouwens ook blij voor Afellay, die heeft ook twee generaties voorlopig al voorzien. Tenzij hij een echt hele grote familie heeft.
Dan schiet je toch een kroeg op stratum in.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is donderdag, studenten uitgaansavond.
Alleen is het wat te koud en de treinen rijden niet terug.
Serieus? Ik dacht dat jullie in Eindhoven een PvdA burgemeester hadden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Arglist het volgende:
En alles in eindje is maar tot 2 open, wat wel zuur is.
Het is een PvdA burgemeester volgens mij, maar het uitgaansgebied is maar tot 2, dit in tegenstelling tot Tilburg en Nijmegen op donderdagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jullie in Eindhoven een PvdA burgemeester hadden.
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is een PvdA burgemeester volgens mij, maar het uitgaansgebied is maar tot 2, dit in tegenstelling tot Tilburg en Nijmegen op donderdagen.
Valt er wat te doen dan in Arnhem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.
In Krakau gingen we altijd om half 5 naar de kroeg, meteen na college.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef betyar het volgende:
Ik ben ook wel voorstander van vroeger sluiten alles maximaal tot 01.00 open.Was toen ik ging stappen ook 19.30 weg en 01.00 knetterzat thuis. Heb je nog wat sociale controle op straat.
Hangt er van af wat je wil. Als ik door wil gaan blijf ik tot 3 uur in The Move en als ik echt te dronken ben om naar huis te gaan dan door in De Buikquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Valt er wat te doen dan in Arnhem?
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
In Krakau gingen we altijd om half 5 naar de kroeg, meteen na college.
Heb je ze geneukt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daar
Door heel Polen wel, maar waar ligt dat precies. Ik ben in Warschau, Katovice en Krakau geweest. Ben wel content met het loslopende wild in die steden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daar
heb ik zo voor je, ik ben fan namelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef JoaC het volgende:
Ik wil morgen pics van poolse dames zien, betyar en Arglist...
Nee man, ik hoef geen poolse SOA, daarnaast had ik mijn huidige vrouw al leren kennen en bleef ik haar mooi trouw.quote:
hier heb je er heel veel:quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef JoaC het volgende:
Ik wil morgen pics van poolse dames zien, betyar en Arglist...
Wat voor beesten heb je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef betyar het volgende:
Net de dieren gevoerd kon de bakken niet meer zien staan
simpele beestjes,quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor beesten heb je?
En waarom voer je ze midden in de nacht?
Ik vind het maar gedoe, met dat vriezen steeds. Ik sleep me lam met water.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
simpele beestjes,
kippen, konijnen,duiven,hond. De schapen, herten en pony zijn in bruikleen, dus niet van mezelf.
Ik maak een rondje met de hond en voer gewoon alvast de beestjes.
We hebben een grote kikkerpoel die vorstvrij wordt gehouden langs de rand d.m.v. beluchting.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het maar gedoe, met dat vriezen steeds. Ik sleep me lam met water.
En al die sneeuw.. kost extra hooi, en het hooi was al zo duur. M'n voederleverancier zei dat 'ie hooi nu inkocht voor 6 euro/pakje. Ik heb nog voor 120 dagen hooi.
Wat jij? Genoeg voorraad en vorstvrij water?
Nee, nu niet meer. Er is denk ik wel 10 cm gevallen afgelopen nacht. In ieder geval veel werk om het op te ruimen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:28 schreef Tem het volgende:
Sneeuwt het nog steeds bij jullie Betyar?
Shit hey maar in Limburg sneeuwt het nog steeds geloof ik. Hier helemaal nada... Maarja moet straks toch nog de laatste dingen halen voor kerschtsquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer. Er is denk ik wel 10 cm gevallen afgelopen nacht. In ieder geval veel werk om het op te ruimen.
Dadelijk naar Den Bosch voor fysiotherapie.
In Limburg blijft het tot na kerstavond/nacht sneeuwen geloof ik. Kijkt wel mooi nu trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Shit hey maar in Limburg sneeuwt het nog steeds geloof ik. Hier helemaal nada... Maarja moet straks toch nog de laatste dingen halen voor kerschts
Dat viel me ook al op. Zouden ze vakantie hebben en tot 13.00 in hun nest blijven rotten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Tem het volgende:
Ja prachtig hoor van mij had het hier ook wel flink mogen sneeuwenWat is het rustig hier eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Tem het volgende:
Beetje komkommertijd lijkt het wel soms wel een paar leuke topics. Ik ben selectief aangezien het al snel gaat om vliegen afvangen en wie de meeste bronnen kan vinden ipv een gedegen discussie
Succes kerel, ik ben zo naar de visboerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef betyar het volgende:
Zo nu even douchen en dan even sporten![]()
Ook al getrouwd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Succes kerel, ik ben zo naar de visboer
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Monidique het volgende:
Zegt de een: "Het is groen."
Zegt de ander: "Bron?"
VVD. Krikke(n).quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.
Nog niet maar het is wel hoog tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef betyar het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat de dagen weer langer worden![]()
Checkquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Zouden ze vakantie hebben en tot 13.00 in hun nest blijven rotten?
Mag ook wel. Vannacht pas om vijf uur onder de wolquote:
Tss moet je vanwege die bezuinigingen nu ook al zelf de krant rondbrengen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ook wel. Vannacht pas om vijf uur onder de wol![]()
Trouwens, die Bleker toch.
Dat zie ik nog wel gebeuren in de toekomst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tss moet je vanwege die bezuinigingen nu ook al zelf de krant rondbrengen?
Ik kan geen bron melden maar men denkt al serieus na over ophaal punten in bepaalde regio's met chipcard en code.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zie ik nog wel gebeuren in de toekomst.
Nu Glühwein, denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef TomLievense het volgende:
Ober!!! Wat schenkt men in dit politieke café?
Ik moet nog brood halen anders wordt het lastig ontbijten de komende dagenquote:
Nu al gekkenhuis hier in de stadquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog brood halen anders wordt het lastig ontbijten de komende dagen
CUquote:
ghegheghe....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef betyar het volgende:
Welke film zal ik eens downloaden en samen met mijn vrouwke kijken?
Position Impossible VIIIquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef betyar het volgende:
Welke film zal ik eens downloaden en samen met mijn vrouwke kijken?
Ik deel niet. Ik graai alleen maar van internet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er al ergens een fatsoenlijke versie beschikbaar? Die cams zijn waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is er al ergens een fatsoenlijke versie beschikbaar? Die cams zijn waardeloos.
Jawel. Universitair onderwijsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef Picchia het volgende:
Ik vind lezen en zwetsen over de democratie en het staatsrecht altijd wel leuk. Daarom vind ik het altijd zo zonde dat je geen ene fuck aan die kennis hebt. Er zijn amper goed betaalde banen waar je daar iets mee kan, volgens mij.
Dat is geen goed betaalde baan, en vooral een hele hoop stress omdat je genoeg geld moet binnenhalen en anders je baan gedag kan zeggen.quote:
Dat ligt eraan wat jouw definitie van 'goed betaald' is. Mijn hoogleraar verdient toch vrij aardig, en ik als assistent ook, in ieder geval, voor wat ik nu nodig heb en de beperkte uren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is geen goed betaalde baan, en vooral een hele hoop stress omdat je genoeg geld moet binnenhalen en anders je baan gedag kan zeggen.
Die van Schultz komt vast wel vrij. Dat mens houdt zich alleen bezig met de verhoging naar 130 km. per uur bezig. Als er echt stront aan de knikker is geeft ze niet thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef Picchia het volgende:
Tofik Dibi heeft een geweldige portefeuille in de politiek. Misschien heeft hij nog een collega nodig.
Die heeft een hele leuke functie, maar ik betwijfel of ik in aanmerking kom. Ze mogen me altijd bellen, maar dan neem ik wel mijn piketpaaltje mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Die van Schultz komt vast wel vrij. Dat mens houdt zich alleen bezig met de verhoging naar 130 km. per uur bezig. Als er echt stront aan de knikker is geeft ze niet thuis
Die van Rutte zijn gelijk opgestookt door kachel Wilders.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die heeft een hele leuke functie, maar ik betwijfel of ik in aanmerking kom. Ze mogen me altijd bellen, maar dan neem ik wel mijn piketpaaltje mee.
Als hij een dubbel paspoort heeft wacht ik wel even tot zijn plek vrij komt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Die van Schultz komt vast wel vrij. Dat mens houdt zich alleen bezig met de verhoging naar 130 km. per uur bezig. Als er echt stront aan de knikker is geeft ze niet thuis
Hij stak hem er recht door zijn liberale hart meequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Die van Rutte zijn gelijk opgestookt door kachel Wilders.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als hij zij een dubbel paspoort heeft wacht ik wel even tot zijn plek vrij komt.
effe paintenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stak hem er recht door zijn liberale hart mee
Wat een grap. Haar voorganger van minsisterie van VROM (Jacqueline Cramer) heeft enkel voor lastenverzwaring gezorgd met de emissiehandel en dergelijke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Verpakkingstax.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat een grap. Haar voorganger van minsisterie van VROM (Jacqueline Cramer) heeft enkel voor lastenverzwaring gezorgd met de emissiehandel en dergelijke.
Wat heeft dat ermee te maken dat Schultz niet reageert op een uitspraak van een collega VVD'er?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat een grap. Haar voorganger van minsisterie van VROM (Jacqueline Cramer) heeft enkel voor lastenverzwaring gezorgd met de emissiehandel en dergelijke.
Waar heb jij het nou weer over? Je zegt dat ze alleen maar bezig is met die verhoging van de snelheid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat Schultz niet reageert op een uitspraak van een collega VVD'er?
Hello McFly!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Je zegt dat ze alleen maar bezig is met die verhoging van de snelheid.
Geen plaatje kunnen vinden , bracht me wel op het idee om "From dusk till dawn" te gaan kijken. Bedanktquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij stak hem er recht door zijn liberale hart mee
Great Scott!quote:
succes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
Klote, moet nu echt cadeus gaan kopen.
De sint is al geweest. Als wij alle cadeaus van de kids onder de boom moesten leggen moesten we de boom ondersteboven zetten( of aan het plafond hangen).quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk mag ik heul niet klagen. Free Record shop is een halve minuut lopen vanaf mn voordeur. Ben gewoon te lui.quote:
En dat nog op het laatste moment. De hele essentie van kerstcadeau's is er bij jouw vanaf met je achteloze houding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik print mijn cd's en dvd's altijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik heul niet klagen. Free Record shop is een halve minuut lopen vanaf mn voordeur. Ben gewoon te lui.
Tsja, sorry.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef mlg het volgende:
[..]
En dat nog op het laatste moment. De hele essentie van kerstcadeau's is er bij jouw vanaf met je achteloze houding.
Aan komen schijten met een USB'tje volgepropt films is natuurlijk geen tof kerstcadeau.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik print mijn cd's en dvd's altijd![]()
Hoef je de deur niet uit
Nee echt op dvd branden en daarna printen, kun je zeggen dat je er nog extra moeite voor hebt gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan komen schijten met een USB'tje volgepropt films is natuurlijk geen tof kerstcadeau.
http://www.openingstijden.nl/quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:49 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de supermarkten vandaag sluiten?
De mijne om 7 uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:49 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de supermarkten vandaag sluiten?
Ik moet werken vanavond. Wel achter de laptop thuis, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef betyar het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal naar de kerk?![]()
![]()
Ik niet want ik moet op de jongste letten.En zorgen voor worstenbroodjes als ze terug komen![]()
![]()
De oudste gaat met oma en mama mee naar de kinder mis.![]()
Ach zo'n kerst-mis kan best indrukwekkend zijn hoor. Ben in Nederland nog nooit geweest maar wel eens in Italië en Zwitserland.quote:
Ik ben laatst nog geweest om propaganda terug te flikkeren in de brievenbus.quote:
oud brabants katholiek gebruikquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef betyar het volgende:
![]()
Ik niet want ik moet op de jongste letten.En zorgen voor worstenbroodjes als ze terug komen![]()
![]()
De oudste gaat met oma en mama mee naar de kinder mis.![]()
Ik ook niet. Mijn opa was katholiek en mij oma gereformeerd en dat heeft destijds zo'n gezeik gegeven (jaren 20/30) dat mijn moeder besloten heeft haar kinderen helemaal niet te laten dopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef ethiraseth het volgende:
ik heb heulegaar geen speciale dag nodig om vrede te wensen.
Hier is de optie kroeg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef betyar het volgende:
![]()
Hoeveel mensen zullen wel geen soep eten vandaag? compensatie voor het volstouwen met de kerstdagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef GSbrder het volgende:
Hier de optie winterwandeling en worstenbroodjes (en tulband en kerststol en suikerbrood).. Mooi, want na die soep heb ik nog steeds honger!
Ik heb snert gegeten en moussaka, het was dus niet echt als compensatie. Ik ben nu gewoon puzzig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen wel geen soep eten vandaag? compensatie voor het volstouwen met de kerstdagen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb snert gegeten en moussaka, het was dus niet echt als compensatie. Ik ben nu gewoon puzzig.
Ik eet al dagen snert.quote:
Wanneer gaan ze eens denken wat ze kunnen doen tegen de toenemende intolerantie in het algemeen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
Ah, politieke ledenraad van de PvdA op 8 januari, over:
Asiel en Migratie
Onderwijs
Woningmarkt
Zorg (marktwerking)
Natuur
Onderkant arbeidsmarkt (WSW/Wajong)
Internationaal/Ontwikkelingssamenwerking
Vrijheid van meningsuiting/Wikileaks
Linkse Samenwerking
Eén politiek actueel onderwerp wordt gekozen door de aanwezigen op de dag zelf.
Daar wil ik wel even meepraten.
*aanmeldt
Dat zal ongetwijfeld een van de onderwerpen zijn die onder 'Asiel & Migratie' aan de orde komt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eens denken wat ze kunnen doen tegen de toenemende intolerantie in het algemeen?
Een introducee voor de linkse kerk? Nee dank u.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld een van de onderwerpen zijn die onder 'Asiel & Migratie' aan de orde komt.
Ik mag trouwens een introducee meenemen, wie wil?
Helaas, ik zit dan ergens in een ver en warm land.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld een van de onderwerpen zijn die onder 'Asiel & Migratie' aan de orde komt.
We hersenspoelen tegenwoordig introducée's niet meer bij de eerste sessie hoor... dat doen wel later wel...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een introducee voor de linkse kerk? Nee dank u.
smoesje om je kerkplichten te ontduikenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas, ik zit dan ergens in een ver en warm land.
Ik denk dat jij je kapot zou schamen wanneer je het gros van de users hier mee zou nemen als introducee naar 'Asiel en Migratie'quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je kapot zou schamen wanneer je het gros van de users hier mee zou nemen als introducee naar 'Asiel en Migratie'
Die uit de SC vallen nog wel redelijk meequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je kapot zou schamen wanneer je het gros van de users hier mee zou nemen als introducee naar 'Asiel en Migratie'
Mjah, voice-over zou ik inderdaad niet graag meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel doen en het resultaat filmen en hier posten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, voice-over zou ik inderdaad niet graag meenemen
Juist wel!! Samen met sachertorte en PHPquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, voice-over zou ik inderdaad niet graag meenemen
Op 8 januari? Tegen die tijd is net het laatste staartje santekraam toch gepasseerd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef Bluesdude het volgende:
smoesje om je kerkplichten te ontduiken
Ik ben oorspronkelijk rooms katholiek en ik ben gedoopt. Ik geloof niet, dus dat hele dopen heeft ook geen betekenis voor mij. Is dat allemaal zo moeilijk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn opa was katholiek en mij oma gereformeerd en dat heeft destijds zo'n gezeik gegeven (jaren 20/30) dat mijn moeder besloten heeft haar kinderen helemaal niet te laten dopen.
En daar ben haar nog steeds dankbaar voor. Mijn vader vond het prima, want die was van huis uit al atheïst.
Ze willen de initiatieven niet in de weg lopen dus geeft de regering maar geen geldquote:
Terechtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen de initiatieven niet in de weg lopen dus geeft de regering maar geen geld
Ik heb alweer geld gedoneerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen de initiatieven niet in de weg lopen dus geeft de regering maar geen geld
Ach het is gewoon weer die flauwe rancune waar dit kabinet op drijftquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht
Geen Sinterklaas met belastinggeld spelen als je 18mia bezuinigt.
Die mogen mij meenemen naar de PVV ledenraad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Juist wel!! Samen met sachertorte en PHP
Wel consequent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is gewoon weer die flauwe rancune waar dit kabinet op drijft.
Het uitstellen van de BTW verhoging uit angst voor de eerste kamer kost meer geld.
Er is niets consequents aan. Zure rancune is het enige consequente wat je hierin terug kan vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel consequent.
BTW uitstel was niet de wens van het kabinet maar een compromis, de bezuiniging op langstudeerders zijn ook al bijgesteld. Ik heb niet zoveel met ministers die geld geven aan goede doelen.
Dan bij ons helemaal niet meer.quote:
Het is meer medelijden wat ik er mee hebquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Je ziet ze vliegen als je hier ook al zure rancune in ziet. Niet zo zuur op kerstavond joh
Of die rancune nu tegen mensen met geld is gekeerd zoals een links kabinet wilt of tegen linkse hobby's zoals nu, ik zie het verschil nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is niets consequents aan. Zure rancune is het enige consequente wat je hierin terug kan vinden.
Goedzo! Zit hier met wat vrienden en wij zeggen: fuck het kabinet!quote:
En wat heb jij gedaan met kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goedzo! Zit hier met wat vrienden en wij zeggen: fuck het kabinet!
Hier is het echte plaksneeuw. Genoeg om een eind in weg te zakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef betyar het volgende:
[..]
met die kutsneeuw?
* betyar is aan het dweilen en vind dat kut werk
Ooh dat niet. Sterker, het zorgt juist voor een euforische stemmingquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan met kerst?![]()
Gezuurpruimd over het huidige kabinet![]()
Kunstsneeuw-snuiven. Laat EHB dat maar niet horen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh dat niet. Sterker, het zorgt juist voor een euforische stemmingOf zijn dat de stimulerende middelen?
hier kun je er nog geen balletje van maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier is het echte plaksneeuw. Genoeg om een eind in weg te zakken.
Wil een links kabinet dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of die rancune nu tegen mensen met geld is gekeerd zoals een links kabinet wilt of tegen linkse hobby's zoals nu, ik zie het verschil niet
Een witte kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kunstsneeuw-snuiven. Laat EHB dat maar niet horen.
Ja, rijke rechtspersonen zijn de lul onder links.quote:
Ja, in plaats van 2 miljoen per jaar verdienen ze dan nog maar 1,9 miljoen. Ik heb nu al medelijden met ze!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, rijke rechtspersonen zijn de lul onder links.
De lul lijkt me ietwat overdreven. Wellicht dat zij iets van hun welvaart in moeten leveren, maar hun levensstandaard gaat niet omlaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd stugquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bruto Ja, netto wordt het pas echt knudde met minder aftrekposten en 60% inkomensbelastingquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, in plaats van 2 miljoen per jaar verdienen ze dan nog maar 1,9 miljoen. Ik heb nu al medelijden met ze!
In welk parallel universum leef jij? Natuurlijk zijn zij dat wel.quote:
Que?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat zij iets van hun welvaart in moeten leveren, maar hun levensstandaard gaat niet omlaag.
Daarover nu Job Cohen in Uitgesproken VARA op Ned2quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze eens denken wat ze kunnen doen tegen de toenemende intolerantie in het algemeen?
Vergeleken met rijke mensen wel ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:19 schreef GSbrder het volgende:
Maar kunstenaars, studenten en treinreizigers zijn wel zielug.
Hoe gaat het met je revolutie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vergeleken met rijke mensen wel ja.
Ze werken ook net zo hard, ze betalen ook al net zo veel en die studenten kunnen onmogelijk later rijk worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vergeleken met rijke mensen wel ja.
Cohen is niet god.... niet eens een profeet of een Harry Potter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Morendo het volgende:
Waar blijft Cohen trouwens met zijn belofte om 'de boel bij elkaar te houden?' Ik zie het om mij heen niet plaatsvinden.
'Links' moet altijd regeren samen met VVD of CDA en die zouden dat allemaal zomaar goed vinden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
In welk parallel universum leef jij? Natuurlijk zijn zij dat wel.
Hij zit niet in de regering he?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Morendo het volgende:
Waar blijft Cohen trouwens met zijn belofte om 'de boel bij elkaar te houden?' Ik zie het om mij heen niet plaatsvinden.
Tja TokkieNederland moest zo nodig een centrale rol krijgen in het landsbestuur. Hoe graag sommigen het ook proberen, je kan Cohen er echt niet de schuld van geven dat Rutte zo graag met Wilders wou spelen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef Morendo het volgende:
Oh, dus Cohen is het type politicus die een plek in de regering nodig heeft om van waarde te zijn...quote:
De 'hullie de rijken zijn gemeen' types? Ik dacht dat die juist buitenspel stonden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja TokkieNederland moest zo nodig een centrale rol krijgen in het landsbestuur.
de wereld draait niet om Rutte.... die liever vree met die engerd W.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Jawel du_ke, als het aanbod van links rianter was geweest en Cohen bereidt was geweest Rutte meer tegemoet te komen zou Rutte afzien van dit feestje.
Hij doet anders aardig zijn best om het debat beschaafd te houden, kan je van veel andere politici niet zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, dus Cohen is het type politicus die een plek in de regering nodig heeft om van waarde te zijn...
Tja, jij doet zelf ook kwistig mee aan het verzinnen van holocaust-analogieën om politieke tegenstanders mee weg te zetten, maar dát vind ik echter weer niet beschaafd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij doet anders aardig zijn best om het debat beschaafd te houden, kan je van veel andere politici niet zeggen.
welke holocaustvergelijking...?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, jij doet zelf ook kwistig mee aan het verzinnen van holocaust-analogieën om politieke tegenstanders mee weg te zetten, maar dát vind ik echter weer niet beschaafd.
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, jij doet zelf ook kwistig mee aan het verzinnen van holocaust-analogieën om politieke tegenstanders mee weg te zetten, maar dát vind ik echter weer niet beschaafd.
Nee, die komen meer uit de hoek van links Nederland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welke holocaustvergelijking...?
die jij fantaseert ?
Tracht ik te doen.quote:Niet zo liegen en verketteren svp.. blijf wel redelijk
Nee de 'hullie de Moslims zijn eng' en de 'hullie in Den Haag moeten aangepakt worden' types.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 'hullie de rijken zijn gemeen' types? Ik dacht dat die juist buitenspel stonden.
Sommigen denken dat inderdaad. Maar dat maakt het natuurlijk niet waar. Die twee de volgende keer even scheiden SVP.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
door sommigen doet denken
En dat is gewoon zo, daar valt weinig aan te ontkennen.
Neuh Rutte wou vanaf het begin eigenlijk alleen maar over rechts regeren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Jawel du_ke, als het aanbod van links rianter was geweest en Cohen bereidt was geweest Rutte meer tegemoet te komen zou Rutte afzien van dit feestje.
De PVV acht ik er de aanstichter van en daarom benoem ik ze ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sommigen denken dat inderdaad. Maar dat maakt het natuurlijk niet waar. Die twee de volgende keer even scheiden SVP.
Dhimmi, moslim schrijf je niet met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee de 'hullie de Moslims zijn eng' en de 'hullie in Den Haag moeten aangepakt worden' types.
Kan mij het schelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dhimmi, moslim schrijf je niet met een hoofdletter.
Aanstichter waarvan? Kristallnacht, racistische wetgeving?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV acht ik er de aanstichter van en daarom benoem ik ze ook.
je gelooft echt nog in het sprookje dat hard werken ook maar iets te maken heeft met hoeveel geld je verdient?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze werken ook net zo hard, ze betalen ook al net zo veel en die studenten kunnen onmogelijk later rijk worden.
Van de verharding van het debat, waardoor goedwillende, hardwerkende moslims nu door velen ook met de nek worden aangekeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aanstichter waarvan? Kristallnacht, racistische wetgeving?
Ik heb overigens ook honderd keer liever een regering met VVD-CDA-D66, eventueel GL voor een numerieke meerderheid, maar ik kan absoluut niet tegen jaloeziebelastingen, populistisch, dom economisch beleid, overmatig nivelleren. En dergelijke dingen krijg je natuurlijk altijd met een PvdA aan de onderhandelingstafel over vorming van een kabinet.quote:
Het debat verharden staat gelijk aan: de manier waarop Joden werden behandeld in Nazi-Duitsland....quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de verharding van het debat, waardoor goedwillende, hardwerkende moslims nu door velen ook met de nek worden aangekeken.
Je wil het echt niet snappen. Jammer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het debat verharden staat gelijk aan: de manier waarop Joden werden behandeld in Nazi-Duitsland....
Alles klar.
Ik zoek de oorzaak hiervan bij jouw uitleg-skills.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil het echt niet snappen. Jammer.
Jij gelooft echt nog in het sprookje van Karl Marx met z'n kleine toverboekje Das Kapital?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je gelooft echt nog in het sprookje dat hard werken ook maar iets te maken heeft met hoeveel geld je verdient?En niks weerhoudt die mensen om nog steeds rijk te worden, het duurt alleen misschien ietsjes langer. Daarvoor in de plaats krijgen ze wel een samenleving waar ze niet bang hoeven te zijn dat wanhopige arme mensen hun bloed komen herverdelen. Dat is ook wat waard.
Klinkt als mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef betyar het volgende:
Mijn schoonmoeder zei net tegen me dat je met kerst niet over politiek mag hebben, "het moet gezellig blijven".![]()
Haha daar heb ik het ook niet zo op. Maar van het CDA krijg ik juist weer de kriebelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook honderd keer liever een regering met VVD-CDA-D66, eventueel GL voor een numerieke meerderheid, maar ik kan absoluut niet tegen jaloeziebelastingen, populistisch, dom economisch beleid, overmatig nivelleren. En dergelijke dingen krijg je natuurlijk altijd met een PvdA aan de onderhandelingstafel over vorming van een kabinet.
Hey, verrassing, je hebt helemaal niks begrepen van Das Kapital. Je denkt zeker dat het een handleiding is voor het creeren van een communistische staat ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gelooft echt nog in het sprookje van Karl Marx met z'n kleine toverboekje Das Kapital?
Je bedoelt dat je een hekel hebt aan het kabinet dat er nu zit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook honderd keer liever een regering met VVD-CDA-D66, eventueel GL voor een numerieke meerderheid, maar ik kan absoluut niet tegen jaloeziebelastingen, populistisch, dom economisch beleid, overmatig nivelleren. En dergelijke dingen krijg je natuurlijk altijd met een PvdA aan de onderhandelingstafel over vorming van een kabinet.
Dat zou kunnen, maar ik heb echt meerdere malen mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zoek de oorzaak hiervan bij jouw uitleg-skills.
Uiteindelijk is alles politiekquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef betyar het volgende:
Mijn schoonmoeder zei net tegen me dat je met kerst niet over politiek mag hebben, "het moet gezellig blijven".![]()
Over Vollenhoven, mijn schoonmoeder is voor en tegen het koningshuis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als mijn schoonmoeder.
Wees gerust betyar, over 10 jaar mag je blij zijn als ze je nog toelaat je mond los te trekken
Uit pure nieuwsgierigheid; waar wilde je het over hebben?
Ze zitten mij wel te stangen met "all you need is love" die is opgenomen en waar de Gordon net voorbij kwam mijn kerstavond is ook weer geruïneerd.quote:
Ik heb de verkorte versie van das kapital gelezen, en het gaat inderdaad om het stichten van een communistische staat. Nu jij, heb jij das kapital begrepen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hey, verrassing, je hebt helemaal niks begrepen van Das Kapital. Je denkt zeker dat het een handleiding is voor het creeren van een communistische staat ofzo?
[..]
Je bedoelt dat je een hekel hebt aan het kabinet dat er nu zit?
Sorry, jij hebt het ook niet begrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb de verkorte versie van das kapital gelezen, en het gaat inderdaad om het stichten van een communistische staat. Nu jij, heb jij das kapital begrepen?
Ik weet niet welke 'das Kapital' jij hebt gelezen, maar die van mij gaat die gaat toch echt om de processen die in het communisme spelen. Ik heb het boek nu voor me en ik citeer twee hoofdstukken: De arbeidsdag, Verdeling van de arbeid en manufactuur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Sorry, jij hebt het niet begrepen.
het kan nog erger....quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zitten mij wel te stangen met "all you need is love" die is opgenomen en waar de Gordon net voorbij kwam mijn kerstavond is ook weer geruïneerd.
ik ken het boek helemaal niet... maar die hoofdstukken die jij noemt gaat overquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 'das Kapital' jij hebt gelezen, maar die van mij gaat die gaat toch echt om de processen die in het communisme spelen. Ik heb het boek nu voor me en ik citeer twee hoofdstukken: De arbeidsdag, Verdeling van de arbeid en manufactuur.
Je bedoelt de dingen die in het kapitalisme spelen? Het hele boek is een grote kritische beschouwing op het kapitalisme. Het hele socialisme/communisme-verhaal is amper tot niet van belang bij Marx (hij zag het slechts als de volgende fase, zoals het feodalisme werd opgevolgd door het kapitalisme). Het feit alleen al dat jij denkt dat die hoofdstukken over communisme gaan is toch wel erg treurig. Koop eens het hele werk (Marx is niet goed te snappen door er slechts uittreksels en verkorte versies van te lezen) en lees het nog eens goed, want je hebt er echt helemaal niks van begrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 'das Kapital' jij hebt gelezen, maar die van mij gaat die gaat toch echt om de processen die in het communisme spelen. Ik heb het boek nu voor me en ik citeer een hoofdstuk: De arbeidsdag, Verdeling van de arbeid en manufactuur
Ik wil niet veel zeggen, maar het is duidelijke propaganda voor communistische staat. Bovendien ga ik niet het hele werk lezen, want het origineel is zo langdradig als de pest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bedoelt de dingen die in het kapitalisme spelen? Het hele boek is een grote kritische beschouwing op het kapitalisme. Het hele socialisme/communisme-verhaal is amper tot niet van belang bij Marx (hij zag het slechts als de volgende fase, zoals het feodalisme werd opgevolgd door het kapitalisme). Het feit alleen al dat jij denkt dat die hoofdstukken over communisme gaan is toch wel erg treurig. Koop eens het hele werk (Marx is niet goed te snappen door er slechts uittreksels en verkorte versies van te lezen) en lees het nog eens goed, want je hebt er echt helemaal niks van begrepen.
kleine correctiequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bruto Ja, netto wordt het pas echt knudde met minder aftrekposten en 60% inkomensbelasting
Was Marx ook tegen loterijen dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:43 schreef GoodOldDays het volgende:
"Marx waarschuwde al in 1857 dat vrijkomend kapitaal uit handel en industrie naar de beurs zou trekken, waardoor koersen tot volstrekt irreële hoogtes zouden stijgen. Het was, zo schreef hij aan Engels, niets dan gambling op de beurs, een puur geluksspel dat vroeg of laat uiteen moest spatten."
le histoire se repete
Nee, die gevolgtrekking is onjuist. Het kabinet sec is natuurlijk prima. Het bevat immers de twee meest fatsoenlijke, respectabele partijen die ons politieke bestel rijk is. De hele gedoogsituatie is natuurlijk niet ideaal. Bovendien had de verzorgingsstaat wel een wat vergaandere check-up mogen hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef ethiraseth het volgende:
Je bedoelt dat je een hekel hebt aan het kabinet dat er nu zit?
Alleen GL, D66, VVD dan? (wanneer dat mogelijk zou zijn)quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha daar heb ik het ook niet zo op. Maar van het CDA krijg ik juist weer de kriebels
heeft wel mijn voorkeurquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alleen GL, D66, VVD dan? (wanneer dat mogelijk zou zijn)
ach waarschijnlijkt nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was Marx ook tegen loterijen dan?
Ja al moet de VVD dan wel wat liberaler wordenquote:
In Cuba gingen de, goedlopende, casino's er als eerste aan. Waarschijnlijk ook omdat die maffioso helemaal niet zaten te wachten op politieke veranderingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
ach waarschijnlijkt niet
wil straks best 60% belasting betalen op van die 27.500.000 eurie. no problemo
Ik ook welquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
ach waarschijnlijkt niet
wil straks best 60% belasting betalen op van die 27.500.000 eurie. no problemo
inderdaad daarom lopen de casino's hier nog steeds geweldig. Alleen heten ze hier bankquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Cuba gingen de, goedlopende, casino's er als eerste aan. Waarschijnlijk ook omdat die maffioso helemaal niet zaten te wachten op politieke veranderingen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef ethiraseth het volgende:
Hey, verrassing, je hebt helemaal niks begrepen van Das Kapital.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef ethiraseth het volgende:
Sorry, jij hebt het ook niet begrepen.
Alleen mensen zo links als jij ethiraseth, hebben het begrepen? Ik heb Marx meerdere keren gelezen, in verschillende context. Zowel de recentelijke beschouwing van Singer als de organisatiekundige van Jaffee en ja, ook stukken van das Kapital. Het is zo gemakkelijk iemand te elimineren omdat hij nadat hij een boek gelezen heeft het nog steeds niet eens is met het geschrevene te zeggen dat hij het niet begrepen heeft. Je gebruikt ongeveer het standaard moslimverweer wanneer er kritiek op de Koran geuit wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef ethiraseth het volgende:
[...] lees het nog eens goed, want je hebt er echt helemaal niks van begrepen.
quote:[Politiek Cafe 1678] Waar we de laatste boodschappen doen ...8 berichten - 4 auteurs - Laatste bericht: 2 minuten geleden
Was Marx ook tegen loterijen dan? ach waarschijnlijkt niet wil straks best 60% belasting betalen op van die 27.500.000 eurie. no problemo...
forum.fok.nl/topic/1579728/12/25PUB SC #3137:
In ieder geval is het werk van Marx altijd samen gegaan met een hoop ellende. Het werk van Marx is zo onstabiel. Er hoeft in de uitvoering maar iets mis te gaan, of het leidt tot corruptie en onderdrukking, zoals het in Cuba ging en nog steeds gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen mensen zo links als jij ethiraseth, hebben het begrepen? Ik heb Marx meerdere keren gelezen, in verschillende context. Zowel de recentelijke beschouwing van Singer als de organisatiekundige van Jaffee en ja, ook stukken van das Kapital. Het is zo gemakkelijk iemand te elimineren omdat hij nadat hij een boek gelezen heeft het nog steeds niet eens is met het geschrevene te zeggen dat hij het niet begrepen heeft. Je gebruikt ongeveer het standaard moslimverweer wanneer er kritiek op de Koran geuit wordt.
Ja, ik heb Marx gelezen en begrepen, zowel als in de historische en kapitalistische context van 1867 als de moderne uitleg ervan, maar dat maakt het nog niet meteen waar. Je komt nogal simpel over.
Zou bij het CDA kunnen die gast.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef du_ke het volgende:
Wou Marx niet helemaal van het geld af? En dan dus ook van loterijen en dergelijke? En gokken vond hij vast ook niet tof
Je kan beter googlen op Karl Marx gambling:quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:01 schreef GoodOldDays het volgende:
opmerkelijk hoe snel één en ander gaat
even googelen op marx en loterij en je komt hier terecht
[..]
Ah, tuurlijk, kritiek op kapitalisme is weer eens propaganda voor de communistische staat. Maar zeg jij inderdaad maar niks meer over Marx, je zet jezelf alleen maar te kijk. Ik betwijfel überhaupt of je het boek wel gelezen hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar het is duidelijke propaganda voor communistische staat. Bovendien ga ik niet het hele werk lezen, want het origineel is zo langdradig als de pest.
Heb jij het boek überhaupt gelezen?
Iemand die denkt dat Das Kapital over het stichten van een communistische staat gaat heeft het niet begrepen, nee. Dat heeft niks met links of rechts zijn te maken, maar met het begrijpen van een boek of niet. En je hebt het niet begrepen als je denkt dat het over communisme gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen mensen zo links als jij ethiraseth, hebben het begrepen? Ik heb Marx meerdere keren gelezen, in verschillende context. Zowel de recentelijke beschouwing van Singer als de organisatiekundige van Jaffee en ja, ook stukken van das Kapital. Het is zo gemakkelijk iemand te elimineren omdat hij nadat hij een boek gelezen heeft het nog steeds niet eens is met het geschrevene te zeggen dat hij het niet begrepen heeft. Je gebruikt ongeveer het standaard moslimverweer wanneer er kritiek op de Koran geuit wordt.
Ja, ik heb Marx gelezen en begrepen, zowel als in de historische en kapitalistische context van 1867 als de moderne uitleg ervan, maar dat maakt het nog niet meteen waar. Je komt nogal simpel over.
Nah, hij ziet geld als een nuttig iets om je spullen voor te verkopen en andere dingen voor te kopen. Hij zal waarschijnlijk wel grote problemen hebben gehad met al het fictieve geld wat er nu is in de wereld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef du_ke het volgende:
Wou Marx niet helemaal van het geld af? En dan dus ook van loterijen en dergelijke? En gokken vond hij vast ook niet tof
Geef mij maar whiskers reactie in plaats van iemand voor simpel te verslijtenquote:Ja, ik heb Marx gelezen en begrepen, zowel als in de historische en kapitalistische context van 1867 als de moderne uitleg ervan, maar dat maakt het nog niet meteen waar. Je komt nogal simpel over.
Whiskers is als een Sirene die je middels knipoogjes als een schip op de rots te pletter laat varen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Geef mij maar whiskers reactie in plaats van iemand voor simpel te versluiten
Grootste probleem was vooral dat Marx het kapitalisme enkel kon zien in het licht van zijn tijd; de Industriele Revolutie. Hij had natuurlijk geen enkele weet van de latere technologische vooruitgang die wij mee zouden maken en dat de mechanische revolutie (slecht voor arbeiders) gevolgd zou worden door de automatiseringsrevolutie (goed voor arbeiders). Als een groot deel van het volk nog steeds machines zat te bedienen nu en auto's niet geassembleerd werden met robots maar nog door uitgebuite kindertjes had hij vast en zeker meer volgelingen gehad. Nu heeft het echter de actualiteitswaarde van een Bijbel, Tora of Koran, zeker nog punten die de moeite waard zijn, maar niet meer de profetische kracht die het rond 1920 had.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:04 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval is het werk van Marx altijd samen gegaan met een hoop ellende. Het werk van Marx is zo onstabiel. Er hoeft in de uitvoering maar iets mis te gaan, of het leidt tot corruptie en onderdrukking, zoals het in Cuba ging en nog steeds gaat.
Bovendien heeft Marx er meermaals naast gezeten. Zo dacht hij dat het marxisme in de praktijk zal onstaat in Engeland, Frankrijk, Duitsland en de Verenigde Staten.
Natuurlijk niet, het gaat over de ondergang van het kapitalisme.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef ethiraseth het volgende:
Iemand die denkt dat Das Kapital over het stichten van een communistische staat gaat heeft het niet begrepen, nee. Dat heeft niks met links of rechts zijn te maken, maar met het begrijpen van een boek of niet. En je hebt het niet begrepen als je denkt dat het over communisme gaat.
valt best meequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Whiskers is als een Sirene die je middels knipoogjes als een schip op de rots te pletter laat varen.
Whiskers reactie:quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Geef mij maar whiskers reactie in plaats van iemand voor simpel te verslijten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers reactie:
Je mist een punt aan het einde van je zin.
Ik heb het gelezen, maar het werk van Marx in zijn algemeen gaat over het stichten van een communistische staat. Dat het bekritiseren van het kapitalisme daarbij hoort lijkt me logisch, want hoe zul je behalve propagandeerde wijze deze -nogal- ingewikkelde en vergezochte theorie in de praktijk uitvoeren zonder het je het tegendeel ervan verworpen hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, kritiek op kapitalisme is weer eens propaganda voor de communistische staat. Maar zeg jij inderdaad maar niks meer over Marx, je zet jezelf alleen maar te kijk. Ik betwijfel überhaupt of je het boek wel gelezen hebt.
En ja, ik heb het gelezen. Het héle werk, geen laf uittreksel wat bij lange na niet in staat is het gehele gedachtegoed uit te dragen (want het is een moeilijk werk, en het lastigste zit in het begin, waar jij al ophield).
[..]
Iemand die denkt dat Das Kapital over het stichten van een communistische staat gaat heeft het niet begrepen, nee. Dat heeft niks met links of rechts zijn te maken, maar met het begrijpen van een boek of niet. En je hebt het niet begrepen als je denkt dat het over communisme gaat.
[..]
Nah, hij ziet geld als een nuttig iets om je spullen voor te verkopen en andere dingen voor te kopen. Hij zal waarschijnlijk wel grote problemen hebben gehad met al het fictieve geld wat er nu is in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |