Meer hierover en over de recent aldaar gevonden grot met de ufo tekeningen :quote:22 December 2010
http://www.allnewsweb.com/page1199999460.php
UFO battle involving police in India
Michael Cohen m.cohen@allnewsweb.com
A village in the central Indian state of Madhya Pradesh was damaged by what
has been described as a laser beam during a UFO attack.
Locals described a giant rotating blue craft hovering over their village for
over fifteen minutes before shooting the laser at a rooftop, setting it
alight. Police were called in response to the event and in one case opened
fire at the UFO which zoomed off unharmed,
Local law enforcement agencies confirm that 24 hour patrols are now active
in and around the affected village of Sanalakedha.
the event which occurred on Tuesday 14 December of this year had locals
talking all Wednesday; many fearing more attacks.
The attack occurred in the vicinity of the Namada valley where ancient
paintings of aliens and UFOs were recently found in a cave hidden in thick
jungle.
This is also the area where a Government minister recently admitted he saw a
UFO.
Many Indian scientists are now certain that a UFO/alien base exists in the
area.
Zelfs de politiek erkent het!
Maar.... zijn het aliens of gewoon mensen die in een als alien vermomd nieuw vlieg-tuig dat deden?
Wikileaks maar in de gaten houden...
Riiiiiight.... Een kwartier lang zweeft er een gigantisch blauw ronddraaiend schip boven je dorp, en niemand die even een duidelijke foto / filmpje maakt.quote:Locals described a giant rotating blue craft hovering over their village for
over fifteen minutes before shooting the laser at a rooftop, setting it
alight
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Riiiiiight.... Een kwartier lang zweeft er een gigantisch blauw ronddraaiend schip boven je dorp, en niemand die even een foto / filmpje maakt.
Net zo geloofwaardig als elk ander UFO-nieuwtje dit
En de verklaring voor het onverklaarbaar zijn is buitenaardse wezens?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Maar aan de andere kant, er zijn zeker wel een aantal filmpjes die wel onverklaarbaar zijn
Ergens in een Indiaas dorpje, zeer wel mogelijk zonder zelfs maar tv of laat staan gsm masten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef FeestBoek het volgende:
Riiiiiight.... Een kwartier lang zweeft er een gigantisch blauw ronddraaiend schip boven je dorp, en niemand die even een foto / filmpje maakt.
Net zo geloofwaardig als elk ander UFO-nieuwtje dit
Dit.quote:
Mij dunkt.... links niet bekeken!?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dit.
Complotsite-geroddel is geen nieuws
Nee zo wil ik het niet meteen noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En de verklaring voor het onverklaarbaar zijn is buitenaardse wezens?![]()
Of bedoelde je dat niet?
Ooit eerder nieuws gehoord van een UFo die een dak in de hens zet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Nibb-it het volgende:
Het waren vast de Pakistanen.
[..]
En dit.
De 'nieuwssite' die je aanhaalt profileert zich met de titel 'UFO & Paranormal News'. Omdat ieder geestelijk gezond persoon wel weet dat zulke websites vooral bevolkt worden door zweefteefvolk ga ik niet in op de inhoud van die website.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ooit eerder nieuws gehoord van een UFo die een dak in de hens zet?
En de links die laten zien van filmen en foto's en wie dat doet en meteen playback er van, ook gefilmd?
Lezen jullie wel de links, de youtube clips ff kijken e.d.
Dit is dus wel nieuws, zoek maar, nimmer eerder plaatste ik iets van UFo's (lichten dus vaak) (thaise ballons..) e.d. !!!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
De 'nieuwssite' die je aanhaalt profileert zich met de titel 'UFO & Paranormal News'. Omdat ieder geestelijk gezond persoon wel weet dat zulke websites vooral bevolkt worden door zweefteefvolk ga ik niet in op de inhoud van die website.
Verder is er nog nooit aangetoond dat een 'UFO-filmpje' echt was. Ik ga mijn nachtbaggertijd niet gebruiken om 20 korrelige youtube-filmpjes te bekijken die ik zelf ook wel kan namaken als ik wat spacende lampjes, een frisbee, en geen leven had.
Je klikte de google find link niet aan blijkbaar, nog steeds niet, tig links aldaar over die omgeving.quote:
Ah het type : "ik kom helemaal melden dat ik graag 1 pond van die mening wil"...quote:
ja ik verbaas mij ook over auto nieuws op sites als anwb, autoweek en topgear, zo vreemd, die bronnen kunnen niet kloppen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef OllieA het volgende:
Ik vermoed dat de PVDA erachter zit. Gezien de links.
Die links zijn enkel van sites als 'www.ufo-blogger.com'.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je klikte de google find link niet aan blijkbaar, nog steeds niet, tig links aldaar over die omgeving.
Opmerkelijkst: de politiek erkent.... er was dan ook een minister aanwezig.
Je zag toch de clips van mensen die fotografeerden en filmden? en dat DAT gefilmd werd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef Im.Kant. het volgende:
Die links zijn enkel van sites als 'www.ufo-blogger.com'.
Breng eens een link van een redelijke nieuwsbron. Iets met een reputatie van degelijkheid, geen google-linkjes naar UFO-fora.
Nou dan hoor je meer over opstand, paniek, leugens, immers er is toch wel wat vuur als er zo veel rook is, we hoorden al vaker van plotsklaps dode 'wistle blowers' rond rosswell e.d.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:41 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom denk je dat echte nieuwssites hier niet over berichten, TS? Misschien omdat het eventueel wel eens stierenpoep zou kunnen zijn?
Hitlertje, maar dan met een pompom ipv een arm met hand schuin de lucht inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |