Zelfs de politiek erkent het!quote:22 December 2010
http://www.allnewsweb.com/page1199999460.php
UFO battle involving police in India
Michael Cohen m.cohen@allnewsweb.com
A village in the central Indian state of Madhya Pradesh was damaged by what
has been described as a laser beam during a UFO attack.
Locals described a giant rotating blue craft hovering over their village for
over fifteen minutes before shooting the laser at a rooftop, setting it
alight. Police were called in response to the event and in one case opened
fire at the UFO which zoomed off unharmed,
Local law enforcement agencies confirm that 24 hour patrols are now active
in and around the affected village of Sanalakedha.
the event which occurred on Tuesday 14 December of this year had locals
talking all Wednesday; many fearing more attacks.
The attack occurred in the vicinity of the Namada valley where ancient
paintings of aliens and UFOs were recently found in a cave hidden in thick
jungle.
This is also the area where a Government minister recently admitted he saw a
UFO.
Many Indian scientists are now certain that a UFO/alien base exists in the
area.
Dat het een huichelaar en opportunist is. Ook vind ik het parlement niet de plek om je persoonlijke problemen op te lossen en demonen uit het verleden te verjagen. Zij gaf niet echt om mensen, maar projecteerde haar eigen geval op anderen. Zij geeft om niemand behalve zichzelf, en de wat dommige en naïeve Verdonk heeft er de prijs voor betaald.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja aangezien dit namelijk ook los stond van andere punten waarvoor ze in de kamer zat.
Ja 2de kerstdag gewoon open manquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik kan nog boodschappen doen tot 19:00 uur vanavond, op zaterdag schjint alles gesloten te zijn omdat er een religieus feest is, maar op zondag zijn de supermarkten weer open
Dat bedoel ik dan toch met haar eigen oorlog? Haar eigen agenda op het verkeerde podium. Haar strijd tegen de radicale Islam waar haar argumenten niet geheel zuiver waren en vaak van persoonlijke aard.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat het een huichelaar en opportunist is. Ook vind ik het parlement niet de plek om je persoonlijke problemen op te lossen en demonen uit het verleden te verjagen. Zij gaf niet echt om mensen, maar projecteerde haar eigen geval op anderen. Zij geeft om niemand behalve zichzelf, en de wat dommige en naïeve Verdonk heeft er de prijs voor betaald.
Hier helemaal niets......quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:07 schreef betyar het volgende:
Het sneeuwt hier flink en het gaat nog wel een paar uur door
Ah ok, ik snapte niet wat je bedoelde. Dan zijn we het eens!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan toch met haar eigen oorlog? Haar eigen agenda op het verkeerde podium. Haar strijd tegen de radicale Islam waar haar argumenten niet geheel zuiver waren en vaak van persoonlijke aard.
De schuld van linksquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:11 schreef Arglist het volgende:
En nu zit ze financieel onafhankelijk in Ney York te wezen.
Het is donderdag, studenten uitgaansavond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:13 schreef betyar het volgende:
Hebben ze in eindhoven een grote luifel ofzo bij het glazen huis? Daar staan een hoop gekken in de kou
En een beetje richting zijn familiequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
Ik ben trouwens ook blij voor Afellay, die heeft ook twee generaties voorlopig al voorzien. Tenzij hij een echt hele grote familie heeft.
Dan schiet je toch een kroeg op stratum in.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is donderdag, studenten uitgaansavond.
Alleen is het wat te koud en de treinen rijden niet terug.
Serieus? Ik dacht dat jullie in Eindhoven een PvdA burgemeester hadden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Arglist het volgende:
En alles in eindje is maar tot 2 open, wat wel zuur is.
Het is een PvdA burgemeester volgens mij, maar het uitgaansgebied is maar tot 2, dit in tegenstelling tot Tilburg en Nijmegen op donderdagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jullie in Eindhoven een PvdA burgemeester hadden.
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is een PvdA burgemeester volgens mij, maar het uitgaansgebied is maar tot 2, dit in tegenstelling tot Tilburg en Nijmegen op donderdagen.
Valt er wat te doen dan in Arnhem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.
In Krakau gingen we altijd om half 5 naar de kroeg, meteen na college.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef betyar het volgende:
Ik ben ook wel voorstander van vroeger sluiten alles maximaal tot 01.00 open.Was toen ik ging stappen ook 19.30 weg en 01.00 knetterzat thuis. Heb je nog wat sociale controle op straat.
Hangt er van af wat je wil. Als ik door wil gaan blijf ik tot 3 uur in The Move en als ik echt te dronken ben om naar huis te gaan dan door in De Buikquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Valt er wat te doen dan in Arnhem?
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
In Krakau gingen we altijd om half 5 naar de kroeg, meteen na college.
Heb je ze geneukt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daar
Door heel Polen wel, maar waar ligt dat precies. Ik ben in Warschau, Katovice en Krakau geweest. Ben wel content met het loslopende wild in die steden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Polen heb ik nog een oefening gehad, in Drawsko. mooie dames daar
heb ik zo voor je, ik ben fan namelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef JoaC het volgende:
Ik wil morgen pics van poolse dames zien, betyar en Arglist...
Nee man, ik hoef geen poolse SOA, daarnaast had ik mijn huidige vrouw al leren kennen en bleef ik haar mooi trouw.quote:
hier heb je er heel veel:quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef JoaC het volgende:
Ik wil morgen pics van poolse dames zien, betyar en Arglist...
Wat voor beesten heb je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef betyar het volgende:
Net de dieren gevoerd kon de bakken niet meer zien staan
simpele beestjes,quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor beesten heb je?
En waarom voer je ze midden in de nacht?
Ik vind het maar gedoe, met dat vriezen steeds. Ik sleep me lam met water.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
simpele beestjes,
kippen, konijnen,duiven,hond. De schapen, herten en pony zijn in bruikleen, dus niet van mezelf.
Ik maak een rondje met de hond en voer gewoon alvast de beestjes.
We hebben een grote kikkerpoel die vorstvrij wordt gehouden langs de rand d.m.v. beluchting.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het maar gedoe, met dat vriezen steeds. Ik sleep me lam met water.
En al die sneeuw.. kost extra hooi, en het hooi was al zo duur. M'n voederleverancier zei dat 'ie hooi nu inkocht voor 6 euro/pakje. Ik heb nog voor 120 dagen hooi.
Wat jij? Genoeg voorraad en vorstvrij water?
Nee, nu niet meer. Er is denk ik wel 10 cm gevallen afgelopen nacht. In ieder geval veel werk om het op te ruimen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:28 schreef Tem het volgende:
Sneeuwt het nog steeds bij jullie Betyar?
Shit hey maar in Limburg sneeuwt het nog steeds geloof ik. Hier helemaal nada... Maarja moet straks toch nog de laatste dingen halen voor kerschtsquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer. Er is denk ik wel 10 cm gevallen afgelopen nacht. In ieder geval veel werk om het op te ruimen.
Dadelijk naar Den Bosch voor fysiotherapie.
In Limburg blijft het tot na kerstavond/nacht sneeuwen geloof ik. Kijkt wel mooi nu trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Shit hey maar in Limburg sneeuwt het nog steeds geloof ik. Hier helemaal nada... Maarja moet straks toch nog de laatste dingen halen voor kerschts
Dat viel me ook al op. Zouden ze vakantie hebben en tot 13.00 in hun nest blijven rotten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Tem het volgende:
Ja prachtig hoor van mij had het hier ook wel flink mogen sneeuwenWat is het rustig hier eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Tem het volgende:
Beetje komkommertijd lijkt het wel soms wel een paar leuke topics. Ik ben selectief aangezien het al snel gaat om vliegen afvangen en wie de meeste bronnen kan vinden ipv een gedegen discussie
Succes kerel, ik ben zo naar de visboerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef betyar het volgende:
Zo nu even douchen en dan even sporten![]()
Ook al getrouwd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Succes kerel, ik ben zo naar de visboer
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef Monidique het volgende:
Zegt de een: "Het is groen."
Zegt de ander: "Bron?"
VVD. Krikke(n).quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En Arnhem, daar moest ook altijd alles om 2 uur dicht. Tot een paar jaar geleden.
Nog niet maar het is wel hoog tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:26 schreef betyar het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat de dagen weer langer worden![]()
Checkquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Zouden ze vakantie hebben en tot 13.00 in hun nest blijven rotten?
Mag ook wel. Vannacht pas om vijf uur onder de wolquote:
Tss moet je vanwege die bezuinigingen nu ook al zelf de krant rondbrengen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ook wel. Vannacht pas om vijf uur onder de wol![]()
Trouwens, die Bleker toch.
Dat zie ik nog wel gebeuren in de toekomst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tss moet je vanwege die bezuinigingen nu ook al zelf de krant rondbrengen?
Ik kan geen bron melden maar men denkt al serieus na over ophaal punten in bepaalde regio's met chipcard en code.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zie ik nog wel gebeuren in de toekomst.
Nu Glühwein, denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef TomLievense het volgende:
Ober!!! Wat schenkt men in dit politieke café?
Ik moet nog brood halen anders wordt het lastig ontbijten de komende dagenquote:
Nu al gekkenhuis hier in de stadquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog brood halen anders wordt het lastig ontbijten de komende dagen
CUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |