Nee, kinda beats the purpose inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een goeie wordt sowieso niet aangekondigd
Waarom sta je er nu niet dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gister was zo tof hè, wij kwamen aanlopen en net was dit nummer, dus ik keihard springen. En alle mensen die niet eesn naar het GH kwamen kijken of wegliepen gingen met me meedoen.
Ik had precies het zelfde eergisteren. Alleen stond er niemand om me heen mee te springen? Frigide zeikerds.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gister was zo tof hè, wij kwamen aanlopen en net was dit nummer, dus ik keihard springen. En alle mensen die niet eesn naar het GH kwamen kijken of wegliepen gingen met me meedoen.
Niemand om mee te gaan en moet eigenlijk leren en ben half ziek door gister.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom sta je er nu niet dan.
Eindhoven de ongezelligstequote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had precies het zelfde eergisteren. Alleen stond er niemand om me heen mee te springen? Frigide zeikerds.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn maar weinig écht goede flashmobs.
Nein mannquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eindhoven de ongezelligste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Bij mij was het niet zo druk want was om half 1 's nachts oid.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had precies het zelfde eergisteren. Alleen stond er niemand om me heen mee te springen? Frigide zeikerds.
Veel import daar gok ikquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eindhoven de ongezelligste
Heeft Giel ook pas 25 keer op deze manier verteld..hij gaat er wel vaak over door.quote:
Of die op station Antwerpen Centraalquote:
Ik denk dat alles al gezegd is inmiddelsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft Giel ook pas 25 keer op deze manier verteld..hij gaat er wel vaak over door.
Hoe vet.quote:
Ik zit al dágen thuis. Ik wil wel een keertje weg eigenlijk...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef Swomp het volgende:
i just came ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt niet aan jou hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik nam een stukje Hello op, maar het klonk te stom
Postenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik nam een stukje Hello op, maar het klonk te stom
Nein, tv.quote:
Dan zet je dat voetbal toch uit/zachtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hello!!
Zow nu even rustig zitten... druk met van alles voor de kerst...en er is voetbal op...dus hoor het niet heel goed.
Sopse meid!quote:
Ja mensen, zo werkt dat nou!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg spontaan zin in sinaasappelsap.
ORANGINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg spontaan zin in sinaasappelsap.
Zoals ik al zei, er staat daar een heel plein vol mensen, dus echt alleen ben je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik morgen wel gewoon alleen.
Ik ga wel mee !quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik morgen wel gewoon alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Bakel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef -Peach het volgende:
Bakel Bakel koeien in de wei, verkens in de stront, bierfles aan de mond!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ga wel mee !Heb nog steeds geen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja true maar het is toch anders dan dat je nog iemand hebt die je kent zegmaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er staat daar een heel plein vol mensen, dus echt alleen ben je niet
gaat niet lukken. Ik ben in de minderheid. En Peace is Ajaxfan..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet je dat voetbal toch uit/zacht
Ik wil eerst pics van jouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen foto
[..]
Da's waarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja true maar het is toch anders dan dat je nog iemand hebt die je kent zegmaar.
Het is maar een potje om een beker.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Is er voetbal? Wat is voebal? Ik ben door SR helemaal afgesloten van de echte wereld!
Zitte nice foto's tussenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
jezus, eindelijk weer is goed druk daar op het plein.
Tja...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gaat niet lukken. Ik ben in de minderheid. En Peace is Ajaxfan..
Danku. Ja eh da's niet mijn probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zitte nice foto's tussen![]()
Je weet dat die hollandse hoeren het niet waarderen als ze je vastlegt of een foto he
Ajax - AZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GOOI ER DAN INNE IN.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zag er ook genoeg wegduiken trouwens toen ik daar met mijn cameraatje liep
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax - AZwhy would I care?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beker.. Ajax- AZquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Is er voetbal? Wat is voebal? Ik ben door SR helemaal afgesloten van de echte wereld!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax - AZMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ik heb nu de radio in de keuken aan en zit ik bij de keukendeur, maar niet in de keuken. Daar is niet genoeg plek.quote:
Kunnen ze niet boven kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nu de radio in de keuken aan en zit ik bij de keukendeur, maar niet in de keuken. Daar is niet genoeg plek.
die is nie al te snugger ..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
Die komt op youtube, wat een doos
Jawel, maar dat gaan ze niet doen... ik zet op de pc wel even de stream aan..quote:
Maakt het niet minder grappig hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef alors het volgende:
ja grappig, maar jullie hadden precies hetzelfde gedaan hoor.
Ik zou er niet in trappen, de nozem.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef alors het volgende:
ja grappig, maar jullie hadden precies hetzelfde gedaan hoor.
Tot twee keer toe zelfs. Ze bellen eerst of je gebeld wil worden. En dan bellen ze terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik zou niet hetzelfde hebben gedaan want als je nog niet in de uitzending bent krijg je andere mensen aan de lijn.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
Als VeilingTV af is knal ik hem online + VeilingTV zelf
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)_videonieuws/5348563
Hier, Sander en Ramon
Alsof je dat weet als je nog nooit hebt gebeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik zou niet hetzelfde hebben gedaan want als je nog niet in de uitzending bent krijg je andere mensen aan de lijn.
Ga jij maar weer lekker verder fappen op Giel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Paul het volgende:
Mensen die 24 h het glazen huis kijken.
Graag, dan kan ik ook even terugkijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Swomp het volgende:
wie zet hem even op youtube ?
Beukplaat...oh dit doet me denken aan een erge nacht
Ik had het nog wel in spoiler gedaanv oor mensen die het niet willen zien, kom jij aanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef ValHallen het volgende:
Ajax 1-0 voor trouwens, mooie goal Sulejmani (voor de liefhebber)
Nee, is nu bezig!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef dasorakel het volgende:
trage klote laptop.. ik heb zeker net veilingtv gemist?
Begint netquote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef dasorakel het volgende:
trage klote laptop.. ik heb zeker net veilingtv gemist?
Heerlijkquote:
ik dacht ook aan Queen eerst.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht aan een andere plaat bij dat introQueen
me tooquote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht aan een andere plaat bij dat introQueen
Ik probeer altijd te liplezenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef sjakie007 het volgende:
Ik vraag me wel af eigenlijk wat er ondertussen in het glazen huis geluld wordt op het moment dat ze muziek draaien.
ze roddelen over jouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef sjakie007 het volgende:
Ik vraag me wel af eigenlijk wat er ondertussen in het glazen huis geluld wordt op het moment dat ze muziek draaien.
Ik zie er nooit kamelenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te liplezen
Over koetjes en kalfjes. Echte mannen praat.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef sjakie007 het volgende:
Dacht ik het niet. The bastardsquote:
moeten ze wel een stukje lopen om daar heen te komen ...quote:
Dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
moeten ze wel een stukje lopen om daar heen te komen ...
Bedenkelijk niveau, en dat terwijl mijn request voor Anita en Ed nog steeds niet gehonoreerd is.quote:
lopend? of met de auto..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat gaan doen.
zo fantastisch zongen ze trouwens ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef alors het volgende:
waarom lult hij er nou zo flauw doorheen, echt kansloos
Wie .. ??quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Bedenkelijk niveau, en dat terwijl mijn request voor Anita en Ed nog steeds niet gehonoreerd is.
Stuk of 2 mensen en dan is het plein vol.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Swomp het volgende:
Wie komen er allemaal op het slotconcert ? @ 18septemberplein
Ik denk een soort van rode loper. Is natuurlijk niet gigantisch verquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat gaan doen.
Marco B., Ilse, Blof, enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Swomp het volgende:
Ze gaan lopendquote:
al die mensen die ernaast staan.. die gaan duwen enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk een soort van rode loper. Is natuurlijk niet gigantisch ver.
Mwoa, waarschijnlijk net als vorig jaar. Met een groep beveiligers dwars door de menigte baggeren.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ilsequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Bedenkelijk niveau, en dat terwijl mijn request voor Anita en Ed nog steeds niet gehonoreerd is.
Blof, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Ilse de Lange en nog eenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Swomp het volgende:
the oppositesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok, en geen jvt of the opposites ofzo ?
Er staat een erehaag van mensen die zich ervoor opgegeven hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, waarschijnlijk net als vorig jaar. Met een groep beveiligers dwars door de menigte baggeren.
't Is toch een redelijke stiefel lijkt me!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
of stiekem toch de editorsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok, en geen jvt of the opposites ofzo ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef dasorakel het volgende:
anita en ed? Die ken zelfs ik inet
Go back to the Zoo. Die mogen ze thuislaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Blof, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Ilse de Lange en nog een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |