Ik denk een soort van rode loper. Is natuurlijk niet gigantisch verquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af hoe ze dat gaan doen.
Marco B., Ilse, Blof, enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Swomp het volgende:
Wie komen er allemaal op het slotconcert ? @ 18septemberplein
Ze gaan lopendquote:
al die mensen die ernaast staan.. die gaan duwen enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk een soort van rode loper. Is natuurlijk niet gigantisch ver.
Mwoa, waarschijnlijk net als vorig jaar. Met een groep beveiligers dwars door de menigte baggeren.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ilsequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Bedenkelijk niveau, en dat terwijl mijn request voor Anita en Ed nog steeds niet gehonoreerd is.
Blof, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Ilse de Lange en nog eenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Swomp het volgende:
Wie komen er allemaal op het slotconcert ? @ 18septemberplein
the oppositesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok, en geen jvt of the opposites ofzo ?
Er staat een erehaag van mensen die zich ervoor opgegeven hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, waarschijnlijk net als vorig jaar. Met een groep beveiligers dwars door de menigte baggeren.
't Is toch een redelijke stiefel lijkt me!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
of stiekem toch de editorsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok, en geen jvt of the opposites ofzo ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef dasorakel het volgende:
anita en ed? Die ken zelfs ik inet
Go back to the Zoo. Die mogen ze thuislaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Blof, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Ilse de Lange en nog een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |