Beker.. Ajax- AZquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Is er voetbal? Wat is voebal? Ik ben door SR helemaal afgesloten van de echte wereld!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax - AZMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ik heb nu de radio in de keuken aan en zit ik bij de keukendeur, maar niet in de keuken. Daar is niet genoeg plek.quote:
Kunnen ze niet boven kijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nu de radio in de keuken aan en zit ik bij de keukendeur, maar niet in de keuken. Daar is niet genoeg plek.
die is nie al te snugger ..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
Die komt op youtube, wat een doos
Jawel, maar dat gaan ze niet doen... ik zet op de pc wel even de stream aan..quote:
Maakt het niet minder grappig hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef alors het volgende:
ja grappig, maar jullie hadden precies hetzelfde gedaan hoor.
Ik zou er niet in trappen, de nozem.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef alors het volgende:
ja grappig, maar jullie hadden precies hetzelfde gedaan hoor.
Tot twee keer toe zelfs. Ze bellen eerst of je gebeld wil worden. En dan bellen ze terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik zou niet hetzelfde hebben gedaan want als je nog niet in de uitzending bent krijg je andere mensen aan de lijn.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
Als VeilingTV af is knal ik hem online + VeilingTV zelf
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)_videonieuws/5348563
Hier, Sander en Ramon
Alsof je dat weet als je nog nooit hebt gebeld.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik zou niet hetzelfde hebben gedaan want als je nog niet in de uitzending bent krijg je andere mensen aan de lijn.
Ga jij maar weer lekker verder fappen op Giel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Paul het volgende:
Mensen die 24 h het glazen huis kijken.
Graag, dan kan ik ook even terugkijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Swomp het volgende:
wie zet hem even op youtube ?
Beukplaat...oh dit doet me denken aan een erge nacht
Ik had het nog wel in spoiler gedaanv oor mensen die het niet willen zien, kom jij aanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef ValHallen het volgende:
Ajax 1-0 voor trouwens, mooie goal Sulejmani (voor de liefhebber)
Nee, is nu bezig!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef dasorakel het volgende:
trage klote laptop.. ik heb zeker net veilingtv gemist?
Begint netquote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef dasorakel het volgende:
trage klote laptop.. ik heb zeker net veilingtv gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |