Dan zet je dat voetbal toch uit/zachtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hello!!
Zow nu even rustig zitten... druk met van alles voor de kerst...en er is voetbal op...dus hoor het niet heel goed.
Sopse meid!quote:
Ja mensen, zo werkt dat nou!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg spontaan zin in sinaasappelsap.
ORANGINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg spontaan zin in sinaasappelsap.
Zoals ik al zei, er staat daar een heel plein vol mensen, dus echt alleen ben je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik morgen wel gewoon alleen.
Ik ga wel mee !quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien ga ik morgen wel gewoon alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Bakel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef -Peach het volgende:
Bakel Bakel koeien in de wei, verkens in de stront, bierfles aan de mond!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ga wel mee !Heb nog steeds geen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja true maar het is toch anders dan dat je nog iemand hebt die je kent zegmaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er staat daar een heel plein vol mensen, dus echt alleen ben je niet
gaat niet lukken. Ik ben in de minderheid. En Peace is Ajaxfan..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet je dat voetbal toch uit/zacht
Ik wil eerst pics van jouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen foto
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |