quote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef dellybaby het volgende:
ehm nee niet aan ze piemeltje friemelen, ik weet niet wat voor mensen jy in je buurt heb maar hier in denhelder neuken gewoon echt neuken.
Weet je zeker dat je met hem wil 'neuken'?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef dellybaby het volgende:
ik heb het over hem, en ik doe t niet om stoer te zijn..
De spreekwoordelijke?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe haar voordeur ook op slot dan
Wat is er meid?quote:
Een paar jaar wachtenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef dellybaby het volgende:
ja maaar hoe moet ik er dan overheen komen?
Dus wat ga je doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef dellybaby het volgende:
haha weet ik, jeugd van tegenwoordig.. :p
Hij gaat je dronken voeren en neukenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef dellybaby het volgende:
kheb een probleem..
ik ben heel erg verliefd op een jongen
al 3kwart jaar, we hebbe wel een keer geziend niet zo gek lang geleden maar we willen allebei verder,
--
ik ben heel erg preuts en ik wil er vanaf komen,
binnekort hebben we afgesproken met drank, we zijn allebei net 14 geworden hy heeft al ervaring ik niet, wat meot ik doen.. gewoon ervoor gaan?
Spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Zullen wij dan even seksen, Klinkerbotsing?
ik ben wel heel erg preuts en ik wil er vanaf komen, zullen we binnenkort afspreken met drank?quote:
Hoe oud ben je?!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik ben wel heel erg preuts en ik wil er vanaf komen, zullen we binnenkort afspreken met drank?
slet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef dellybaby het volgende:
slet ik weet niet of jy weet wat een slet is, ik ben nog maagd en nog nooit verder gegaan dan zoenen dus beter noem je mij geen slet.
VIEZE SLET DAT JE BENT!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef dellybaby het volgende:
slet ik weet niet of jy weet wat een slet is, ik ben nog maagd en nog nooit verder gegaan dan zoenen dus beter noem je mij geen slet.
Niet de troll verklappen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Baalhaar en Hyman niet zo gemeen doen, lief doen!
Dellybaby wat ga je nou doen?
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Baalhaar en Hyman niet zo gemeen doen, lief doen!
Dellybaby wat ga je nou doen?
echt een slet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavond
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavond
Beetje matig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Your musical compatibility with Hyman36 is MEDIUM
Music you have in common includes Abel, Fool's Garden, Paramore, Plain White T's and Keane.
Heuuuj
Het ligt aan jou, niet aan mijquote:
Je hebt wel een punt eigenlijk, ach waar maak ik me druk omquote:
net 14!quote:
Breezer 2.0 incl. adidasvest ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef tomy800 het volgende:
Dit word weer eens een geweldig topic, en volgens mij is TS de volgende generatie breezer sletten
Den Helder?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke tof, waar spreken we af?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Niels, vergeet je niet eerst foto's te vragen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Den Helder?Ohja hoe stom kon ik zijn, en wut 1,5 uur rijden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik 1 uur en 45 min met ov. Waar woon jij?!
![]()
Jij bent blijkbaar een echte kenner héquote:
Ten oosten van Den Helder.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja hoe stom kon ik zijn, en wut 1,5 uur rijden !Ik 1 uur en 45 min met ov. Waar woon jij?!
verdomme ja man!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Niels, vergeet je niet eerst foto's te vragen.
pics van jezelf?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja hoe stom kon ik zijn, en wut 1,5 uur rijden !Ik 1 uur en 45 min met ov. Waar woon jij?!
Nou vooruit.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
verdomme ja man!
[..]
pics van jezelf?
Je profiel spreekt over 1992. Je eigen foto's, graag.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit.
[ afbeelding ]
Ik ben nog maar 12
Dat deed ik alleen om stoer te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je profiel spreekt over 1992. Je eigen foto's, graag.
Dit, hoewel ik deze dame ook zou raken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je profiel spreekt over 1992. Je eigen foto's, graag.
Ik ben gevleidquote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit, hoewel ik deze dame ook zou raken.
Ik meen het. Maar post nou een echte foto van jezelf dang, ik lieg toch ook niet tegen jouquote:
Jamaar ik durf niet, jij eerst asjeblief...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik meen het. Maar post nou een echte foto van jezelf dang, ik lieg toch ook niet tegen jou [ afbeelding ]
1992?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit.
[ afbeelding ]
Ik ben nog maar 12
Die niet, die ándere freshe boyquote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt een baard, je loog over je leeftijd
Ga weg, dit is jouw topic niet meer.quote:
Niet so gemeen doen seg... jeetje !!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ga weg, dit is jouw topic niet meer.
Die waarover heen getypt is?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die niet, die ándere freshe boy
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet so gemeen doen seg... jeetje !!!
[..]
Die waarover heen getypt is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeso Dellybaby, bijt van je af!!!
[..]
Ik zie het niet zo goed, heb je een sik?
Braaf zo, later zul je me dankbaar zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef dellybaby het volgende:
nope, doe ik niet meer.. zoveel mense noeme my nu slet enzo, en dat wil ik neit zijn.
Nu de date nogquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
Zo, reeds 1 van de 2 problemen in dit topic opgelost!
Wat was het andere probleem dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
Zo, reeds 1 van de 2 problemen in dit topic opgelost!
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat was het andere probleem dan?
Kom jij dan ook mee?quote:
Sorry ik bedoelde het niet zo hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
waarom doe je nou zo klinkerbotsing, het raakt me
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
Ik probeer wat voor Niels te regelen!
Hallo weetje wat ík krijg:quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Niels, het is een val. Ik krijg allemaal advertenties van "Chatten en daten met alleenstaande mama's" te zien. Ga niet verder, niet doen, ongelukkige.
quote:eDarling - Datingbeurs
De nieuwe online datingsite. Lande- lijk erkend, serieus & succesvol!
www.eDarling.nl
Doven gaan ook daten.
Kom nu bij de grootste dovenrelatie website van nederland
DateToo.com
Gratis December Dating
Nu tijdelijk gratis maandabonnement op de koelste datingsite van NL
www.nieuwerelatie.nl
Het is patatquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Ok, dus je hebt een keer gezoend, en jullie denken dat neuken de volgende stap is? Dat is een beetje eng, dus gaan jullie maar zuipen. Okay....
Lijkt het je niet leuk om gewoon eerst een paar keer af te spreken, bioscoopje, frietje pakken. Misschien nog een tweede keer zoenen... Neuken HOEFT niet hoor... het staat niet garant voor een relatie.
En als laatste, je bent 14, denk eens na... (beetje dubbel, ik weet)
Ze gaat al niet meer, lief meisje is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Ok, dus je hebt een keer gezoend, en jullie denken dat neuken de volgende stap is? Dat is een beetje eng, dus gaan jullie maar zuipen. Okay....
Lijkt het je niet leuk om gewoon eerst een paar keer af te spreken, bioscoopje, frietje pakken. Misschien nog een tweede keer zoenen... Neuken HOEFT niet hoor... het staat niet garant voor een relatie.
En als laatste, je bent 14, denk eens na... (beetje dubbel, ik weet)
Yesss dus ik mag die boy hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
jaja ben al van gedachte verandert,
Als je nou nog even 2 lentes wacht, dan mag je me een PM sturenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
Als je in grote getale afneemt dan worden ze steeds goedkoper. Althans, dat heb ik dan gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Misschien moet je de contact advertentie van martkplaats eens proberen. Zijn genoeg gewillige dames uit Rusland.
Thats nearly as gay as your avatar.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Yesss dus ik mag die boy hebben?
mooi, nu mijn meisje klinkers nogquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze gaat al niet meer, lief meisje is het![]()
Wat wil je nou , je maakt me heeeleemaal in de warquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
mooi, nu mijn meisje klinkers nog
Maar ik heb maar een kelder van 4 bij 3. Daar passen er misschien 20 in.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je in grote getale afneemt dan worden ze steeds goedkoper. Althans, dat heb ik dan gehoord.
Momenteel James Blunt op de radio, kan ik er wat aan doenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Thats nearly as gay as your avatar.
Jou!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je nou , je maakt me heeeleemaal in de war![]()
![]()
Moet ik het dan voor je spellen wat hij wil?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je nou , je maakt me heeeleemaal in de war![]()
![]()
Leugens, jij gaat voor een robbery! Ik verneem net dat ze >18 is, smiecht!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Niels, het is een val. Ik krijg allemaal advertenties van "Chatten en daten met alleenstaande mama's" te zien. Ga niet verder, niet doen, ongelukkige.
http://link.marktplaats.nl/406884832quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leugens, jij gaat voor een robbery! Ik verneem net dat ze >18 is, smiecht!
Ik dacht dat je mijn naam er in had gezet maar nee hoorquote:
Er staat toch Jouquote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn naam er in had gezet maar nee hoor [ afbeelding ] Komt de liefde van één kant, is dat het? Zeg het me dan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407087659
Haha dat gezicht komt me bekend voor van iets anders![]()
quote:Blijf niet staren naar mijn boops,
pics?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat toch JouMannen
En nu ga ik even mijn pyjama aantrekken![]()
Ik? of Niels? huh of Jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
*insert random pic van internet hopend op een echt plaatje.
Deal, maar jij eerstquote:
Ik ook schatje, ik ook. Wij allemaal. PM staat open.quote:
nouja, dat helpt volgens TSquote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels deze is voor jou:
[..]
Oke en dan?
Misschien oké,quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga nu slapen, heb ik morgenochtend een PM van je Klinkers?
Hihihihi,quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
Ik reken op je, als jij me pm't zal ik niet over andere meisjes fantaseren.
Jamaar maar ik heb donker haar, daar val jij niet op dat weet ik nu alquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef 9611Niels het volgende:
Schiet je wel op, want over 7 uur sta ik weer op.
Ja, anders doe je jezelf alleen maar zeer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef 9611Niels het volgende:
Nee man, even mannen onder elkaar. Ik had het echt niet verwacht, maar ze laat me gewoon in de steek. Moet ik het opgeven?
Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Dhaha het volgende:
wat is deze, een datingtopic voor 12 jarigen?
ja is leuck waar woon je? msn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Zin om iets leuks te gaan doen?
waarom zeg je dat nouquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
Dat vliesje moet je bewaren totdat je de ware jongen hebt gevonden
Het heeft al 1 respectquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Onorgineel het volgende:
oh jelly, als jij nou je hyves post geven we dit topic allemaal een hyvesrespect!
Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef xSummergirlx het volgende:
Die relatie tussen Klinkerbotsing en 9611Niels,dat is pas een drama.![]()
Kan je nog wat van leren TS.
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?![]()
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tipquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.
Ga naar hem toe met een roos in je muil en vraag met een zwoele stem of hij even naar je leeggelopen fietsband kan kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tip
Oh das wel geil, ik zal hem onthouden thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ga naar hem toe met een roos in je muil en vraag met een zwoele stem of hij even naar je leeggelopen fietsband kan kijken.
Geloof me,het werkt altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh das wel geil, ik zal hem onthouden thanks
DM posten, 48 uur banquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij vroeg mn msn en of ik echt 12 was,
ja, maar ik vergeef het je en zal het niet doorvertellen aan de mods. in ruil voor je msn.quote:
@live.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja, maar ik vergeef het je en zal het niet doorvertellen aan de mods. in ruil voor je msn.
niels heeft mij niet eens benaderdquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt wel, hij zei zie topic!
En trio uhm, ik moet er even over nadenken oke.
ik ga weg uit dit topic uit angstquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
Zo is het weer goed hoor Dhaha, je familie is veilig.
Goedmaaksexquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt niet
Ik heb 9611Niels gekwetst denk ik, terwijl ik het niet zo bedoelde, wat nu?
Nee..quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:04 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Ken je de beruchte grapefruitthee nog niet?
o.us en zn 12-jarige vriendinnetjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |