Jamaar maar ik heb donker haar, daar val jij niet op dat weet ik nu alquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef 9611Niels het volgende:
Schiet je wel op, want over 7 uur sta ik weer op.
wat is deze
Ja, anders doe je jezelf alleen maar zeer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef 9611Niels het volgende:
Nee man, even mannen onder elkaar. Ik had het echt niet verwacht, maar ze laat me gewoon in de steek. Moet ik het opgeven?
Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Dhaha het volgende:
wat is deze, een datingtopic voor 12 jarigen?
ja is leuck waar woon je? msn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Zin om iets leuks te gaan doen?
waarom zeg je dat nouquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
Dat vliesje moet je bewaren totdat je de ware jongen hebt gevonden
Het heeft al 1 respectquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:07 schreef Onorgineel het volgende:
oh jelly, als jij nou je hyves post geven we dit topic allemaal een hyvesrespect!
Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef xSummergirlx het volgende:
Die relatie tussen Klinkerbotsing en 9611Niels,dat is pas een drama.![]()
Kan je nog wat van leren TS.
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?![]()
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tipquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.
Ga naar hem toe met een roos in je muil en vraag met een zwoele stem of hij even naar je leeggelopen fietsband kan kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |