Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef xSummergirlx het volgende:
Die relatie tussen Klinkerbotsing en 9611Niels,dat is pas een drama.![]()
Kan je nog wat van leren TS.
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je mij tips geven hoe ik dit aan kan pakken?![]()
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tipquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Alcohol,dat is altijd de enige oplossing.
Ga naar hem toe met een roos in je muil en vraag met een zwoele stem of hij even naar je leeggelopen fietsband kan kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Andere tip, want alcohol was al gegeven als tip
Oh das wel geil, ik zal hem onthouden thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ga naar hem toe met een roos in je muil en vraag met een zwoele stem of hij even naar je leeggelopen fietsband kan kijken.
Geloof me,het werkt altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh das wel geil, ik zal hem onthouden thanks
DM posten, 48 uur banquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij vroeg mn msn en of ik echt 12 was,
ja, maar ik vergeef het je en zal het niet doorvertellen aan de mods. in ruil voor je msn.quote:
@live.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja, maar ik vergeef het je en zal het niet doorvertellen aan de mods. in ruil voor je msn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |