Kom jij dan ook mee?quote:
Sorry ik bedoelde het niet zo hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
waarom doe je nou zo klinkerbotsing, het raakt me
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
Ik probeer wat voor Niels te regelen!
Hallo weetje wat ík krijg:quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Niels, het is een val. Ik krijg allemaal advertenties van "Chatten en daten met alleenstaande mama's" te zien. Ga niet verder, niet doen, ongelukkige.
quote:eDarling - Datingbeurs
De nieuwe online datingsite. Lande- lijk erkend, serieus & succesvol!
www.eDarling.nl
Doven gaan ook daten.
Kom nu bij de grootste dovenrelatie website van nederland
DateToo.com
Gratis December Dating
Nu tijdelijk gratis maandabonnement op de koelste datingsite van NL
www.nieuwerelatie.nl
Het is patatquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Ok, dus je hebt een keer gezoend, en jullie denken dat neuken de volgende stap is? Dat is een beetje eng, dus gaan jullie maar zuipen. Okay....
Lijkt het je niet leuk om gewoon eerst een paar keer af te spreken, bioscoopje, frietje pakken. Misschien nog een tweede keer zoenen... Neuken HOEFT niet hoor... het staat niet garant voor een relatie.
En als laatste, je bent 14, denk eens na... (beetje dubbel, ik weet)
Ze gaat al niet meer, lief meisje is hetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Ok, dus je hebt een keer gezoend, en jullie denken dat neuken de volgende stap is? Dat is een beetje eng, dus gaan jullie maar zuipen. Okay....
Lijkt het je niet leuk om gewoon eerst een paar keer af te spreken, bioscoopje, frietje pakken. Misschien nog een tweede keer zoenen... Neuken HOEFT niet hoor... het staat niet garant voor een relatie.
En als laatste, je bent 14, denk eens na... (beetje dubbel, ik weet)
Yesss dus ik mag die boy hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
jaja ben al van gedachte verandert,
Als je nou nog even 2 lentes wacht, dan mag je me een PM sturenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
Als je in grote getale afneemt dan worden ze steeds goedkoper. Althans, dat heb ik dan gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Misschien moet je de contact advertentie van martkplaats eens proberen. Zijn genoeg gewillige dames uit Rusland.
Thats nearly as gay as your avatar.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Yesss dus ik mag die boy hebben?
mooi, nu mijn meisje klinkers nogquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef dellybaby het volgende:
Verstandige keuzequote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze gaat al niet meer, lief meisje is het![]()
Wat wil je nou , je maakt me heeeleemaal in de warquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
mooi, nu mijn meisje klinkers nog
Maar ik heb maar een kelder van 4 bij 3. Daar passen er misschien 20 in.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je in grote getale afneemt dan worden ze steeds goedkoper. Althans, dat heb ik dan gehoord.
Momenteel James Blunt op de radio, kan ik er wat aan doenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Thats nearly as gay as your avatar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |