Dus wat ga je doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef dellybaby het volgende:
haha weet ik, jeugd van tegenwoordig.. :p
Hij gaat je dronken voeren en neukenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef dellybaby het volgende:
kheb een probleem..
ik ben heel erg verliefd op een jongen
al 3kwart jaar, we hebbe wel een keer geziend niet zo gek lang geleden maar we willen allebei verder,
--
ik ben heel erg preuts en ik wil er vanaf komen,
binnekort hebben we afgesproken met drank, we zijn allebei net 14 geworden hy heeft al ervaring ik niet, wat meot ik doen.. gewoon ervoor gaan?
Spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Zullen wij dan even seksen, Klinkerbotsing?
ik ben wel heel erg preuts en ik wil er vanaf komen, zullen we binnenkort afspreken met drank?quote:
Hoe oud ben je?!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik ben wel heel erg preuts en ik wil er vanaf komen, zullen we binnenkort afspreken met drank?
slet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef dellybaby het volgende:
slet ik weet niet of jy weet wat een slet is, ik ben nog maagd en nog nooit verder gegaan dan zoenen dus beter noem je mij geen slet.
VIEZE SLET DAT JE BENT!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef dellybaby het volgende:
slet ik weet niet of jy weet wat een slet is, ik ben nog maagd en nog nooit verder gegaan dan zoenen dus beter noem je mij geen slet.
Niet de troll verklappen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Baalhaar en Hyman niet zo gemeen doen, lief doen!
Dellybaby wat ga je nou doen?
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Baalhaar en Hyman niet zo gemeen doen, lief doen!
Dellybaby wat ga je nou doen?
echt een slet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavond
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze gaan zichzelf de moed indrinken, voor vanavond
Beetje matig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Your musical compatibility with Hyman36 is MEDIUM
Music you have in common includes Abel, Fool's Garden, Paramore, Plain White T's and Keane.
Heuuuj
Het ligt aan jou, niet aan mijquote:
Je hebt wel een punt eigenlijk, ach waar maak ik me druk omquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |