Ik heb niks (naast internet) om mee te kunnen luisterenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tijd dus om te beginnen met luisteren
Dit iddquote:
Haha ik dacht het oo kal.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef -Peach het volgende:
Voor diegenen, die schuilen achter glas....hihihi.
I c what u did there Ramses.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef -Peach het volgende:
Voor diegenen, die schuilen achter glas....hihihi.
Of die bij BEP en Oprah, was ook heel erg vet.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Alleen van die hele grote waar je het echt niet verwacht, en waar ze daarna gewoon weer weglopen zijn vetZoals na de dood van MJ
ik vind het ook stomquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Paul het volgende:
Jullie horen de klusjesmannen stom te vinden want jullie zeiken altijd Coen en Sander af en Timur en Ramon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Symphonic vannachtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wie vroeg er ook alweer Ramses vanmorgen?
Jaaaaaaaaaaaa daar moest ik idd aan denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of die bij BEP en Oprah, was ook heel erg vet.
Ik vind ze alle 4 tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Paul het volgende:
Jullie horen de klusjesmannen stom te vinden want jullie zeiken altijd Coen en Sander af en Timur en Ramon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Heeft ze niet gehad. Maar omdat ze heeft gezegd dat ze in haar modellenperiode erg met haar gewicht bezig is geweest hebben sommige media daar maar meteen anorexia van gemaakt. Terwijl ze in hetzelfde stuk zegt: Ik had zelf geen anorexia, maar zag het wel om me heenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Drink sap, knof look, goor vies en onsmaaklijk
Wat een hoogst irritante naam is dat trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Niveath het volgende:
Wie doet vanavond de graveyardshift?
eens ja, is daar geen ander woord voor?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een hoogst irritante naam is dat trouwens.
Ik verwacht weinig maar ben benieuwdquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef -Peach het volgende:
Blooffff....ach ik geef ze een kans, omdat het hier zo gezellig is
Zolang ze maar niet gaan zingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef -Peach het volgende:
Dit is je eerste postquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef sjakie007 het volgende:
Ik twijfel of ik afhaak of nog even blijf.
Veel oude hits graagquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan zingen.
coenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Niveath het volgende:
Wie doet de shift tussen 2 en 6 dan?
Eerste wat ze doenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan zingen.
Tot nu toe was ik te druk bezig met genieten van de muziekquote:
Coen, want Gerard was vanochtendquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Niveath het volgende:
Wie doet de shift tussen 2 en 6 dan?
De tering, zeg dat wel ja!quote:
That's the spirit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef -Peach het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fmquote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef Zeroku het volgende:
Waar kan ik foto's vinden die door die fotografen zijn gemaakt?
Dat wordt natuurlijk "Eindhoven".quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
Aghja, tis te hopen dat dit dan het laatste nummer was, plus wijd open
Vannacht zal wel lachen worden met die dronken mensen die naar stratum zijn geweestquote:
Van het publiek bedoel ik he.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/3fm
Laat ik nou net morgen gaan kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Morgen zal het nog drukker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |