Ik dacht meer aanquote:
Dat was toch die van 'Yo Willy'???quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
of mis ik nu een grap van jou?
Oh zo, Alf is eigenlijk van voor mijn tijd, dus geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch die van 'Yo Willy'???
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh zo, Alf is eigenlijk van voor mijn tijd, dus geen idee
Je zou die kant op vanavond?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM helpt me net fijntjes herinneren dat ik Ajax - AZ voor de beker dus finaal vergeten ben...
Als je nu weggaat ben je er voor het eind van de wedstrijd welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Ja, is de laatste wedstrijd van het jaar en ik zou achter de bar staan...
Ik moet nu een pokke eind weg parkeren, in de omgeving van de Arena, waar ik normaal sta, is het afgezet, dus ik heb net maar even gebeld en opgebiecht dat ik het stomweg vergeten was. Het was niet zo druk, dus ze miste me wat dat betreft niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je nu weggaat ben je er voor het eind van de wedstrijd wel
Ik denk inderdaad dat je dat woensdag nog wel een paar keer moet horenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nu een pokke eind weg parkeren, in de omgeving van de Arena, waar ik normaal sta, is het afgezet, dus ik heb net maar even gebeld en opgebiecht dat ik het stomweg vergeten was. Het was niet zo druk, dus ze miste me wat dat betreft niet.
Volgende week woensdag hebben we onderling nog een oudejaarsborrel gelukkig en dan zal het me nog wel even onder 'de neus' gewreven worden...
Zoniet daar, danwel hierquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je dat woensdag nog wel een paar keer moet horen
Want zo zijn wijquote:
Dat hoortquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
En toen was ik weer vrijgezel. En als dat de volgende TT is, laat ik 'm wijzigen
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
minivakantie
![]()
vrij tot dinsdag
Ik was eerder lid van FOK! dan dat ik met Pitt iets had, scheelt een half jaar ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
zo lang je hier post had je al met hem, toch?
Moeilijke keuze lijkt me.
Sterkte
Niet heel erg, dus gooi de boel tot en met 969 er maar uit. En over 30 topics gewoon bij 1001 weer een schone leiquote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Is er iemand nog erg gehecht aan dat archief eigenlijk?
Met de nieuwe lay-out werkt niemand dat meer bij, lijkt het...
Geschrokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe reageert je vriendengroep erop?
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga even bij m'n broer langs, ff babbelen. Gaat niet goed met opa, m'n moeder is daarnaartoe gegaan en m'n vader gaf al aan dat we onze agenda's zo leeg mogelijk moeten maken/houden.
Wat ik bedoel is, of zij het je moeilijk maken door jou de rol als 'schuldige' toe te schuiven.quote:
denk dat je dat pas in de toekomst gaat merken.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Sterkte.
[..]
Wat ik bedoel is, of zij het je moeilijk maken door jou de rol als 'schuldige' toe te schuiven.
Niet dat ik gemerkt heb, maar ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. Geen van ons tweeën is vreemd gegaan, er is geen dikke ruzie, en we doen ons best om gewoon 'normaal' te doen voor zover mogelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef wyccie het volgende:
Wat ik bedoel is, of zij het je moeilijk maken door jou de rol als 'schuldige' toe te schuiven.
Ah, gelukkig maar. Heel goed dat jullie er zo mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Niet dat ik gemerkt heb, maar ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. Geen van ons tweeën is vreemd gegaan, er is geen dikke ruzie, en we doen ons best om gewoon 'normaal' te doen voor zover mogelijk.
We zijn beiden geen types die elkaar zullen zwart gaan maken, en we zitten ook niet te wachten op geruzie. En sowieso, we willen niet dat zij partij moeten kiezen. Onze vriendengroep is té hecht en té leuk daarvoor.
Ach, een gewone zondag dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ThuiszittenNiks doen, misschien weer eens een puzzel in elkaar zitten. Boek lezen. Films kijken.
Je vergeet je series helemaal Etcie.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ThuiszittenNiks doen, misschien weer eens een puzzel in elkaar zitten. Boek lezen. Films kijken.
Tot in dat topic dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat een toestanden allemaal zo vlak voor de feestdagen...![]()
Ik trek me terug voor de TV, nog even wat Serious Request kijken...
Dat zou niemand met basiskennis economie moeten verbazenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er schijnt al een zwarte markt te zijn voor zout...
Als je die af wilt kijken heb je wel wat Energy Drink nodig.quote:
Met vis smaak?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je die af wilt kijken heb je wel wat Energy Drink nodig.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.
Denk dat je met boerenverstand het ook al wel redtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zou niemand met basiskennis economie moeten verbazen
Dan kan ik wel raden wat voor melk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ze lijken melksmaak toegevoegd te hebben, waarschijnlijk om die andere smaak er een beetje uit te halen.
quote:
Ja, nu. Want de film is net afgelopen.quote:
quote:
Deze:quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:28 schreef lubje25 het volgende:
Welke bedoelde ik eigenlijk, of is dat onbeleefd om te vragen
quote:
Je moet 'm zeker een keer gaan kijken. Gaat over het "kerstbestand" tussen de troepen in de loopgraven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:37 schreef lubje25 het volgende:
ah akkoord, zag m in de gids staan, ken m niet.
Ik mis tetten...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
Laat ik dan ondanks de deprimerende berichten hier (sterkte overigens) het topic maar proberen te redden en er een positieve draai aan geven...
Jeej kerstpakket![]()
Bier, vlees en chips. Uitstekend
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Mochten jullie je na vanavond vervelen: Top 2000 #3 (editie 2010): Aftellen met een nieuwe OP....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en wordt het de luxe uitvoering of de basic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus ook de 32Gb gekocht, wel met 3G aansluiting, maar voorlopig nog zonder abonnement.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
In ieder geval geen 3G. Ik denk dat het 32 wordt... gulden middenweg.
Een hoes moet ik ook wel hebben, denk ik... zo'n keybord dock vooralsnog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dus ook de 32Gb gekocht, wel met 3G aansluiting, maar voorlopig nog zonder abonnement.En 32Gb is voldoende??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie cover? Zoiets wil ik dan ook. Wastie duur?Make love, not war ☮
Dat hangt er van af wat je precies wil van zo'n alternatief. Maar de huidige versie van Android is nog niet erg geschikt voor tablets en andere systemen al helemaal niet. Waarschijnlijk komen na CES, in januari, meer alternatieven uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er - bij de weg- al een fatsoenlijk alternatief voor de iPad voorhanden?
Groot gelijk!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik twijfel al langer over een eigen laptop, maar ik ik heb het idee dat ik dat nog een jaartje uitstel en dan een tablet koop (heb net een nieuwe desktop en al een laptop van m'n werk)
32Gb is genoeg voor internetten, games en voldoende muziek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En 32Gb is voldoende??
Mooie cover? Zoiets wil ik dan ook. Wastie duur?
Het grootste voordeel vind ik dat 'ie niks weegt en compact is en voldoende power heeft voor dagelijks gebruik en op reis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef geen tabletVind het echt een gadget die niks toevoegt. Zal nog wel een keer een laptop kopen waarschijnlijk
Okay... dan wordt het die denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
32Gb is genoeg voor internetten, games en voldoende muziek.
Ga je er films opzetten, dan vreet dat wel ruimte en heb je de 64Gb nodig.
Die cover was rond de 50 Euri's.
Apple en z'n partners zijn niet goedkoop...
In de trein kan je niet internetten als je er geen 3G abonnement bij neemt (wel lezen, gamen e.d. uiteraard).quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... dan wordt het die denk ik.
Ow dat valt nog enigszins mee eigenlijk.
Wij hebben thuis ook wel een laptop, maar we moeten er eigenlijk wel iets bij hebben.Twan gebruikt ook steeds meer een computer/laptop.. dus dit is een mooie oplossing.. en zal ik hem het meest gebruiken. Ook voor in de trein en op vakantie.
Ik vind dat juist met de iPad nogal meevallen eigenlijk, als je ziet wat de Galaxy Tab kost voor min of meer vergelijkbare hardware - en dan heb ik het nog niet eens over de softwarequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Apple en z'n partners zijn niet goedkoop...
Mwoah, voor de prijs van een beetje iPad heb je ook een heel leuke laptop die op zich meer kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind dat juist met de iPad nogal meevallen eigenlijk, als je ziet wat de Galaxy Tab kost voor min of meer vergelijkbare hardware - en dan heb ik het nog niet eens over de software
Ik val inderdaad niet echt onder de gemiddelde gebruiker denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grootste voordeel vind ik dat 'ie niks weegt en compact is en voldoende power heeft voor dagelijks gebruik en op reis.
Een laptop kan inderdaad meer, maar dat gebruikt de gemiddelde gebruiker vaak weer niet...
Ik bedoelde nu net dat het vergeleken met andere tablets niet duur is, terwijl Apple normaal gesproken idd prijzig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, voor de prijs van een beetje iPad heb je ook een heel leuke laptop die op zich meer kan.
Maar vergeleken met de rest van Apple is het misschien wat goedkoop, een Apple laptopje is stukken duurder.
Wel made in China allemaal...
De meeste treinen hebben tegenwoordig ook wifi... tenminste in de treinen waarin ik zit wel... maar ik wil hem evt. ook gaan gebruiken als e-reader.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de trein kan je niet internetten als je er geen 3G abonnement bij neemt (wel lezen, gamen e.d. uiteraard).
Zonder 3G kan je alleen maar internetten e.d. als je een WiFi connectie hebt...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef iamredleader het volgende:
en goedemiddag
Dank jullie wel allemaal voor de steunbetuigingenmorgen gaan DiabloSam en ik even op de koffie bij opa
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag
Al in kerstoutfit op mn werk, ik ben een uurtje eerder vrij, dus om 4 uur komt vriendje me hier oppikken en gaan we de sneeuw in Twente eens bekijken
Met een beetje geluk schuif ik zo aan bij het kerstdiner gekookt door mn 2 vriendinnen
laat je me even weten hoe het was op de weg?? Ow nee, jullie gaan natuurlijk via Duitsland??quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag
Al in kerstoutfit op mn werk, ik ben een uurtje eerder vrij, dus om 4 uur komt vriendje me hier oppikken en gaan we de sneeuw in Twente eens bekijken
Met een beetje geluk schuif ik zo aan bij het kerstdiner gekookt door mn 2 vriendinnen
Ik heb hem niet gehoord, helaas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand gisteravond laat of vannacht toevallig nog No Surprises van Radiohead op 3fm gehoord? Die hadden wij aangevraagd maar niet meer gehoord
Neehoor, ik zet mn vriendje eerst af in Almelo, dus dan is via Hoogeveen en Ommen toch wel het snelst. Dus ik kan je wel even laten weten hoe t isquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
laat je me even weten hoe het was op de weg?? Ow nee, jullie gaan natuurlijk via Duitsland??
Hier ligt inderdaad best wel wat sneeuw.
Ik hoef ook nog maar 1 uur en 20 minuten te werken en dan lang weekend!!![]()
Graag. Wij gaan trouwens altijd via Duitsland als we naar Groningen gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nah
En ja, de weg naar Groningen vanuit Twente is ook vrij achterlijk..... er zou idealiter een snelweg (én een spoorlijn) dwars door Drenthe moeten lopen, dan hoefde je niet altijd zo'n bocht langs Zwolle te maken.....
Who cares? Misschien is er nog meer niet echt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om de een of andere reden geloof ik niet dat de sneeuw echt is
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Miss Montreal akoestisch klinkt niet verkeerd
Nee hoor...quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
En in dit geval ben ik nu ook best moequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's Cobra's tekst zo rond deze tijd
quote:
quote:Hallo!
Dank voor je bericht.
We zijn gestopt met het aannemen van veilingitems. De veiling van Serious
Request is mede dankzij jullie enthousiasme een groter succes dan ooit. Op
www.3fm.nl/veiling<http://www.3fm.nl/veiling> staan nog steeds een heleboel
leuke items om op te bieden!
Tot ziens en tot volgend jaar,
Groeten van Team Veiling
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Bied ik net de voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart aan bij Serious Request voor de veiling, krijg ik dit terug:
[..]
![]()
Iemand anders een paar honderd Euro over voor deze schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben meer profiel dan je Dr. Martens...quote:
Tuurlijk wel, maar op de SR mveilingsite staat nog steeds dit:quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je ze niet bewaren voor volgend jaar?
inderdaad vreemd dan. ik weet wel een liefhebber maar die heeft niet zoveel geld!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben meer profiel dan je Dr. Martens...
[..]
Tuurlijk wel, maar op de SR mveilingsite staat nog steeds dit:
En let op:
1. Vanuit het Glazen Huis elke dag: veiling TV!
2. Looptijd veiling: tot 3 januari 2011.
3. Heb jij zelf een zeer bijzonder veiling item? Mail veiling@3fm.nl. Wie weet gaat het wel onder de digitale veilinghamer.
Vraag er dan niet meer om, denk ik dan...
Maar goed, kerst nu!!
Allemaal fijne dagen!
quote:
Krijg jij ook hoofdpijn als er sneeuw in aantocht is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Had het kunnen verwachten, maar ga zo toch maar eens op zoek naar pijnstillers
Haha, mijn moeder wel.quote:
SR10 kijken natuurlijk.quote:
Ik moet de kroeg in geloof ikquote:
Ik ga dan ook niet alleen vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben niet zo goed in alleen naar de kroeg te gaan.
Eet smakelijk!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Kerstmenu op tafel (romig rivierkreeftensoepje met zeekraal en zo meteen mosselen op 4 verschillende manieren bereid) en SR10 op TV aan...
Idem Andy.quote:
Helemaal niks.quote:
Gezellig met familie de kerstdagen doorbrengen dus?quote:
Neen ik doe echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezellig met familie de kerstdagen doorbrengen dus?
Okay dat is eens iets anders. Geen zin in verplichtingen dit jaar?quote:
Correct. Gewoon thuis met de voetjes omhoog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dat is eens iets anders. Geen zin in verplichtingen dit jaar?
Op zich niks mis mee. Misschien zelfs wel beter dan in oom en tantes kelder pokeren en drinken tot ik mijn neef een klets verkoop.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Gewoon thuis met de voetjes omhoog.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee. Misschien zelfs wel beter dan in oom en tantes kelder pokeren en drinken tot ik mijn neef een klets verkoop.....
We liggen elkaar niet zo......quote:
En dan toch samen in een ruimte zitten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We liggen elkaar niet zo......
De hele familie heeft moeite met hem en zijn vrouw. (Hij is een betweter en zij ook maar dan schreeuwt ze ook nog eens alles.) Daarom gaan de meeste van ons gezellig beneden zitten. Maar hun komen er soms bij zitten maar ze pokeren niet en drinken niet dus waarom mag joost weten. Maar dan hebben ze wel kritiek op ons consumptiepatroon enz. We kunnen moeilijk zeggen dat ze weg moeten want het is het huis van zijn ouders. Vorig jaar liep een discussie met zijn echtgenote dus uit op een knokpartijtje....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan toch samen in een ruimte zitten?
Da's kut. Kunnen zijn ouders niet even een praatje met ze maken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De hele familie heeft moeite met hem en zijn vrouw. (Hij is een betweter en zij ook maar dan schreeuwt ze ook nog eens alles.) Daarom gaan de meeste van ons gezellig beneden zitten. Maar hun komen er soms bij zitten maar ze pokeren niet en drinken niet dus waarom mag joost weten. Maar dan hebben ze wel kritiek op ons consumptiepatroon enz. We kunnen moeilijk zeggen dat ze weg moeten want het is het huis van zijn ouders. Vorig jaar liep een discussie met zijn echtgenote dus uit op een knokpartijtje....
Laat ik zo zeggen dat ze dus niet volledig toerekeningsvatbaar. En de ouderen in de familie dus dat ook steeds aangrijpen als excuus voor hun asociale gedrag. Misschien is hun ook niet alles aan te rekenen maar daarom is het niet minder irritant natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's kut. Kunnen zijn ouders niet even een praatje met ze maken?
Dan vanaf de eerste minuut met z'n allen hun gedrag spiegelen. Eens zien hoe snel ze dat zat zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat ze dus niet volledig toerekeningsvatbaar. En de ouderen in de familie dus dat ook steeds aangrijpen als excuus voor hun asociale gedrag. Misschien is hun ook niet alles aan te rekenen maar daarom is het niet minder irritant natuurlijk.
Dat zou ook kunnen inderdaad! Maar dan raakt zij dus overstuur en jankt en krijst ze de boel bij elkaar en hij gaat lopen schelden en duwen.... En komen we weer uit op een knokpartij!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vanaf de eerste minuut met z'n allen hun gedrag spiegelen. Eens zien hoe snel ze dat zat zijn.
Als dat maar in het eerste uur is. Hebben jullie de rest van de avond rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad! Maar dan raakt zij dus overstuur en jankt en krijst ze de boel bij elkaar en hij gaat lopen schelden en duwen.... En komen we weer uit op een knokpartij!
Dat is inderdaad wel een punt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat maar in het eerste uur is. Hebben jullie de rest van de avond rust.
En voor de zekerheid de deur op slot.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een punt!Ach op zich is het wel gezellig hoor met de rest en ik geloof dat oom en tante nu ook gezegd hebben dat zij niet beneden mogen komen omdat daar gedronken, gerookt en gepokerd word zoals afgesproken.
Het leuk naar het souterain kan van beneden af op slot inderdaad dus dat is wel een idee. Er is op die verdieping ook een toilet en een bar dus we zijn van alle gemakken voorzien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En voor de zekerheid de deur op slot.
Opgelost! Slotje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het leuk naar het souterain kan van beneden af op slot inderdaad dus dat is wel een idee. Er is op die verdieping ook een toilet en een bar dus we zijn van alle gemakken voorzien.
Ja nu kunnen we weer over wat leukers hebben dan mijn neef Rainman en zijn wife from hell.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Opgelost! Slotje.
Oh fuck, nee. Dit is de SC.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja nu kunnen we weer over wat leukers hebben dan mijn neef Rainman en zijn wife from hell.
Altijd lekker!quote:
Nee, totaal onzeker of ik mag blijven of een schop over het hek krijg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij zit wel safe ten opzichte van de aangekondigde bezuinigingsmaatregelen bij Defensie toch Cobra?
Wij zijn net thuis van bezoek aan mn oma, standaard op kerstavond. Nu SR10 kijken...quote:
Ai. Dat is niet leuk zo in onzekerheid zitten....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, totaal onzeker of ik mag blijven of een schop over het hek krijg.
Ik heb ook liever dat ik meteen te horen krijg of ik mag blijven of niet. Maar zo werkt het helaas niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai. Dat is niet leuk zo in onzekerheid zitten....
Wow! Wel leuk bij sportevenementen als zulke dames dan bier uit delen op de tribunes!quote:
Ik hoop natuurlijk voor je dat je mag blijven maar mocht het toch gebeuren dat je moet vertrekken heb je dan een back-up plan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik meteen te horen krijg of ik mag blijven of niet. Maar zo werkt het helaas niet.
Er gaat een gerucht dat overtollig personeel naar de politie kan. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk voor je dat je mag blijven maar mocht het toch gebeuren dat je moet vertrekken heb je dan een back-up plan?
Moet lukken toch? Je bent hier ook ieders beste vriend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaat een gerucht dat overtollig personeel naar de politie kan. Dus wie weet.
Nee, en helemaal niet bij de overheid. Bij ons rommelt het al sinds 2004... en nog steeds... nu met de herziening van gerechtelijke kaart en één of ander onderzoek van KPMG.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik meteen te horen krijg of ik mag blijven of niet. Maar zo werkt het helaas niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet lukken toch? Je bent hier ook ieders beste vriend!
KPMG is altijd slecht nieuws.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, en helemaal niet bij de overheid. Bij ons rommelt het al sinds 2004... en nog steeds... nu met de herziening van gerechtelijke kaart en één of ander onderzoek van KPMG.
Je werkt in een restaurant? Ik dacht dat je bij justitie werkte?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, en helemaal niet bij de overheid. Bij ons rommelt het al sinds 2004... en nog steeds... nu met de herziening van gerechtelijke kaart en één of ander onderzoek van KPMG.
Lang in onzekerheid zitten is verschrikkelijk maar toen ik vorig jaar ineens op straat stond wist ik ook niet zo goed wat ik nou moest.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me uitermate frustrerend als je op de schopstoel zit en het nog een tijd duurt waar je aan toe bent.
Het beste wat je kan doen is gewoon je werk en niet te vervallen in negatievisme, anders wordt het een self-fulfilling prophecy
Oh nee, mijn werk zal er niet onder lijden. Daar ben ik te trots voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me uitermate frustrerend als je op de schopstoel zit en het nog een tijd duurt waar je aan toe bent.
Het beste wat je kan doen is gewoon je werk en niet te vervallen in negatievisme, anders wordt het een self-fulfilling prophecy
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh nee, mijn werk zal er niet onder lijden. Daar ben ik te trots voor.
Ik aan een mojito!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit nu aan een overheerlijke [ afbeelding ]
Jummie. Daar heb ik er afgelopen maandag in Eindhoven weer de nodige van op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit nu aan een overheerlijke [ afbeelding ]
Toch wel de echte, zoals op die pul staat, hoop ik..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is de laatste die ik in huis heb.
zometeen over op [ afbeelding ]
Waar gaat ie over?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de mensen die nog een leuke film willen zien (of nog een keer willen zien):
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:XM4l3Ilj8gwDfM:http://www.impawards.com/(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Over Sherlock Holmes en Watson. Wat er gebeurd zou zijn als ze elkaar al op school hadden ontmoet. Ze verdiepen zich in een serie moorden die uiteindelijk verband blijken te hebben met een gevaarlijke Egyptische sekte. Geweldige film met prachtige effecten die niet gedateerd lijken.quote:
Top 2000 begint morgen om 12.00quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
En nu zal ik wel in een behoorlijk gat vallen denk ik. SR heeft me een beetje er doorheen gesleept vanaf woensdag. Nou ja, komt wel goed.
Ik hoop Gerard, Veenstra Veenstra en van mijn part Coen nog een keer, die deed het wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou dat was weer een mooi week tv en radio.
Wie zullen er volgend jaar het huis ingaan?
Je hebt ons nog!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
En nu zal ik wel in een behoorlijk gat vallen denk ik. SR heeft me een beetje er doorheen gesleept vanaf woensdag. Nou ja, komt wel goed.
Die volg ik nooit zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Top 2000 begint morgen om 12.00
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die volg ik nooit zoSR heeft meer sfeer vind ik
zoals bij alles op radio 3: als de drol van een Beelen er maar niet in zit vind ik veel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nou dat was weer een mooi week tv en radio.
Wie zullen er volgend jaar het huis ingaan?
5 miljoen nogwat. Met 1 miljoen van de overheid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel hebben onze zuiderburen binnengeharkt met SR?
Weltrusten Etcie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
5 miljoen ongeveer.
Ik ga slapen. Nu al? Ja, hoofdpijn
Truste Etciequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
5 miljoen ongeveer.
Ik ga slapen. Nu al? Ja, hoofdpijn
Wordt die 5 miljoen besteed om een nieuwe regering te vormen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5 miljoen nogwat. Met 1 miljoen van de overheid.
Nee, wij gebruiken de 7 miljoen om Belgie te kopen. Die 5 van hun is het wisselgeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt die 5 miljoen besteed om een nieuwe regering te vormen?
Ah mooi dan zijn we eerder in Frankrijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, wij gebruiken de 7 miljoen om Belgie te kopen. Die 5 van hun is het wisselgeld.
En lekker op vakantie in de Nederlandse Ardennen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah mooi dan zijn we eerder in Frankrijk!
Fritkotten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En lekker op vakantie in de Nederlandse Ardennen.
Wat zullen we een boel lekkere dingen binnen de grenzen krijgen.quote:
1 nadeel het is dan niet meer luxe als je Belgisch bier aan je vrienden schenkt. Dat het 'geimporteerd' is, is toch wel een beetje meerwaarde....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zullen we een boel lekkere dingen binnen de grenzen krijgen.
Er is altijd nog Duits bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 nadeel het is dan niet meer luxe als je Belgisch bier aan je vrienden schenkt. Dat het 'geimporteerd' is, is toch wel een beetje meerwaarde....
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is altijd nog Duits bier natuurlijk.
Ik weet wat de gerechtelijke kaart is hoor Diaan. Ik maakte gewoon een flauw grapje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, was even druk in het SR topic..![]()
Maar ik verval ook niet in het negativisme... daarvoor vind ik mn werk te leuk en heb ik een te groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Andy, bij Justitie hebben ze ook een gerechtelijke kaart..
Cobra ik heb je vanmiddag/vanavond gemist in het SR topic.. Etc was er ook en erg gezellig. Etc top2000 op Fok! is ook erg gezellig hoor.. gewoon eens een kijkje nemen..
Dat is kinderbier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow over bier gesproken.. ik neem nu deze:
[ afbeelding ]
Vanmiddag lag ik nog te snurken en de topics gingen vanavond zo hard dat mijn posts niet eens opvielen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, was even druk in het SR topic..![]()
Cobra ik heb je vanmiddag/vanavond gemist in het SR topic.. Etc was er ook en erg gezellig. Etc top2000 op Fok! is ook erg gezellig hoor.. gewoon eens een kijkje nemen..
Ah dat is wel interessant! Die zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag ik nog te snurken en de topics gingen vanavond zo hard dat mijn posts niet eens opvielen!
En goed nieuws over top2000. De minidocu's van Leo komen volgend jaar op DVD uit!
Okay..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet wat de gerechtelijke kaart is hoor Diaan. Ik maakte gewoon een flauw grapje.
Dat is het enige bier dat ik lust. Kinderbier = Shandy.quote:
Het ging echt snel inderdaad...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag ik nog te snurken en de topics gingen vanavond zo hard dat mijn posts niet eens opvielen!
En goed nieuws over top2000. De minidocu's van Leo komen volgend jaar op DVD uit!
Oud Bruin bevordert de borstvoeding zeggen ze. Daarom is het kinderbier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay..![]()
[..]
Dat is het enige bier dat ik lust. Kinderbier = Shandy.
Hebben jullie het plaatjesboek ook?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging echt snel inderdaad...
Ow leuk.. leuk cadeautje voor Peaceman. Wij gaan volgend jaar ook nog naar de theatershow van Leo.
Ow op die manier.. ik heb geen borstvoeding gegeven, dus ook geen kinderbier voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oud Bruin bevordert de borstvoeding zeggen ze. Daarom is het kinderbier.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie het plaatjesboek ook?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gesigneerd. Bij de vorige theatertour zijn we ook geweest en toen met Leo gesproken. O.a. over de top2000.
Volgens mij heeft Peace alle boeken van Leo.
Zeg dat even eerder! Dan steek ik er ook 1 op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Tjonge wat smaakte dat sigaretje lekker zeg!
Oh sorry....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg dat even eerder! Dan steek ik er ook 1 op.
Toch wel veel contact via webcam ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Steek er weer geregeld 1 op sinds Jill naar Australië is verhuisd..... Mis mijn maatje erg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch wel veel contact via webcam ofzo?Via msn en mail hebben we contact. Maar dat is nog best lastig ivm werktijden en het tijdsverschil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwam ik onlangs nog tegen op een vechtgala. Ze is gestopt met kickboksen en ze werkt nu in een tattooshop en daarnaast is ze veel bezig met haar kunstwerken. En ze woont nog steeds samen.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Maar wees blij dat het kan. Anders had alles per post gemoeten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Via msn en mail hebben we contact. Maar dat is nog best lastig ivm werktijden en het tijdsverschil...
Die kwam ik onlangs nog tegen op een vechtgala. Ze is gestopt met kickboksen en ze werkt nu in een tattooshop en daarnaast is ze veel bezig met haar kunstwerken. En ze woont nog steeds samen.
ja dat is waar en bellen is ook zo duur. Maar ik mis het samen trainen en het feit dat ik altijd bij haar langs kon gaan als ik ergens mee zat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wees blij dat het kan. Anders had alles per post gemoeten.
Dus ze woont nog samen? Jammer....
Dus je gaat volgend jaar op vakantie naar Australie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat is waar en bellen is ook zo duur. Maar ik mis het samen trainen en het feit dat ik altijd bij haar langs kon gaan als ik ergens mee zat.
Ja nog steeds. En ondanks dat ik denk dat ze beter kan krijgen zegt ze dat ze gelukkig is. Dat moet ik maar geloven dan.
Dat denk ik niet. Ik ga waarschijnlijk naar Thailand om te trainen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat volgend jaar op vakantie naar Australie?
Oh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ga waarschijnlijk naar Thailand om te trainen.
Jill is de hele zomer hier. Dan kan zie ik haar zeker weer. Maar ik wil graag in Thailand trainen. Vind dat ritme wel lekker. Trainen, paar uurtjes relaxen op het strand, weer trainen, s'avonds beetje stappen. Ik ben daar ook nooit moe. Het klimaat ligt me wel. Ik ga ook wel een keertje bij haar in Australië langs. Maar ik had al gepland om te gaan trainen in de bakermat van het Thaiboksen.quote:
Ha Yuriquote:
Ik ga ook. Weltrusten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een zware dag voor de boeg!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een zware dag voor de boeg!
slaapsequote:
Herstel: de mini-docu's van DirkJan Roeleven komen volgend jaar op DVD uit. Leo doet er zelf niets of nauwelijks iets aan...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wij zijn niet naar de Kerstmis geweest.Volgens mij ben ik twee jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Zo, Stadler en Walldorf hebben zich wel vermaakt hier vanavond...
Iemand nog naar de Kerstmis geweest?
Opbrengst SR: ruim 7,1 miljoen, netjes!!
Opbrengst MM: 2 flessen whisky, een staatslot en de CD 'Boney M sings Christmas'. Ook netjes!
Trusten voor zo...
Beantwoord je nu mijn Twitter-berichten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn niet naar de Kerstmis geweest.Volgens mij ben ik twee jaar geleden voor het laatst geweest.
Wij hebben besloten om niet naar mn schoonouders te gaan, dus zijn vandaag de hele dag thuis. Dat voelt toch een beetje vreemd.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beantwoord je nu mijn Twitter-berichten?![]()
Om niet te gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is kind technisch in ieder geval veilig
Mw. MM is een echte kookprinses, als ze kookt kan dat dagen in beslag nemen. Maar het resultaat mag er dan ook zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Nu al aan het kokkerellen? Wij eten heel simpel gebakken aardappeltjes met broccoli en schnitzel.![]()
Dagen koken?? Pff ik moet er niet aan denken. Maar ja, ik heb dan ook een hekel aan koken en het moet bij voorkeur binnen een uur klaar zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is een echte kookprinses, als ze kookt kan dat dagen in beslag nemen. Maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Nu even een mengkom leeglikken...
ja dat, mijn verontschuldigingen voor mijn allerbelabberdste taalgebruikquote:
Ow dat zijn van die belachelijke enquêtes..quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kansloos, krijg net bij het bezoek van de site van de Volkskrant de vraag of ik mee wil doen met een enquête (weet niet zeker of er over de krant bij stond). Tegen mijn gewoontes in doe ik het eens een keer.
De eerste pagina gaat over de site en gezinssamenstelling, de tweede over papieren kranten en radio en tv. Tot zover heb ik er nog geen moeite mee. Ik snap het verband.
Dan verder naar pagina 3. Vragen over hoe vaak je allerlei huishoudelijke artikelen en hoe vaak je ze gebruikt en vervolgens door welke elektronica je al hebt of denkt aan te gaan schaffen....
Dan haak ik af. Het wordt weer duidelijk waar de enquête voor dient. Geld verdienen door de krant...
Feedback op site en krant, prima. Verder, nee dank je. Ik ben niet meer op pagina 4 geweest. Ik gok zomaar dat je daar alleen maar even je e-mailadres hoeft in te vullen en je wordt de komende jaren weer doodgegooid met reclame.
Jij ook he, ondanks je hoofdpijn...quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:59 schreef Etcetera het volgende:
Fijne dagen iedereen, maak er wat moois van
Ik heb even een klein probleempje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook he, ondanks je hoofdpijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |