Het is toch al donderdag middag?quote:
Mijn 13 jaar oude wagentje mocht van AllSecur hooguit WA Beperkt Casco verzekerd worden, en zelfs dat maar voor een jaar. Daarna is het alleen WA bij dat bedrijf maar dat is ook wel primaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook niet alle auto's allrisk verzekeren... die van ons mocht/kon ook al niet meer. Is afhankelijk van bouwjaar volgens mij.
Met computerdingen is het zo dat het voortdurend beter en goedkoper wordt. Uiteindelijk moet je dan gewoon een moment kiezen dat je wat nieuws koopt, anders blijf je wachten. Aan de andere kant heb je een iPad niet nodig en redt je het ook nog wel prima zonder dus kan je het nog wat meer uitstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm we gaan hem vooral gebruiken voor internet, apps en misschien muziek voor op vakantie... hmm we twijfelen nog even verder.
Truequote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met computerdingen is het zo dat het voortdurend beter en goedkoper wordt. Uiteindelijk moet je dan gewoon een moment kiezen dat je wat nieuws koopt, anders blijf je wachten. Aan de andere kant heb je een iPad niet nodig en redt je het ook nog wel prima zonder dus kan je het nog wat meer uitstellen
Omdat wij andere dingen te doen hebben??quote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
Hoor je dat Diaan? Sven uit Enschede staat voor het glazen huis. Waarom Twan dan niet?
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat wij andere dingen te doen hebben??
Een auto van 10 jaar oud die 4000 heeft gekost noem jij een barrel??quote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, uit 2000. Gekocht voor zo'n 4 mille, en de premie was tientallen Euro's hoger om All-Risk te verzekeren.
Maar wel genieten?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook eindelijk een enigzins acceptabele weergave van 3fm aanstaanstoort wel als een gek maar het is even niet anders....
Ok, nog 1 dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, goeiemiddag
Zometeen ga ik koffie halen, wie wil er ook een bakkie?
Thx.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel automaatkoffie..... maar hij is behoorlijk te drinken hier
Kan je een 0004 voor me klaar hebben staan wanneer ik terug kom van boodschappen doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Tis wel automaatkoffie..... maar hij is behoorlijk te drinken hier
Whiteguy meen ik. Maar:quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Wie wilde ook al weer Baconnaise proberen?
Die is tof he! Volgens mij had ik die een of twee topics terug ook al gepost, maar leuk om weer terug te zienquote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net even in een enorme deuk gelegen:
Als PS weer in de US zit is dat vast wel te regelenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whiteguy meen ik. Maar:
"Shipping restrictions: We cannot ship this item outside of the U.S. and Canada"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bied ik op een dagje dierenverzorger zijn in Artis...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, een dag meedraaien met de Politie. Zal ik bieden? #SR10
Daar heb ik half Amerika voor afgezocht voor Whiteguy, zonder succes overigens...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Wie wilde ook al weer Baconnaise proberen?
Dus nu krijgt er straks iemand een biefstuk met een kerstwens?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging zojuist de deur uit om kerst/feestkaarten te kopen en ik heb geen kaarten maar wel vlees, bier en zeep
Er is geen biefstuk te bekennen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus nu krijgt er straks iemand een biefstuk met een kerstwens?
Wel varkensvlees?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen biefstuk te bekennen.
Ander vlees danquote:Op donderdag 23 december 2010 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen biefstuk te bekennen.
Met kerstkaarten ben je nu toch te laat. Ik kreeg vanmiddag een pakketje binnen dat volgens het poststempel op 13-12 gepost was in Uitgeest. Da's 30 km hier vandaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging zojuist de deur uit om kerst/feestkaarten te kopen en ik heb geen kaarten maar wel vlees, bier en zeep
1. ik heb connectiesquote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met kerstkaarten ben je nu toch te laat. Ik kreeg vanmiddag een pakketje binnen dat volgens het poststempel op 13-12 gepost was in Uitgeest. Da's 30 km hier vandaan...
Dat zijn wel de mindere berichten evengoed...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Dat leek me een stuk eerlijker dan bij iemand blijven waar ik niet meer van hou. Hoewel ik wel heel ergben nu
Maar waarom nog kaarten anno 2010?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik heb connecties
2. daarom ook kerst/feestkaart. Feestkaarten mogen nog tot half januari.
Sodeju, da's nogal wat...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Dat leek me een stuk eerlijker dan bij iemand blijven waar ik niet meer van hou. Hoewel ik wel heel ergben nu
Is dat een Radiohead?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Zelfs m'n radio had het koud deze week
[ afbeelding ]
Kop op, het leven gaat gewoon door.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik was wel van plan om naar de bios te gaan aankomende weekOf ik me er zal vermaken is een tweede
Of een Brrrrrrradioquote:
een put heeft meestal geen verwarmingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Dit kan ik wel op 4 manieren interpreteren, maar ik wacht wel op de uitleg....
een convectorput welquote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een put heeft meestal geen verwarming
Gezien het gebrek aan smileys bij je post en je huidige situatie dorst ik 'm niet zo te gokken (hoewel ik het wel dacht)...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een put heeft meestal geen verwarming
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien het gebrek aan smileys bij je post en je huidige situatie dorst ik 'm niet zo te gokken (hoewel ik het wel dacht)...
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
En toen was ik weer vrijgezel. En als dat de volgende TT is, laat ik 'm wijzigen
1. omdat het persoonlijker is dan een digitaal kaartje.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom nog kaarten anno 2010?
Doe als ons en stort het geld, dat je uit zou geven aan kaarten en postzegels, naar een goed doel...
Oh ik dacht dat hij het uit had gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Je heet toch geen Bassie?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet toch een beetje blijven lachen
dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 december 2010 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij het uit had gemaakt
That's not my namequote:
1. Absoluut, maar da's nog geen redenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. omdat het persoonlijker is dan een digitaal kaartje.
2. nee, ik geef aan sommige collectes en dan vind ik het weer genoeg.
"Daarom" is geen reden, dit welquote:Op donderdag 23 december 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Absoluut, maar da's nog geen reden
En ik vind dat niet zonde, derhalve verstuur ik kaartenquote:2. Wij ook, maar geld voor kerstkaarten vinden we doodzonde, dus dumpen we dat geld ook maar die kant op...
Ik heb het in ieder geval geprobeerd...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Daarom" is geen reden, dit wel
[..]
En ik vind dat niet zonde, derhalve verstuur ik kaarten
Nobelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval geprobeerd...
Ig is je voornaam?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom hebben ze die prijs ook naar me vernoemd...
Dan moet ik aan iets heel anders denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n foute broer, jij mag me Alf noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |