Sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 05:22 schreef heloef het volgende:
Jezus weer geen lapo hoe is het focking mogelijk.
Maakt niet uit schat.quote:
Ik vind het tof dat je gewoon tot 06.00 doorgaatquote:Op donderdag 23 december 2010 05:24 schreef CindieY het volgende:
Ik had veel eerder in bed moeten gaan liggen, heb 't eindelijk echt comfortabel warm
Teiltje anyone?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent het zonnetje binnen SR Fok!*slijm*
teiltjequote:
Maar daarna wel tot 12 uur slapen en dan direct als een gek dingen gaan doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je gewoon tot 06.00 doorgaat
QFTquote:Op donderdag 23 december 2010 05:27 schreef Yurithemaster het volgende:
goed maar haalt het niet bij het tietenlied
Ik vermoed dat ie ook niet zo heel slecht zingt als ie nuchter is.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:27 schreef Yurithemaster het volgende:
goed maar haalt het niet bij het tietenlied
Dit zegt mij ook niksquote:Op donderdag 23 december 2010 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
nog nooit van mel en kim gehoord
lekker beukenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:29 schreef Geo3kant het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niks ik wil KernKraft 400 - Zombie Nation![]()
In gedachten leef ik met je meequote:Op donderdag 23 december 2010 05:30 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn god straks om half 9 zul je zien dat die ketelschoonmakert aan de deur staat, ik ga zo dood
Jaren 80quote:Op donderdag 23 december 2010 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
nog nooit van mel en kim gehoord
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:33 schreef CindieY het volgende:
Dit is iets teveel geklets voor half6 in de ochtend, Gerard..
oef, klinkt lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 05:34 schreef Burner82 het volgende:
Nu heb ik zin in Ei met spek, een goeie boterham met kaas en ham, etc
Wie wou je raken?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:34 schreef CindieY het volgende:
Verdorie, lastig mikken met de afstandsbediening vanuit bed
+1 bazen puntquote:Op donderdag 23 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
Ben stiekem ook nog steeds wakker![]()
Halverwege met m'n huiswerk en Serious Request op de achtergrond
Te flauw en je hapt ook nogquote:Op donderdag 23 december 2010 05:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon het geluid wat zachter zetten
ik ga over 30 min naar bed dus geen eten voor mijquote:Op donderdag 23 december 2010 05:34 schreef Burner82 het volgende:
Nu heb ik zin in Ei met spek, een goeie boterham met kaas en ham, etc
Nee, da's ranzig.quote:
The playback is a terrible thing to wastequote:Op donderdag 23 december 2010 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ekdom is weer lekker aan het playbacken
Zit ie daar nu in zn eentje, alleen nog wat lamballen aan de mic.. Uhuquote:
nog maar 20 minuten ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 05:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit ie daar nu in zn eentje, alleen nog wat lamballen aan de mic.. Uhu
Hij was maar een neger requesterquote:Op donderdag 23 december 2010 05:40 schreef MadMaster het volgende:
Jodelen zo met Thijs en Jan?
Kom net op tijd binnen...
Ja, maar toch. Graveyardshift, al de zoveelste dag van SR... Dit kan een dipje zijnquote:
Mogguh MM.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:40 schreef MadMaster het volgende:
Jodelen zo met Thijs en Jan?
Kom net op tijd binnen...
gerard is altijd op dreefquote:Op donderdag 23 december 2010 05:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Graveyardshift, al de zoveelste dag van SR... Dit kan een dipje zijn
Ja...quote:Op donderdag 23 december 2010 05:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij was maar een neger requester
geen idee dan slaap ikquote:Op donderdag 23 december 2010 05:42 schreef Geo3kant het volgende:
Is Giel wel goed in de ochtend? Twijfel om wakker te blijven, die 2 uur slaap is ook kut..
semi retorisch btw
Ik heb hem, hoe verrassend, nog niet gehoord in de ochtendquote:Op donderdag 23 december 2010 05:42 schreef Geo3kant het volgende:
Is Giel wel goed in de ochtend? Twijfel om wakker te blijven, die 2 uur slaap is ook kut..
semi retorisch btw
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb hem, hoe verrassend, nog niet gehoord in de ochtend
Nachtdienst.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook weer aan het nachtbraken?
Koffie nu eerst, veel koffie...
Dan maar een mietje, ik ga zo slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]je bent toch geen mietje.. join me?
Kon het proberen hequote:Op donderdag 23 december 2010 05:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan maar een mietje, ik ga zo slapen
Lucille was best tofquote:
Ik ben eigenlijk nog nooit op een kutte manier wakker gemaakt. Of nja, nu ik er over denk.. Ik woon in een flat en er wordt de laatste tijd veel aan de intercom geouwehoerd 's nachts en dat ding zoemt tyfushardquote:Op donderdag 23 december 2010 05:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat deden ze op schoolkamp altijd, was in zo'n klooster.. blijerheide, verschrikkelijk is dat
Mijn vervelendste is denk ik een hand scheerschuim in me gezicht geslagen/gedrukt krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit op een kutte manier wakker gemaakt. Of nja, nu ik er over denk.. Ik woon in een flat en er wordt de laatste tijd veel aan de intercom geouwehoerd 's nachts en dat ding zoemt tyfushard
Ik denk dat ik gewoon te lief ben om ruw wakker te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn vervelendste is denk ik een hand scheerschuim in me gezicht geslagen/gedrukt krijgen
slapen die er ook echt dan, dacht dat ie er alleen gingen zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:49 schreef Krantenman het volgende:
Die mensen die daar in hun slaapzak in de buitenlucht blijven overnachten in Antwerpen zijn eigenlijk totaal gestoord...![]()
Jawel, net met die kindjes. Ik heb ze nauwelijks gehoord. En maar gesloten vragen blijven stellen, moet je niet doen, dan krijg je ook daadwerkelijk niet meer dan een ja of nee.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:55 schreef Yurithemaster het volgende:
goldfinger![]()
kan niet bond genoeg
Kan ook, maar hoelang moet je dan al niet wakker geweest zijn om daar even "te gaan zitten"? Of gaan ze daarna weer slapen thuis?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slapen die er ook echt dan, dacht dat ie er alleen gingen zitten
Dennis no doubtquote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
weet trouwens niet wie ik nou beter moet vinden over het algemeen lucille of dennis
Dennis, Lucille was eerder op de avond erg tof, maar naarmate de nacht vorderde werd 't allemaal wat minder.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
weet trouwens niet wie ik nou beter moet vinden over het algemeen lucille of dennis
geen idee maar gister zei sophie dat slaap zakzitten de trend daar wasquote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Kan ook, maar hoelang moet je dan al niet wakker geweest zijn om daar even "te gaan zitten"? Of gaan ze daarna weer slapen thuis?
jammer dat ze inzakte ja maar ze had wel even de wakkerbel oplevingquote:Op donderdag 23 december 2010 05:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dennis, Lucille was eerder op de avond erg tof, maar naarmate de nacht vorderde werd 't allemaal wat minder.
Weltrusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:00 schreef CindieY het volgende:
Nou, dat was de graveyardshift![]()
Lieverds, ik ga nu echtecht slapen. Hou vol als je nog vol houden moet en anders welterusten!![]()
Weltrusten Yuri.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was weer gezellig mensen slaap lekker iedereen en tot morgen nacht![]()
![]()
Weltrusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik duik ook maar me nest in, voor die 2 uurtjes , truste, houdoe eh!
Hello.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:05 schreef MadMaster het volgende:
Afwisseling van de wacht dan maar...
HELLO!!!
En voorbij.quote:
Visserswijven.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 06:25 schreef MadMaster het volgende:
Mokkel in zeer kort rokje nu in beeld.
Die krijgt een Serious blaasontsteking, Request is niet nodig...
iddquote:Op donderdag 23 december 2010 06:18 schreef Cobra4 het volgende:
Geen idee, NL3 is gestopt met uitzenden.
Ben jij de hoogste bieder voor het nieuwslezen?quote:
Nee, ik heb momenteel geen biedingen meer lopen, maar ik hou wel een paar veilingitems in de gaten...quote:Op donderdag 23 december 2010 06:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij de hoogste bieder voor het nieuwslezen?
Ja, best druk in je eentje...quote:Op donderdag 23 december 2010 06:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Lekker gezellig druk hier in het CC :-)
We zitten met zn 8en, erg gezellig dus. ook als het nummer op tv genoemd wordt zijn er rushes van bellers.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, best druk in je eentje...
Kei en Keihard!quote:Op donderdag 23 december 2010 06:51 schreef MadMaster het volgende:
Toch eerst nog maar een hele emmel koffie gebrouwen...
Wacht ff, zit jij in het CC van SR10?quote:Op donderdag 23 december 2010 06:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We zitten met zn 8en, erg gezellig dus. ook als het nummer op tv genoemd wordt zijn er rushes van bellers.
En jij met je Capslock onnodig aan...quote:Op donderdag 23 december 2010 06:58 schreef VacaLoca het volgende:
DIE VENT ZIT ZELLUF MET EEN REEKMACHIEN
http://twitpic.com/3imfq2/fullquote:Op donderdag 23 december 2010 06:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht ff, zit jij in het CC van SR10?
Zo ja, waar blijft mijn verzoekje 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam?
moggequote:
Je hebt een krantenwijk op alle Waddeneilandenquote:Op donderdag 23 december 2010 06:59 schreef hole1988 het volgende:
de kranten zijn bezorgd, maar vraag niet hoe 02:30 vertrokken 06:50 pas thuis
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een krantenwijk op alle Waddeneilanden
Kan ik nu bij jou m'n geld terugvragen?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3imfq2/full
hebben ze niet
Die slapen nu....quote:Op donderdag 23 december 2010 07:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat maakt anderen weer leuker...
nee, maar als je 250 kranten moet bezorgen in wijken waar 10cm sneeuw is gevallen dan fietst dat niet snelquote:Op donderdag 23 december 2010 07:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een krantenwijk op alle Waddeneilanden
PM me je rekeningnummer, naw en het bedrag. Vorder ik het negatief terug.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik nu bij jou m'n geld terugvragen?
Extreem rustig vergeleken met twee uur terug.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hello!!!
Hebben jullie dit smsje gezien?
Veel sucses met de actie
Twan (8 jaar) heeft die vanmorgen gesmst met mijn telefoon.Volgens hem was de tekst na 5 minuten al te lezen. Hij heeft het ook te pakken nu.
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hello!!!
Hebben jullie dit smsje gezien?
Veel sucses met de actie
Twan (8 jaar) heeft die vanmorgen gesmst met mijn telefoon.Volgens hem was de tekst na 5 minuten al te lezen. Hij heeft het ook te pakken nu.
![]()
Wie is twanquote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
Twan: mam, ik vind dat ze best leuke muziek draaien..
Ow sorry, dat is mijn zoon van 8 jaar. Ik heb ook nog een zoon: Lennon.. die is bijna 2 jaar. ben zo gewend gewoon die namen te postenquote:
John Lennonquote:Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat is mijn zoon van 8 jaar. Ik heb ook nog een zoon: Lennon.. die is bijna 2 jaar. ben zo gewend gewoon die namen te posten
QFT IN DE EEUWIGHEID!quote:
Vernoemd naar John Lennon inderdaad!!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:42 schreef Paul het volgende:
[..]
John Lennon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????einssssssssszwei
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vernoemd naar John Lennon inderdaad!!
Ben je gek, ik had ook niet verwacht dat ze 'm in huis hadden. Indien wel, dan had ik niet verwacht dat 'ie gedraaid zou worden...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
PM me je rekeningnummer, naw en het bedrag. Vorder ik het negatief terug.
Niet goed?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
![]()
kinderen vernoemen naar artiesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:42 schreef Paul het volgende:
[..]
QFT IN DE EEUWIGHEID!
[..]
QFT IN DE EEUWIGHEID!
[..]
QFT IN DE EEUWIGHEID!
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet goed?
We vonden het ook een mooie naam hoor.. en Lennon is een (muzikale) held!!Jawel hoor, ik krijg geen eens kinderen, niemand wil mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Elske. En ze leek wel een beetje op MaJo!quote:Op donderdag 23 december 2010 07:50 schreef MadMaster het volgende:
Wie was die roodharige Serious Talent dame net???
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elske. En ze leek wel een beetje op MaJo!
Ach gossie. Misschien komt het omdat je praat als Maik de Boer?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik krijg geen eens kinderen, niemand wil mij
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie. Misschien komt het omdat je praat als Maik de Boer?
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elske. En ze leek wel een beetje op MaJo!
quote:
Moguh, dacht ff in een ander topic te zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je het verhuisbericht niet ontvangen?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh, dacht ff in een ander topic te zitten
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het verhuisbericht niet ontvangen?
welkom in de wakkere wereld.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef Geo3kant het volgende:
MOrguh...![]()
![]()
Net een uur en kwart slaap gehad zucht
Dat ligt vast op mijn oude adres danquote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het verhuisbericht niet ontvangen?
Moguh, das niet veulquote:Op donderdag 23 december 2010 07:55 schreef Geo3kant het volgende:
MOrguh...![]()
![]()
Net een uur en kwartiertje slaap gehad zucht
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik wilde weer persee tot 06.00 gaan, graveyardshift met gerardquote:
die komen om kwart over 12, dat je het alvast ff weetquote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Haha nee klopt, ik wilde weer persee tot 06.00 gaan, graveyardshift met gerard![]()
Ze komen tussen 08.00 en 12.30 de ketel schoonmaken, dus moest er vroeg uit.
PS: Jullie hebben ook niet veel meer gebabbeld
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die komen om kwart over 12, dat je het alvast ff weet
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gisternacht niet gezien, andere avonden was hij flink zijn postcount aan het krikken
Ik mag zo weer klussen...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:02 schreef Geo3kant het volgende:
En wat doen jullie zo vroeg?
Nachtdienst, school, vroege vogels ? Normaal rol ik pas 11 uur uit me nest
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik was gewoon om half 8 wakker... toen maar op gestaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:02 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoi hey!inderdaad jij was er nog om 06.00 , nachtje door of nachtdienst? Cobra6
![]()
oooh mijn zusje heeft dat ook vaak, ze is zusterquote:Op donderdag 23 december 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad. Nu even relaxen.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
oooh mijn zusje heeft dat ook vaak, ze is zuster
dat zijn alle zusjes tochquote:Op donderdag 23 december 2010 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
oooh mijn zusje heeft dat ook vaak, ze is zuster
Nog 383 topics. Da's 24 uur werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:07 schreef Geo3kant het volgende:
3000 topics gaan we niet halen ben ik bang, of er moet wat tempo in hier
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopen
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
leg jij hem even uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Bij jou ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uurtje geslapen ofzo, komt mn ma me wekken
Als ik..quote:Op donderdag 23 december 2010 08:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is nog vroeg wist niet of jullie al zo scherp waren als mij
Inderdaad maar was wel leuk, wist niet wat ik moest verwachten.. ook geleerd dat ze born Eindhovunaar is!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zakte nogal in later op de nacht
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef Geo3kant het volgende:
SOAD hebben ze gister al gedraaid, maar Giel draai toch niks wat hij zelf niet leuk vind
Geniaal stel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond dat vrouwke al zo herkenbaar.. nu weet ik het ja die ierse dans
Als je dat bij Giel doet, inderdaad, dan werkt het zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef KNAK het volgende:
Begrijp ik nou dat als je dus voor xxx eur een plaat aanvraag, dat je deze niet eens hoort?
Kans zit er dik in ja.. er waren mensen die 25.000 euro kwamen doneren bij de brievenbus en "Ja straks".. liedje is gister na 54 uur door Gerard pas gedraait om 10 over 5 snachts.. want daar zaten wij ook op te wachten, Party Animalsquote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef KNAK het volgende:
Begrijp ik nou dat als je dus voor xxx eur een plaat aanvraag, dat je deze niet eens hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |