+1 bazen puntquote:Op donderdag 23 december 2010 05:35 schreef TheGloaming het volgende:
Ben stiekem ook nog steeds wakker![]()
Halverwege met m'n huiswerk en Serious Request op de achtergrond
Te flauw en je hapt ook nogquote:Op donderdag 23 december 2010 05:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon het geluid wat zachter zetten
ik ga over 30 min naar bed dus geen eten voor mijquote:Op donderdag 23 december 2010 05:34 schreef Burner82 het volgende:
Nu heb ik zin in Ei met spek, een goeie boterham met kaas en ham, etc
Nee, da's ranzig.quote:
The playback is a terrible thing to wastequote:Op donderdag 23 december 2010 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ekdom is weer lekker aan het playbacken
Zit ie daar nu in zn eentje, alleen nog wat lamballen aan de mic.. Uhuquote:
nog maar 20 minuten ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 05:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit ie daar nu in zn eentje, alleen nog wat lamballen aan de mic.. Uhu
Hij was maar een neger requesterquote:Op donderdag 23 december 2010 05:40 schreef MadMaster het volgende:
Jodelen zo met Thijs en Jan?
Kom net op tijd binnen...
Ja, maar toch. Graveyardshift, al de zoveelste dag van SR... Dit kan een dipje zijnquote:
Mogguh MM.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:40 schreef MadMaster het volgende:
Jodelen zo met Thijs en Jan?
Kom net op tijd binnen...
gerard is altijd op dreefquote:Op donderdag 23 december 2010 05:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Graveyardshift, al de zoveelste dag van SR... Dit kan een dipje zijn
Ja...quote:Op donderdag 23 december 2010 05:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij was maar een neger requester
geen idee dan slaap ikquote:Op donderdag 23 december 2010 05:42 schreef Geo3kant het volgende:
Is Giel wel goed in de ochtend? Twijfel om wakker te blijven, die 2 uur slaap is ook kut..
semi retorisch btw
Ik heb hem, hoe verrassend, nog niet gehoord in de ochtendquote:Op donderdag 23 december 2010 05:42 schreef Geo3kant het volgende:
Is Giel wel goed in de ochtend? Twijfel om wakker te blijven, die 2 uur slaap is ook kut..
semi retorisch btw
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb hem, hoe verrassend, nog niet gehoord in de ochtend
Nachtdienst.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook weer aan het nachtbraken?
Koffie nu eerst, veel koffie...
Dan maar een mietje, ik ga zo slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]je bent toch geen mietje.. join me?
Kon het proberen hequote:Op donderdag 23 december 2010 05:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan maar een mietje, ik ga zo slapen
Lucille was best tofquote:
Ik ben eigenlijk nog nooit op een kutte manier wakker gemaakt. Of nja, nu ik er over denk.. Ik woon in een flat en er wordt de laatste tijd veel aan de intercom geouwehoerd 's nachts en dat ding zoemt tyfushardquote:Op donderdag 23 december 2010 05:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat deden ze op schoolkamp altijd, was in zo'n klooster.. blijerheide, verschrikkelijk is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |