Mijn vervelendste is denk ik een hand scheerschuim in me gezicht geslagen/gedrukt krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit op een kutte manier wakker gemaakt. Of nja, nu ik er over denk.. Ik woon in een flat en er wordt de laatste tijd veel aan de intercom geouwehoerd 's nachts en dat ding zoemt tyfushard
Ik denk dat ik gewoon te lief ben om ruw wakker te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn vervelendste is denk ik een hand scheerschuim in me gezicht geslagen/gedrukt krijgen
slapen die er ook echt dan, dacht dat ie er alleen gingen zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:49 schreef Krantenman het volgende:
Die mensen die daar in hun slaapzak in de buitenlucht blijven overnachten in Antwerpen zijn eigenlijk totaal gestoord...![]()
Jawel, net met die kindjes. Ik heb ze nauwelijks gehoord. En maar gesloten vragen blijven stellen, moet je niet doen, dan krijg je ook daadwerkelijk niet meer dan een ja of nee.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 05:55 schreef Yurithemaster het volgende:
goldfinger![]()
kan niet bond genoeg
Kan ook, maar hoelang moet je dan al niet wakker geweest zijn om daar even "te gaan zitten"? Of gaan ze daarna weer slapen thuis?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slapen die er ook echt dan, dacht dat ie er alleen gingen zitten
Dennis no doubtquote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
weet trouwens niet wie ik nou beter moet vinden over het algemeen lucille of dennis
Dennis, Lucille was eerder op de avond erg tof, maar naarmate de nacht vorderde werd 't allemaal wat minder.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
weet trouwens niet wie ik nou beter moet vinden over het algemeen lucille of dennis
geen idee maar gister zei sophie dat slaap zakzitten de trend daar wasquote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Kan ook, maar hoelang moet je dan al niet wakker geweest zijn om daar even "te gaan zitten"? Of gaan ze daarna weer slapen thuis?
jammer dat ze inzakte ja maar ze had wel even de wakkerbel oplevingquote:Op donderdag 23 december 2010 05:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dennis, Lucille was eerder op de avond erg tof, maar naarmate de nacht vorderde werd 't allemaal wat minder.
Weltrusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:00 schreef CindieY het volgende:
Nou, dat was de graveyardshift![]()
Lieverds, ik ga nu echtecht slapen. Hou vol als je nog vol houden moet en anders welterusten!![]()
Weltrusten Yuri.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Het was weer gezellig mensen slaap lekker iedereen en tot morgen nacht![]()
![]()
Weltrusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik duik ook maar me nest in, voor die 2 uurtjes , truste, houdoe eh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |