Nog 383 topics. Da's 24 uur werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:07 schreef Geo3kant het volgende:
3000 topics gaan we niet halen ben ik bang, of er moet wat tempo in hier
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopen
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, met dit weer kan iedereen over water lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
leg jij hem even uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Bij jou ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uurtje geslapen ofzo, komt mn ma me wekken
Als ik..quote:Op donderdag 23 december 2010 08:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is nog vroeg wist niet of jullie al zo scherp waren als mij
Inderdaad maar was wel leuk, wist niet wat ik moest verwachten.. ook geleerd dat ze born Eindhovunaar is!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zakte nogal in later op de nacht
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef Geo3kant het volgende:
SOAD hebben ze gister al gedraaid, maar Giel draai toch niks wat hij zelf niet leuk vind
Geniaal stel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond dat vrouwke al zo herkenbaar.. nu weet ik het ja die ierse dans
Als je dat bij Giel doet, inderdaad, dan werkt het zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:25 schreef KNAK het volgende:
Begrijp ik nou dat als je dus voor xxx eur een plaat aanvraag, dat je deze niet eens hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |