Ik mag niet spelen met m'n 'eten' van m'n moeder!quote:Op donderdag 23 december 2010 03:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Spelen met het citroentje in je witbier is 'spelen'
De KL heeft een convooi met zout overvallen. Terwijl zij hun succes aan het vieren waren hebben wij stiekem de lading gejat.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:08 schreef Clan het volgende:
Die 'waterrat' is ook nog wakker, was ik even vergeten!
euh hoeveel munten heb je ?quote:
lol gluiperdsquote:Op donderdag 23 december 2010 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De KL heeft een convooi met zout overvallen. Terwijl zij hun succes aan het vieren waren hebben wij stiekem de lading gejat.
Dit komt meer neer op hoeveel ik er aan uit wil geven...quote:
ok als je nog info wilt roep maar. slaap zequote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef jankaas020 het volgende:
Danki, ik ga morgen ff de vergelijkingstest doorlezen die er aanhangt!![]()
Nou ga ik soppie-rukkie-tukkie!
quote:
En weer thuis.quote:
Nog tijd voor een rokertje?quote:
Ja en?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Niet als het zulk weer blijft. De NS blijft het dan toch wel verkloten=gratis koffie.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef hcwp het volgende:
Dan kost het me na de winter klauwen met geld aan koffie
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Vortix het volgende:
Zo, anders heb ik even kut geslapen vannacht.
Goedemorgen...
Mooie tijd voor R&T.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:16 schreef Vortix het volgende:
Nja, nu ben ik klaarwakker. Dikke kans dat rond elf uur vanavond het licht uit gaat
Laat ik nou net een station hebben waar niet eens een automaat staat...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Onder de bloedvlag II?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de Marine mannen vast een hele opluchting.
Deze blokkentrekker gaat beginnen aan een boek over de O21.
Ik heb "Onder de bloedvlag van de O21" 1940-1945 door LTZ1 Van Dulm.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Rave_NL het volgende:
Hoeveel ruimte is er dan nog over voor een tweede boek?
Of ga je het vanuit een andere invalshoek schrijven?
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Rave_NL het volgende:
"beginnen" te lezen...
Ik dacht daadwekelijk beginnen..
Ik weet alles van mijn vakgebied en lees graag over die van anderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:17 schreef Rave_NL het volgende:
Ach je bent tegenwoordig al 'defensieexpert' als je in een grijs verleden met een sloophamer op een onderzeeër hebt staan rammen..
Hello.quote:
Doorgaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik nog wel toestemming van de heren om dat boek te lezen?
Beiden.quote:
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Ik dacht eerst aan "Debby does Santa" maar Stalingrad wint toch wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Gaat redelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?
Jij denkt dat militairen dat doen om er goed uit te zien?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat redelijk eigenlijk, ziet er nu wel grappig uit, haar van 2mm met een baard
Straks voor ik op vakantie ga moet ik het maar even bijscheren, alles op 2mm.
[..]
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ff de A2 verlengen, wie doet er mee?
Ik stel alleen maar een vraag hoor. Anders had ik wel eenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Zie:
Sarcasme
Bittere, bijtende spot
(van het Griekse sarkazein = het vlees er af halen)
Heh, ruilen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.
Voor een A1?quote:
Dank voor dit normale antwoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Vronsky het volgende:
En nee, maar ik zie er gewoon beter uit met een gemillimeterd kapsel dan als er te veel haar daar boven zit.
En vind het ook wel lekker zitten, en weinig onderhoud!
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is iedereen tegenwoordig snel aangebrand? Kunnen jullie door het verlof jullie ei niet meer kwijt?
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt door de kerst, dan zit iedereen op elkaars lip geloof ik.
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toequote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Dat is correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toe
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Caféquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Café
En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intraptequote:
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerkingquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intrapte
heh, valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerking
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, valt wel mee hoor.
Ik ben eigenlijk best wel een toffe gozert, heb ik van horen zeggen........
Relnicht...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!quote:
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huisquote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!
Die is wel zo goed...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huis
quote:
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.
Bij mij gloeiden ze nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doen
Ha!!! Die had ik, was een driedelige serie, elk boek in een kleur van de NL vlagquote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag lezen kan ik ook de boeken van K. Norel aanraden
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nooit aan meegedaan!!!!
hehe, ik geef toe, het kwam bijzonder debiel over ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..
Ik kaats enkel terug..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
Jongens, jullie hebben denk ik een probleem. IK noem jullie relnichten en vervolgens beginnen jullie tegen elkaar te bekvechten?
Daarom noem ik het ook bekvechten ipv een grootschalig conflict.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kaats enkel terug..
Trouwens als je dit al bekvechten noemt belooft het nog wat..
Ik heb ze als 3 dikke boeken die dan weer uit drie sub-boeken bestaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!!! Die had ik, was een driedelige serie, elk boek in een kleur van de NL vlag
Traangas is gewoon goed voor je op de lange termijn..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook bekvechten ipv een grootschalig conflict.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kaats enkel terug..
Trouwens als je dit al bekvechten noemt belooft het nog wat..
Hier!! Pak aan!!quote:
Nee, traangas went. en geloof me, ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Traangas is gewoon goed voor je op de lange termijn..
Ook het braken?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, traangas went. en geloof me, ik spreek uit ervaring.
Kunnen jij en ER niet eens IRL afspreken, als jullie dat tenminste durven, en dit gedoe de wereld uithelpen?
Braakgas is een heel ander verhaal.quote:
Heh, echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit meegemaakt bij een oefening, hadden een paar het masker niet goed op, die kwamen brakend naar buiten. Dat was toen zo'n nieuw soort traangas waar je ook van ging braken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Braakgas is een heel ander verhaal.
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heh, echt?
Lijkt me wel apart om daar aan gewend te raken, heb je er dan gewoon geen last meer van of heel erg weinig?
Dat kan kloppen. Dat gas is een tijd binnen Defensie en Politie in gebruik geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit meegemaakt bij een oefening, hadden een paar het masker niet goed op, die kwamen brakend naar buiten. Dat was toen zo'n nieuw soort traangas waar je ook van ging braken.
Ik zie alleen maar een stukje onderlinge concurrentie tussen twee onderdelen wat er altijd al geweest is..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jij en ER niet eens IRL afspreken, als jullie dat tenminste durven, en dit gedoe de wereld uithelpen?
Bahahaha, en dan heb je mensen voor je staan die half dood gaan vanwege de 1e keer traangas, sta jij daar doodleuk zonder maskerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.
Met meerdere afgestoken tabletten heb ik wel wat moeite.
Bij ons loopt zo'n afgestompte cbrn-goeroe rond die ik nog nooit met masker op heb gezien..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik in een ruimte een traangas tablet heb aangestoken sta ik daar soms zonder CBRN masker.
Met meerdere afgestoken tabletten heb ik wel wat moeite.
Ga jij nou maar eens dat Deffers doet wat topic in orde maken, anders krijg je het met mij aan de stokquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een stukje onderlinge concurrentie tussen twee onderdelen wat er altijd al geweest is..
Bijna alles wat ik hier op dit forum zeg is met een dikke knipoog en zo wordt het door bijna iedereen opgevat, behalve door ene meneer Rommel.
Zoals wr gisteren door 5 man een goede grap was over lmb in de vlindertuin, waar hartelijk om werd gelachen zoals het altijd gebeurt als er een ander onderdeel dan de jouwe in de taai wordt getrapt.
Meneer Rommel komt online, ziet het, begint wild te blazen en vat het persoonlijk op als een aanval op hem waardoor ik het weer gedaan heb...
Zolang er zo gereageerd wordt loop ik met een grote grijns te genieten van zijn vage soort van frustratie..
En aan meetings heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen, ik zie het al voor me dat ik de rest van de avond aan het armpje drukken ben om Erwin keer op keer revanche te gunnen om te laten bewijzen dat hij het heus nog wel kan...
Zit er een bepaalde kleur plastic ring of stip op de bus?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Clan het volgende:
Ik heb hier nog een gasmasker liggen, met een filter, maar ik weet helemaal niet wat voor filter het is. Daarnaast is de filter volgens mij helemaal niet meer bruikbaar.
Correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bahahaha, en dan heb je mensen voor je staan die half dood gaan vanwege de 1e keer traangas, sta jij daar doodleuk zonder masker.
Dat lijke me echt geweldig om te zien!
Nope, ga zo eerst trainen, laat nu nog ff m'n lunch zakken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens dat Deffers doet wat topic in orde maken, anders krijg je het met mij aan de stok
Ik denk dat ik over een jaar of vijf ook geen masker meer nodig heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij ons loopt zo'n afgestompte cbrn-goeroe rond die ik nog nooit met masker op heb gezien..
Ik heb hem er even bijgepakt, de bus is helemaal zwart, op de zijkant staat in het grijs gedrukt 26 april 83, LOT 70quote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit er een bepaalde kleur plastic ring of stip op de bus?
ER? Een nette reply?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zie alleen maar een stukje onderlinge concurrentie tussen twee onderdelen wat er altijd al geweest is..
Bijna alles wat ik hier op dit forum zeg is met een dikke knipoog en zo wordt het door bijna iedereen opgevat, behalve door ene meneer Rommel.Zoals wr gisteren door 5 man een goede grap was over lmb in de vlindertuin, waar hartelijk om werd gelachen zoals het altijd gebeurt als er een ander onderdeel dan de jouwe in de taai wordt getrapt.
Meneer Rommel komt online, ziet het, begint wild te blazen en vat het persoonlijk op als een aanval op hem waardoor ik het weer gedaan heb...
Zolang er zo gereageerd wordt loop ik met een grote grijns te genieten van zijn vage soort van frustratie..
En aan meetings heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen, ik zie het al voor me dat ik de rest van de avond aan het armpje drukken ben om Erwin keer op keer revanche te gunnen om te laten bewijzen dat hij het heus nog wel kan...
Compleet zwart geeft aan dat het een oorlogsbus is. LOT 70 is het productie jaar. De erg specifieke datum van 26 april 83 geeft aan dat de oorlogsbus op die datum is aangemerkt als oefenbus.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb hem er even bijgepakt, de bus is helemaal zwart, op de zijkant staat in het grijs gedrukt 26 april 83, LOT 70
op de randen is ingekerft CANISTER, CI en verder 4240-21-III-2230 en nog verder GTR 1983
Yep, zeker wel.quote:
Maar denk maar niet dat ik jouw ex-collega's op ook maar enige wijze zal ontzien, dat is namelijk mijn morele plicht..quote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, zeker wel.
Zand erover Rave_NL, soms vat ik zaken té serieus op. Is mijn probleem.
Ga jij nou maar dat topic.....quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar denk maar niet dat ik jouw ex-collega's op ook maar enige wijze zal ontzien, dat is namelijk mijn morele plicht..
whehehe, ok danquote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar denk maar niet dat ik jouw ex-collega's op ook maar enige wijze zal ontzien, dat is namelijk mijn morele plicht..
De bus is in 70 gemaakt en in 83 (na houdbaarheid als oorlogbus) aangemerkt als oefenbus. Oftewel niet meer geschikt tegen gifgassen maar wel tegen oefengassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:13 schreef Clan het volgende:
Dus die bus is al 40 jaar oud? Ik heb het masker al meer dan twintig jaar in de kast liggen en weet eigenlijk helemaal niet hoe ik eraan kom. De bus is dus in 1983 gebruikt? Kan wel kloppen, ik heb begin jaren 80 een oefening gehad met gasmaskers.
Met echte oorlogfilters, dus niet met oefenfilters die enkel wat traangas tegenhouden.quote:
Nee, je bent wakker.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met echte oorlogfilters, dus niet met oefenfilters die enkel wat traangas tegenhouden.
Of heb ik liggen snurken cobra?
Soms wel ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Oo5rlogsbussen zijn die met een rode stip/sticker erop meen ik.
Oefenbussen hebben een gele
Yep.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Gebruiken ze nog steeds die "bananengeur" om te testen of de GaMa ook echt dicht zit?
Ik kan er dus wel mee op de wc gaan zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bus is in 70 gemaakt en in 83 (na houdbaarheid als oorlogbus) aangemerkt als oefenbus. Oftewel niet meer geschikt tegen gifgassen maar wel tegen oefengassen.
Nee, dat zijn gifgassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kan er dus wel mee op de wc gaan zitten
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Het zelfde als malloten die blijven staan als ze in een pot staan te pissen waar chloor in ligt.
Chloor en ammoniak (zit in urine) maakt ouderwets chloorgas.
Nooit gemerkt?quote:
jawelquote:
quote:
Maar dan bubbelt het zo leuk..quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Het zelfde als malloten die blijven staan als ze in een pot staan te pissen waar chloor in ligt.
Chloor en ammoniak (zit in urine) maakt ouderwets chloorgas.
Maitje!!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Maitje het volgende:
Middag!
Werkdag zit er alweer op. En hoezo crisis! Gemiddelde uitgave per klant is 60 euro... Dat was vanochtend om 10 uur
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Maitje het volgende:
Middag!
Werkdag zit er alweer op. En hoezo crisis! Gemiddelde uitgave per klant is 60 euro... Dat was vanochtend om 10 uur
En dan is de hoogte van de rekening niet belangrijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky trakteert dit jaar z'n ouders op een kerstdiner door de rekening te betalen en het ook zelf te koken.
Beetje als bedankje dat ze altijd voor me klaar hebben gestaan.
Grote kans dat de friettent dicht is met kerstmis, houd daar rekening mee!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.
Kwam op iets van 115 euro uit.
* Vronsky trakteert dit jaar z'n ouders op een kerstdiner door de rekening te betalen en het ook zelf te koken.
Ah, de aflossingquote:
Ben ik het mee eens,quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan is de hoogte van de rekening niet belangrijk.![]()
Ik kan goed kokenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Grote kans dat de friettent dicht is met kerstmis, houd daar rekening mee!
Goed idee! En donequote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Clan het volgende:
Een moderator, kijk! die kan dat topic van wie doet wat even opschonen en misschien tussen de 'vaste' topics hierboven zetten, hoeven we daar in de toekomst geen zorgen meer over te maken
Oepsquote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef m.k het volgende:
je hebt de verkeerde gedaan, al is dit ook eentje die wel sticky waardig is
Standaard reactie.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens,
M'n ouders vonden het alleen niet zo leuk "Zullen we anders de helft betalen?"
Ai, moet ik nog maar even je taken waarnemen mevrouw mod?quote:
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens,
M'n ouders vonden het alleen niet zo leuk "Zullen we anders de helft betalen?"
[..]
Ik kan goed koken, vind het ook leuk.
nice, maar waarom 120? je wou toch alleen windows er op? welke versie trouwens? er zijn er nogal wat en een lettertje kan zo 100 euro verschil makenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef jankaas020 het volgende:
Beide zijn sticky waardig, imho.![]()
En m.k., ik ben voor de 120GB postville gegaan.
Jij hebt vandaag anders al redelijk wat goeds gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, moet ik nog maar even je taken waarnemen mevrouw mod?
Al wil ik eigenlijk wel gaan snurken.
Wat zei ik je Vronsky?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.
Ja zoiets. Weer een waardeloze nacht gehadquote:
netjesquote:
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar met kerst bij onze zoon gegeten, was echt subliem, en we bleven slapen dus ik kon ook lekker wijn drinken.
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja zoiets. Weer een waardeloze nacht gehad![]()
Maar: done!
En de SC verwijderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu nog mij even bij KL zetten en Esses bij Kmar, en hij is volledig ( Die Rave is niet vooruit te branden)
Olanzapine kan helpen voor de nachtrust ( ik lijk soms wel een apotheek )
Thx.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag anders al redelijk wat goeds gedaan
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.
Nu met ER ben ik bevorderd tot 1e Kerstdag
Welterustenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Lotusss, you have the Con!
Weltrusten.
Slaap lekker Cobra!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx.
Lotusss, you have the Con!
Weltrusten.
Ow? Is dat niet plug&play en gaan met die banaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef m.k het volgende:
[..]
netjeswel ff alles lezen over hoe je hem perfect moet laten draaien
Dat is ook erg leuk en lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.
Moeders en broertje wonen een halve km verderop, dus een wereldreis is het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we gourmetten, met dit weer is het beter thuis te blijven.
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik op mezelf woon heb ik 2e Kerstdag en 2e Paasdag altijd flink uitgehaald qua kookkunsten voor moeder en broertje.
Nu met ER ben ik bevorderd tot 1e Kerstdag
Ik heb het even opgezocht, dat ziet er erg lekker uit zeg, leverpastei, ossenhaas, beiden erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is ook erg leuk en lekker
Lotusss gaat beef Wellington maken, nog nooit gegeten
Heb zelf in een apotheek gewerkt en een Informatorium Medicamentorum thuis.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu nog mij even bij KL zetten en Esses bij Kmar, en hij is volledig ( Die Rave is niet vooruit te branden)
Olanzapine kan helpen voor de nachtrust ( ik lijk soms wel een apotheek )
Ik doe het zonder leverpastei, maar met paddenstoelenmelange en wat serranoham of parmaham!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, dat ziet er erg lekker uit zeg, leverpastei, ossenhaas, beiden erg aantrekkelijk.
Wat leuk van jequote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben van de week ons kerstinkopen al gedaan, ik schrok van de rekening.
Kwam op iets van 115 euro uit.
Klinkt allemaal lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe het zonder leverpastei, maar met paddenstoelenmelange en wat serranoham of parmaham!
Gaan wij vanavond doen, zou je BIJNA uitnodigen (Maar het is al zo druk hier vanavondquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Gourmetten wil ik eigenlijk ook nog wel eens doen, dat is zooooooo lang geleden dat ik dat gedaan heb
Hahaha, dank jequote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaan wij vanavond doen, zou je BIJNA uitnodigen (Maar het is al zo druk hier vanavond, opa en oma's komen ook allemaal
)
kan je doen maar dan is ie over een half jaar niet meer zo snel als nieuw,quote:Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ow? Is dat niet plug&play en gaan met die banaan?
Ik vat nooit wat er zo speciaal aan isquote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Geinig topique btw mbt gourmetten
Wie heeft/gaat er gourmetten ?
Jat je gewoon het vlees van de anderen en pakt er 3 pannetjes bijquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vat nooit wat er zo speciaal aan is, wij doen het gewoon door het hele jaar heen
.
Enigste wat ik er zo irriterend aan vind is dat ik zo lang moet wachten op het voedsel, hier is het echt altijd: Ik schep op SCHROK SCHROK SCHROK SCHROK SCHROK bord leeg.
Grappig. Een paar keer per jaar doen wij gourmetten, flink wat vlees en sausjes in huis halen, wat zuur erbij ( augurken, zilveruitjes etc ) salade en stokbrood.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Geinig topique btw mbt gourmetten
Wie heeft/gaat er gourmetten ?
aha, dan ga ik me ff inlezen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:00 schreef m.k het volgende:
[..]
kan je doen maar dan is ie over een half jaar niet meer zo snel als nieuw,
Zoals het hoort dusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Grappig. Een paar keer per jaar doen wij gourmetten, flink wat vlees en sausjes in huis halen, wat zuur erbij ( augurken, zilveruitjes etc ) salade en stokbrood.
Ja, ik sta er gvd ook niet in vermeld als post-actief.....veteraan....quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Nu sta ik onder de manschappen! Goh wat zijn we lastig
Een off die paintmaster is op de boot?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef jankaas020 het volgende:
En paintmeester is off bij de KM
Eerst broodje eten en boodschappen doen!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Clan het volgende:
@ Lotuss
Kan dat stukje ook niet helemaal aan het begin van het topic neergezet worden?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een off die paintmaster is op de boot?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]en ze bestaan ook nog, officieren bij de nautische dienst (het dienstvak van het betere tjetwerk.)
Is dat deze??quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Clan het volgende:
Je krijgt vanavond Joyeux Noël op tv. waargebeurd verhaal.
Dat is de film jaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat deze??
http://www.imdb.com/title/tt0424205/
Ik zit aan een blikje energie.. en zo tijd voor een rokertjequote:
Geduld m'n jongquote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Rave_NL het volgende:
Leuk dat jullie dr een stickie van hebben gemaakt maar het is nog zo onduidelijk als de pest...
Mod, hup! Doe je werk!
Nou.. mijn plan b was verpleegkundige, maar dan moest ik nog 4 jaar studeren en ik wil eigenlijk helemaal geen oude mannen billetjes wassenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef jankaas020 het volgende:
Wat is plan B nou eigenlijk? Want dat heb ik een beetje gemist, geloof ik..
quote:
Wat let je?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben trouwens helemaal leeggetraint,
Heb zin om een stoel onder de warme douche te zetten en daar een uur te zitten..
Ah, ok. Vandaar dat ik het gemist had.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
Maarum.. ik wil eerst even afwachten tot plan b rond is.. dan pas pleur ik het hier neer..
Kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, ok. Vandaar dat ik het gemist had.
Dan is het toch plan C?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. mijn plan b was verpleegkundige, maar dan moest ik nog 4 jaar studeren en ik wil eigenlijk helemaal geen oude mannen billetjes wassen.
Dus ik ben terug gekomen op 3 keuzes die ik toen anderhalf jaar terug had, toen koos ik voor defensie, goed dat wordt hem dus niet, en de andere keuze viel ook af want dat leek mij niks meer...
Maarum.. ik wil eerst even afwachten tot plan b rond is.. dan pas pleur ik het hier neer..
[..]
Ik zeg, ga trainen bij FPA, zal vast niet zo ver weg zijn, en fietsen is een goede warming upquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik heb vorige week niet getraind en deze week ook nog niet.., ernstig. Maar ik moet zo fucking ver fietsen naar de sportschool door de sneeuw, dat ik er dan liever voor kies lui te zijn...
idemquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben trouwens helemaal leeggetraint,
Heb zin om een stoel onder de warme douche te zetten en daar een uur te zitten..
Nou, ja misschien wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dan is het toch plan C?
Ik ben nu bij.. plan Z5 dacht ik.
FPA? Ken ik niet. Zit toch niet in Leusden? Ik fiets er nu ongeveer al met al 30 minuten over. En heen is dat niet erg.. maar terug welquote:Ik zeg, ga trainen bij FPA, zal vast niet zo ver weg zijn, en fietsen is een goede warming up.
(FPA moet ik ook nog eens heen.. blijkt een erg goede gym te zijn.)
Really? ff kijken!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Vronsky het volgende:
FPA zit in amersfoort,
http://www.fight-poweracademy.nl/
Een van de beste gyms van NL naar mijn weten.
Ik heb alleen leren stoelen..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat let je?
Ik heb vorige week niet getraind en deze week ook nog niet.., ernstig. Maar ik moet zo fucking ver fietsen naar de sportschool door de sneeuw, dat ik er dan liever voor kies lui te zijn...
Aah.. je hebt toch wel een kruk of kuipstoeltje? En anders ga je gewoon op de grond zittenquote:
Naa... is niets voor mijquote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Vronsky het volgende:
FPA zit in amersfoort,
http://www.fight-poweracademy.nl/
Een van de beste gyms van NL naar mijn weten.
Nee dat heb ik niet.. Zo goed betaald defensie niet hoor..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah.. je hebt toch wel een kruk of kuipstoeltje? En anders ga je gewoon op de grond zitten
Je weet dat ik dat ruimschoots compenseer door soms wekenlang niet te douchen als ik in het veld zit?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef jankaas020 het volgende:
Rave, je weet dat je per minuut douchen ongeveer 10 liter water verbruikt?
Dan maar met de blote kont op de vloerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet.. Zo goed betaald defensie niet hoor..
En dat probeer je aan boord altijd weer in te halen door MIJN water te verbruiken?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat ruimschoots compenseer door soms wekenlang niet te douchen als ik in het veld zit?
Doe ik 's ochtends ook altijd, ff een halfuurtje wakker worden..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan maar met de blote kont op de vloer
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
Dan kan ik hem niet wassen..
Of ik moet jou in kunnen huren.
Pussy!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef jankaas020 het volgende:
Doe ik 's ochtends ook altijd, ff een halfuurtje wakker worden..
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. mijn plan b was verpleegkundige, maar dan moest ik nog 4 jaar studeren en ik wil eigenlijk helemaal geen oude mannen billetjes wassen.
Dus ik ben terug gekomen op 3 keuzes die ik toen anderhalf jaar terug had, toen koos ik voor defensie, goed dat wordt hem dus niet, en de andere keuze viel ook af want dat leek mij niks meer...
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben en blijf vrouw dus ik kan poetsen als de beste... zeg maar waar ik naar toe moet
Rave is toch geen oud gerimpeld mannetje?quote:
qftquote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Rave is toch geen oud gerimpeld mannetje?![]()
Ik veracht uiteraard een mooi gevormd gespierd lijf.. ik wil dat wel wassen hoor
Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik veracht uiteraard een mooi gevormd gespierd lijf.. ik wil dat wel wassen hoor
mogge us of aquote:
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..
Owja.. knap dat je je dat kan indenken... hoe zag je het voor je? Want het maakt mij zeer nieuwsgierigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zag ff voor me hoe je voor je beeldscherm zat..
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
Dan kan ik hem niet wassen..
Of ik moet jou in kunnen huren.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard een mooi gevormd gespierd lijf.. ik wil dat wel wassen hoor
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..
Mijn moeder gebruikt het woord soppen ook, beetje 1959 ravequote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef Rave_NL het volgende:
Haha nee hoor, maar het is algemeen bekend dat jij soppend op je stoel zit als de eerste tonen van de Jillzreclame voorbij komen..
Dat wil ik meemakenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Maitje gaat enkel soppen als ze mij zou zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb jij een photo van mij die je plaatsen kan dan?![]()
![]()
![]()
Nee, ik dacht dat jij hem ging plaatsenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb jij een photo van mij die je plaatsen kan dan?![]()
![]()
![]()
Right..quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef m.k het volgende:
maitje laat een heel slakkenspoor achter wanneer ik een foto plaats![]()
maar ik moet gaan
Tuurlijk! En van mijn sic-pack alle 3e wereldlandenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef Vronsky het volgende:
Als ik een foto van mijn sixpack zou plaatsen kon ze heel afrika van water voorzien!
Nouja.. stuur hem dan prive.. kan ik oordelenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Als ik hier een photo van mij plaats krijgt men hier enkel neid en depressive leden. En jij komt niet meer de slaapkamer uit.
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Vinz0r het volgende:
En mijn beertender voorrziet t alle aankomende oktoberfesten van gerstennat!
Je stribbeld tegenquote:
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Als ik hier een photo van mij plaats krijgt men hier enkel neid en depressive leden. En jij komt niet meer de slaapkamer uit.
Ja.. die heeft Rave ook...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)
quote:
quote:Ooit op een dag, zal ik zoeken in Doorn naar iemand met een zwart balkje voor z'n ogen.
Nee heb alle photos van het internet verwijdert.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)
What gets on the internet, stays on the internetquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee heb alle photos van het internet verwijdert.
Oke i snep it.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee van de host op welke je ze plaatst. De photos en het photo album en het account bij de host zijn namelijk deleted, dus de link mag nog wel op het net staan, maar die leid nergens meer naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |