Beiden.quote:
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Ik dacht eerst aan "Debby does Santa" maar Stalingrad wint toch wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Gaat redelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?
Jij denkt dat militairen dat doen om er goed uit te zien?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat redelijk eigenlijk, ziet er nu wel grappig uit, haar van 2mm met een baard
Straks voor ik op vakantie ga moet ik het maar even bijscheren, alles op 2mm.
[..]
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ff de A2 verlengen, wie doet er mee?
Ik stel alleen maar een vraag hoor. Anders had ik wel eenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Zie:
Sarcasme
Bittere, bijtende spot
(van het Griekse sarkazein = het vlees er af halen)
Heh, ruilen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.
Voor een A1?quote:
Dank voor dit normale antwoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Vronsky het volgende:
En nee, maar ik zie er gewoon beter uit met een gemillimeterd kapsel dan als er te veel haar daar boven zit.
En vind het ook wel lekker zitten, en weinig onderhoud!
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is iedereen tegenwoordig snel aangebrand? Kunnen jullie door het verlof jullie ei niet meer kwijt?
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt door de kerst, dan zit iedereen op elkaars lip geloof ik.
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toequote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Dat is correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toe
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Caféquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Café
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |