Ik mag niet spelen met m'n 'eten' van m'n moeder!quote:Op donderdag 23 december 2010 03:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Spelen met het citroentje in je witbier is 'spelen'
De KL heeft een convooi met zout overvallen. Terwijl zij hun succes aan het vieren waren hebben wij stiekem de lading gejat.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 03:08 schreef Clan het volgende:
Die 'waterrat' is ook nog wakker, was ik even vergeten!
euh hoeveel munten heb je ?quote:
lol gluiperdsquote:Op donderdag 23 december 2010 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De KL heeft een convooi met zout overvallen. Terwijl zij hun succes aan het vieren waren hebben wij stiekem de lading gejat.
Dit komt meer neer op hoeveel ik er aan uit wil geven...quote:
ok als je nog info wilt roep maar. slaap zequote:Op donderdag 23 december 2010 03:32 schreef jankaas020 het volgende:
Danki, ik ga morgen ff de vergelijkingstest doorlezen die er aanhangt!![]()
Nou ga ik soppie-rukkie-tukkie!
quote:
En weer thuis.quote:
Nog tijd voor een rokertje?quote:
Ja en?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Niet als het zulk weer blijft. De NS blijft het dan toch wel verkloten=gratis koffie.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef hcwp het volgende:
Dan kost het me na de winter klauwen met geld aan koffie
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef Vortix het volgende:
Zo, anders heb ik even kut geslapen vannacht.
Goedemorgen...
Mooie tijd voor R&T.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:16 schreef Vortix het volgende:
Nja, nu ben ik klaarwakker. Dikke kans dat rond elf uur vanavond het licht uit gaat
Laat ik nou net een station hebben waar niet eens een automaat staat...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:49 schreef hcwp het volgende:
Als de ns al die koffie nu eens niet gratis weggaf, maar dat geld stak in hun dienstverleningplus, ik heb aan het einde van de winter een koffie verslaving
Onder de bloedvlag II?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de Marine mannen vast een hele opluchting.
Deze blokkentrekker gaat beginnen aan een boek over de O21.
Ik heb "Onder de bloedvlag van de O21" 1940-1945 door LTZ1 Van Dulm.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Rave_NL het volgende:
Hoeveel ruimte is er dan nog over voor een tweede boek?
Of ga je het vanuit een andere invalshoek schrijven?
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Rave_NL het volgende:
"beginnen" te lezen...
Ik dacht daadwekelijk beginnen..
Ik weet alles van mijn vakgebied en lees graag over die van anderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:17 schreef Rave_NL het volgende:
Ach je bent tegenwoordig al 'defensieexpert' als je in een grijs verleden met een sloophamer op een onderzeeër hebt staan rammen..
Hello.quote:
Doorgaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik nog wel toestemming van de heren om dat boek te lezen?
Beiden.quote:
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg hotdogs.
En daarnet even m'n haar maar weer naar 2mm geschoren.. begon iets te veel op een zwerver te lijken, bah, lang haar!
Ik dacht eerst aan "Debby does Santa" maar Stalingrad wint toch wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Gaat redelijk eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Adviezen noted. Hoe staat het met jouw baard?
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent een nukubu en het is winter. Mijn vraag dus: waarom!?
Jij denkt dat militairen dat doen om er goed uit te zien?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat redelijk eigenlijk, ziet er nu wel grappig uit, haar van 2mm met een baard
Straks voor ik op vakantie ga moet ik het maar even bijscheren, alles op 2mm.
[..]
Het zit lekker? Alsof ik militair moet zijn om er goed ui te zien met dat.
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ff de A2 verlengen, wie doet er mee?
Ik stel alleen maar een vraag hoor. Anders had ik wel eenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Vronsky het volgende:
Zie:
Sarcasme
Bittere, bijtende spot
(van het Griekse sarkazein = het vlees er af halen)
Heh, ruilen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn longen krijg je niet. Je jat dat asfalt maar ergens anders.
Voor een A1?quote:
Dank voor dit normale antwoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Vronsky het volgende:
En nee, maar ik zie er gewoon beter uit met een gemillimeterd kapsel dan als er te veel haar daar boven zit.
En vind het ook wel lekker zitten, en weinig onderhoud!
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is iedereen tegenwoordig snel aangebrand? Kunnen jullie door het verlof jullie ei niet meer kwijt?
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt door de kerst, dan zit iedereen op elkaars lip geloof ik.
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toequote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Dat is correct.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ik vaak lichtelijk aangebrand ben geef ik ruiterlijk toe
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Caféquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, moet opeens aan maandag denken in dat Grand Café
En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intraptequote:
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerkingquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En aan gisteren toen ik een asociaal die ons bijna van de sokken reed op een haar na z'n deur intrapte
heh, valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Graaft vast een schuttersput na het plaatsen van mijn opmerking
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, valt wel mee hoor.
Ik ben eigenlijk best wel een toffe gozert, heb ik van horen zeggen........
Relnicht...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Whaha, luister naar dit advies van de twee grootste relnichten van DEF!
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!quote:
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee? Hier!!! op je bolle ogen!! Pak aan!!
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huisquote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk uit of ik pak Lotusss bij haar ballen!
Die is wel zo goed...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is jullie mooiste kerstfilm?
Mijne is Stalingrad!!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:pp-a7KSyGlODkM:http://www40.indowebster.(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is zielug. Ze stond zo mooi op de foto met haar balletjes voor het Glazen Huis
quote:
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ballen! Lagen wel lekker in de hand trouwens.
Bij mij gloeiden ze nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, dat jij ze mocht vasthouden zegt natuurlijk niks, ik mocht er wat mee doen
Ha!!! Die had ik, was een driedelige serie, elk boek in een kleur van de NL vlagquote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die graag lezen kan ik ook de boeken van K. Norel aanraden
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik nooit aan meegedaan!!!!
hehe, ik geef toe, het kwam bijzonder debiel over ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende luchtmobieler zal nu ook wel overstappen naar een minder nichterige bende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |