Caps ?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat heb je gemist gisteravond... de regie de hele avond chicks in beeld nemen
pics van jou voor beter materiaalquote:Op woensdag 22 december 2010 19:01 schreef alors het volgende:
Vonden jullie die twee van zonet echt knap?
Dit is van gister, dat was van eergisterquote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Swomp het volgende:
Sanderlkkr flauw
Gister was het leuker ... order pikken
*die gister werd uitgezonden dan ..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is van gister, dat was van eergister
Mijn cluppiequote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Een museum dat meer geld opbrengt dan de PSV selectie
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Etcetera het volgende:
die werd eergister ook al uitgezondenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
*die gister werd uitgezonden dan ..
Dat ga ik nog heel vaak roepen ook denk ikquote:
Was vanmiddag één speler die zelf nog 1000 euro doneerde.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Echt? Dat vind ik dan weer tofquote:Op woensdag 22 december 2010 19:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Was vanmiddag één speler die zelf nog 1000 euro doneerde.
fufufufufquote:Op woensdag 22 december 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
die werd eergister ook al uitgezonden
Verdommequote:
'Naakt' poseren op Minerva academiequote:Op woensdag 22 december 2010 19:04 schreef marcodej het volgende:
En toch waren Sander en Filemon leuker vorig jaar.
Was jij die lieve dame die beloofde het te proberen?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verdomme
Nou ja ik weet nu wel ongeveer welke je bedoelt :'0
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Was jij die lieve dame die beloofde het te proberen?
tagged!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef ESLiRi het volgende:
Alle filmpjes van Corton staan toch hier? http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_videonieuws/5348399
Ablum = African Odysseyquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tagged!
Nipelaki Kwa Baba
Doctor King'Esi
ohhh dat kon ik ook wel vertellenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tagged!
Nipelaki Kwa Baba
Doctor King'Esi
waarom deed je dat dan nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:09 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ohhh dat kon ik ook wel vertellen
Mooi vlees mag getoond worden, zal ik voor jou dadelijk een mooie man posten?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef alors het volgende:
ik wilde nog typen in b4 pics, maarja, kansloos
Je bent een lulquote:
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
goedenavond,
mijn tv is in beslag genomen door mijn logee.
die uiteraard geen serious request wil kijken.
iemand een alternatief in de aanbieding?
Ga je zeker Giel postenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooi vlees mag getoond worden, zal ik voor jou dadelijk een mooie man posten?
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tagged!
Nipelaki Kwa Baba
Doctor King'Esi
logees hebben toch niks te willen tis jouw huis/kamerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
goedenavond,
je mag hier komen kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
goedenavond,
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
goedenavond,
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
goedenavond,
Ik heb je nooit eerder zien postenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh... daar kom je nu pas achter?
You're welcomequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
meer dan 140 topics in drie dagen?!?!![]()
![]()
![]()
de lieve schat is 8 jaar. die moet je een pleziertje gunnenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
logees hebben toch niks te willen tis jouw huis/kamer
Ochtend/middagschema is vast, coen en gerard wisselen de graveyard shift af.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef franklop het volgende:
is het draaischema nou telkens hetzelfde? Kan me niet voorstellen dat Coen telkens the graveyardshift heeft of is dat wel zo?
Meteen indoctrinerenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
de lieve schat is 8 jaar. die moet je een pleziertje gunnen
Je mag hier komen kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Ohh zit hier zo nu en dan te etteren... maar ja je bent er nu iig achterquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb je nooit eerder zien posten
[..]
You're welcome
Netjesquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Duly notedquote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ohh zit hier zo nu en dan te etteren... maar ja je bent er nu iig achter
aardig, maar heb de stream werkende. bedankt lieve mensen.quote:
Eveningquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeg naar bed sturenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
rare gedachtesquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Hoge kwaliteit stream http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Miam het volgende:
[..]
aardig, maar heb de stream werkende. bedankt lieve mensen.
Oh ik ben heel slecht met namen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Jeujj... ik begin naam te maken... there is no such thing as bad publicity
Je kan haar ook een sms laten sturen, en dan volhouden dat hij nog op tv komt...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Miam het volgende:
[..]
aardig, maar heb de stream werkende. bedankt lieve mensen.
kind, ik ben geen pedofielequote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rare gedachtesprivate spice staat hopelijk geblokkeerd daar?
quote:
Iquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik ben heel slecht met namen hoor
ik heb vanmiddag een smsje verstuurd en de groetjes gedaan aan iedereen die post in SR hier op fokquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je kan haar ook een sms laten sturen, en dan volhouden dat hij nog op tv komt...
Dan kun je nog zeker een uur blijven kijken
En 90ct. voor het goede doel natuurlijk
vooruit dan mag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Miam het volgende:
[..]
echtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet, stiekem als kindpuber private spice kijken
Mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 19:14 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een smsje verstuurd en de groetjes gedaan aan iedereen die post in SR hier op fok
Miss Mondrioolquote:Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef Swomp het volgende:
http://twitter.com/giel3fm/status/17644146323890177
@MissMontreal @gerardekdom ben je nou gewoon vreemd aan t gaan
Hij heeft sex gehadquote:
Dan heeft ie vast een mooie vrouw!quote:
quote:
jaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef Apostrof het volgende:
Justin Bieber komt er zo aan, hoorde jullie dat?
Tim-oh-ohquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben zo naar goudageeft, ca 22h weer terug
Ik zet het in mijn agendaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Have fun!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hij daar?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hier? #SR10 http://moby.to/aema2e
@Domien
GoedeMIDDAG!!!quote:
Ach wat zieligquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
Hebben jullie al dit emotionele verhaal gelezen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
Nog steeds andere tijdzone in Groningen?quote:
GoedeMIDDAG !quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is GoedeMIDDAG!
Dat kan zijn, maar dan klopt het niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is GoedeMIDDAG!
quote:Op internet verschenen anti-hyves paginas over mij, werd ik op straat staande gehouden voor een handtekening maar kreeg vervolgens een pak slaag en werden tot overmaat van ramp mijn zusjes bedreigd. Alsof ik een moord had gepleegd. En wat had ik nou eigenlijk allemaal misdaan, Sander Lantinga, vroeg me tijdens die bewuste uitzending of ik het al eens gedaan had, en ik antwoordde, omdat ik dacht grappig te zijn, er in en eruit ben ik nog niet geweest ,het enige dat ik gedaan heb is likken, lekker likken, niet netjes maar er zijn ergere dingen, toch? De waarheid is, dat ik nog nooit iets had gedaan, was zo groen als gras maar had mijn oudere broers wel eens iets dergelijks horen roepen.
Pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Pino heeft zn pak weer uitgetrokken en zit weer in de trein
Met de tussenstand en met VeilingTV daarna was ik ook nog bij het Huis. Wat was dat mooi zeg
Fucking 1.7 miljoen
Toen ik in 2009 opnieuw werd uitgenodigd om naar het Glazen huis in Groningen te komen dacht ik, nu kan ik bewijzen dat ik het beter door heb en snap hoe media werkt. Het was hondenweer die dag, sneeuw en ijzel. Nederland lag totaal plat en geen mens waagde zich op straat. Blöf die, net als ik zou optreden in Groningen had afgebeld omdat de wegen niet begaanbaar waren. Ik zou en moest naar Groningen. Ik moest rond half elf savond optreden met mijn hit Verliefdheid. We zijn op weg gegaan, s morgen om half elf vanuit Zoetermeer vertokken en kwamen pas savonds om half zeven in Groningen aan. Daar kwam meteen al de eerste teleurstelling, ik mocht dan weliswaar mijn liedje zingen maar moest buiten het Glazen Huis blijven. Dit was leuker voor het publiek zo werd me te verstaan gegeven. Toen ik mijn kunstje mocht doen werd me duidelijk waarom ik op het plein moest zingen. Giel Beelen had het publiek opgeroepen om me te trakteren op sneeuwballen. Dat heb ik geweten. Doordat het gesneeuwd en geregend had die dag werden de sneeuwballen ijsballen, ik heb al die sneeuw/ijsballen manmoedig weerstaan en mijn liedje uitgezongen. Wat voelde ik me klote! Het was voor mij het dieptepunt, even heb ik eraan gedacht weg te lopen, zo verdrietig voelde ik mij. Tegelijkertijd dacht ik, dieper als dit kan je niet zinken! Hoe anders was het dat jaar daarvoor geweest, toen mijn liedje het meest was aangevraagd en dus het meeste geld had opgebracht voor het Rode Kruis, en ik de held was van Serious Request!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
uuhhm jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nog steeds andere tijdzone in Groningen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toen ik in 2009 opnieuw werd uitgenodigd om naar het Glazen huis in Groningen te komen dacht ik, nu kan ik bewijzen dat ik het beter door heb en snap hoe media werkt. Het was hondenweer die dag, sneeuw en ijzel. Nederland lag totaal plat en geen mens waagde zich op straat. Blöf die, net als ik zou optreden in Groningen had afgebeld omdat de wegen niet begaanbaar waren. Ik zou en moest naar Groningen. Ik moest rond half elf savond optreden met mijn hit Verliefdheid. We zijn op weg gegaan, s morgen om half elf vanuit Zoetermeer vertokken en kwamen pas savonds om half zeven in Groningen aan. Daar kwam meteen al de eerste teleurstelling, ik mocht dan weliswaar mijn liedje zingen maar moest buiten het Glazen Huis blijven. Dit was leuker voor het publiek zo werd me te verstaan gegeven. Toen ik mijn kunstje mocht doen werd me duidelijk waarom ik op het plein moest zingen. Giel Beelen had het publiek opgeroepen om me te trakteren op sneeuwballen. Dat heb ik geweten. Doordat het gesneeuwd en geregend had die dag werden de sneeuwballen ijsballen, ik heb al die sneeuw/ijsballen manmoedig weerstaan en mijn liedje uitgezongen. Wat voelde ik me klote! Het was voor mij het dieptepunt, even heb ik eraan gedacht weg te lopen, zo verdrietig voelde ik mij. Tegelijkertijd dacht ik, dieper als dit kan je niet zinken! Hoe anders was het dat jaar daarvoor geweest, toen mijn liedje het meest was aangevraagd en dus het meeste geld had opgebracht voor het Rode Kruis, en ik de held was van Serious Request!
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
quote:Wat er allemaal met je gebeurd door zon enorme hit is bijna niet te bevatten en eigenlijk wordt je in één klap volwassen, althans zo heb ik het ervaren.
Pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Pino heeft zn pak weer uitgetrokken en zit weer in de trein
Met de tussenstand en met VeilingTV daarna was ik ook nog bij het Huis. Wat was dat mooi zeg
Fucking 1.7 miljoen
Ik hield op met lezen bijquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Keano het volgende:
Ben net weer terug van het huis
Rowwen Hezeenorme bazen.
Het wordt trouwens echt met de dag drukker, ik verwacht morgen en overmorgen een heerlijke chaos!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef tralalala het volgende:
Jordy komt 100% zeker niet langs dit jaar.
Die mis je nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef tralalala het volgende:
Jordy komt 100% zeker niet langs dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Apostrof het volgende:
Maar even serieus, wel zielig dat hij er helemaal depressief van is geworden. Slachtoffer van de media.
Bij gebrek aan ruggegraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Overigens; even een request gedaan!
Mumford and Sons - Winter Winds ^^
Ze steekt dr kont wel naar achter als geen anderquote:Op woensdag 22 december 2010 19:32 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Lucille Werner. Die lul sneller en harder dan Erben Wennemars. Die houdt geen seconde haar muil.
Geen spectaculaire jock, maar 'gewoon' erg helder en qua playlist toch ook altijd welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Was die rudy zo goed ja? Heb nooit zoveel naar m geluisterd
aah okeej.. ja ik hoorde er wel vaker goede verhalen overquote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen spectaculaire jock, maar 'gewoon' erg helder en qua playlist toch ook altijd wel. Leuke interviews en weinig geouwehoer.
Lucille + ballen + gerard + graveyardshift =quote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
En ze houd van ballen [ afbeelding ]
atten?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Lucille gaat gewoon biertje atten
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lucille + ballen + gerard + graveyardshift =
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Lucille gaat gewoon biertje sapje atten
jaquote:
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef dasorakel het volgende:
[..]
aah okeej.. ja ik hoorde er wel vaker goede verhalen over
Ja, ik zoek een nummer, deed me denken aan bloemen en planten die groeein. Good luckquote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
4 Hero - Les Fleurs
Had het mij dan gevraagd, ik weet alles van goede muziek
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horen.
zat ook in de baileys reclamequote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een nummer, deed me denken aan bloemen en planten die groeein. Good luck
Hmmz ja ik zit sinds sr10 in deze topicreeks, was deerntje die ik kende die t daar paar keer over hadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horen.
ik kijk zelden tv en zie dus weinig reclamequote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat ook in de baileys reclame
zat hij niet bij omroep links?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?
ik luister anders nooit naar 3FM dusquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20:00 / 20:30 ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef Infection het volgende:
Hoe laat komt Lucille?
Word weer een fapavond...
Nou, LLink is gestopt en toen is hij eigenlijk zijn baan verloren. Hij heeft nog wel even 3voor12 gedaan omdat Corton gezondheidsklachten had, maar die is nu weer fulltime aan de slag. Afaik staat hij niet bij een omroep onder contract. Erg jammer.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?
Ik zou zo een ander inruilen voor Rudyquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook vrij weinig. Meestal CityFM of WaterstadFM (jajaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik luister anders nooit naar 3FM dus
Weet ook wel een paar kandidaten, hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou zo een ander inruilen voor Rudy
Hij doet volgens mij wel hier en daar invalklusjes. Ook begreep ik dat ie, ook nadat Corton weer fulltime de show doet, verbonden blijft aan 3v12. Ben benieuwd wat ie gaat doen, toffe gast, ook erg relaxt in de omgang. Ik gun 't em wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, LLink is gestopt en toen is hij eigenlijk zijn baan verloren. Hij heeft nog wel even 3voor12 gedaan omdat Corton gezondheidsklachten had, maar die is nu weer fulltime aan de slag. Afaik staat hij niet bij een omroep onder contract. Erg jammer.
Giel ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou zo een ander inruilen voor Rudy
Zegt Sander ook over zich zelfquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen volgens Sander, dus ze gaat zingen
Me neither, morgen weer vroeg opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |