quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben zo naar goudageeft, ca 22h weer terug
Ik zet het in mijn agendaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Have fun!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hij daar?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hier? #SR10 http://moby.to/aema2e
@Domien
GoedeMIDDAG!!!quote:
Ach wat zieligquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
Hebben jullie al dit emotionele verhaal gelezen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Apostrof het volgende:
Hebben jullie al dit emotionele verhaal gelezen?
Nog steeds andere tijdzone in Groningen?quote:
GoedeMIDDAG !quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is GoedeMIDDAG!
Dat kan zijn, maar dan klopt het niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is GoedeMIDDAG!
quote:Op internet verschenen anti-hyves paginas over mij, werd ik op straat staande gehouden voor een handtekening maar kreeg vervolgens een pak slaag en werden tot overmaat van ramp mijn zusjes bedreigd. Alsof ik een moord had gepleegd. En wat had ik nou eigenlijk allemaal misdaan, Sander Lantinga, vroeg me tijdens die bewuste uitzending of ik het al eens gedaan had, en ik antwoordde, omdat ik dacht grappig te zijn, er in en eruit ben ik nog niet geweest ,het enige dat ik gedaan heb is likken, lekker likken, niet netjes maar er zijn ergere dingen, toch? De waarheid is, dat ik nog nooit iets had gedaan, was zo groen als gras maar had mijn oudere broers wel eens iets dergelijks horen roepen.
Pinoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Pino heeft zn pak weer uitgetrokken en zit weer in de trein
Met de tussenstand en met VeilingTV daarna was ik ook nog bij het Huis. Wat was dat mooi zeg
Fucking 1.7 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |