quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lucille + ballen + gerard + graveyardshift =
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Lucille gaat gewoon biertje sapje atten
jaquote:
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef dasorakel het volgende:
[..]
aah okeej.. ja ik hoorde er wel vaker goede verhalen over
Ja, ik zoek een nummer, deed me denken aan bloemen en planten die groeein. Good luckquote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
4 Hero - Les Fleurs
Had het mij dan gevraagd, ik weet alles van goede muziek
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horen.
zat ook in de baileys reclamequote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik zoek een nummer, deed me denken aan bloemen en planten die groeein. Good luck
Hmmz ja ik zit sinds sr10 in deze topicreeks, was deerntje die ik kende die t daar paar keer over hadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horen.
ik kijk zelden tv en zie dus weinig reclamequote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat ook in de baileys reclame
zat hij niet bij omroep links?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?
ik luister anders nooit naar 3FM dusquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20:00 / 20:30 ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef Infection het volgende:
Hoe laat komt Lucille?
Word weer een fapavond...
Nou, LLink is gestopt en toen is hij eigenlijk zijn baan verloren. Hij heeft nog wel even 3voor12 gedaan omdat Corton gezondheidsklachten had, maar die is nu weer fulltime aan de slag. Afaik staat hij niet bij een omroep onder contract. Erg jammer.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn contract werd toch niet verlengd oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |