Ik zou zo een ander inruilen voor Rudyquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In deze reeks zijn er volgens mij weinig Rudy haters. Jammer dat hij een beetje op een zijspoor is beland. Valt me nog mee dat hij nu nog is te horen.
Ik ook vrij weinig. Meestal CityFM of WaterstadFM (jajaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik luister anders nooit naar 3FM dus
Weet ook wel een paar kandidaten, hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou zo een ander inruilen voor Rudy
Hij doet volgens mij wel hier en daar invalklusjes. Ook begreep ik dat ie, ook nadat Corton weer fulltime de show doet, verbonden blijft aan 3v12. Ben benieuwd wat ie gaat doen, toffe gast, ook erg relaxt in de omgang. Ik gun 't em wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, LLink is gestopt en toen is hij eigenlijk zijn baan verloren. Hij heeft nog wel even 3voor12 gedaan omdat Corton gezondheidsklachten had, maar die is nu weer fulltime aan de slag. Afaik staat hij niet bij een omroep onder contract. Erg jammer.
Giel ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou zo een ander inruilen voor Rudy
Zegt Sander ook over zich zelfquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen volgens Sander, dus ze gaat zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |