Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheel duidelijk welke provider je nu hebt!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef ForumGek het volgende:
mijn Vodafone abo verlengt bij Hi Hi winkel Hi het abonnement i.c.m. een vodafone simonly abonnement
WiFi en bluetooth staan altijd uit, ik heb dezelfde widget en ik gebruik hem dus altijd in de donkerste stand, wat inderdaad nogal vervelend kijkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geheel duidelijk welke provider je nu hebt!![]()
Over je probleem:
Mijn HTC Legend gaat, afh. van wat ik er mee doe, 24 tot 48 uur mee op een accu. Dat is ongeveer het dubbele als wat een Iphone haalt, om maar iets te noemen.
Wat je nog zou kunnen proberen is het uitzetten van WIFI, Bluetooth, etcetera. Ik heb daarnaast een app waarmee ik in een klik de verlichting van het scherm lager kan zetten. Deze gebruik ik eigenlijk alleen als ik het een keer voor elkaar heb dat hij bijna leeg is en er geen lader in de buurt zit. Dat rekt de accuduur fors op. Hij heeft dan drie standen (donker, midden, normaal (fel)). De middelste stand is perfect werkbaar, de eerste is mij wat te donker.
Wat ook wel iets is om naar te kijken is hoevaak je weer-widget zn locatie ophaalt en aan de hand daarvan het weer aanpast. Dit is standaard iedere tien minuten ofzo.
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk vervelender vind dan dat de accuduur zo traag is, is de manier waarop je hierop gewezen wordt door de verkoper. Je klacht wordt weggewuifd en een app killer wordt geinstalleerd (waarvan hij heilig was overtuigd dat dit zou werken) en je moet het er maar mee doen.
Dat is inderdaad niet netjes van de verkoper. Maar alle high-end toestellen hebben (Helaas) een relatief beperkte accuduur.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WiFi en bluetooth staan altijd uit, ik heb dezelfde widget en ik gebruik hem dus altijd in de donkerste stand, wat inderdaad nogal vervelend kijkt.
In mijn laatste post had ik gezet dat het weer iedere 3 uur update, wat erg weinig is lijkt mij?
Ik zat bij Vodafone en heb dit toestel gekregen bij een nieuwe abonnement bij Hi (welke 4 jan. 2011 ingaat).
Wat ik eigenlijk vervelender vind dan dat de accuduur zo traag is, is de manier waarop je hierop gewezen wordt door de verkoper. Je klacht wordt weggewuifd en een app killer wordt geinstalleerd (waarvan hij heilig was overtuigd dat dit zou werken) en je moet het er maar mee doen.
De datum anders instellen? Lijkt me wel vrij snel vollopen dan. Anders is IMAP misschien een optie maar daar ben ik niet zo in thuis.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat oudere emails niet worden verwijderd in de Mail applicatie op mijn Desire Z?
Het max aantal berichten veranderen binnen de mail app.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat oudere emails niet worden verwijderd in de Mail applicatie op mijn Desire Z?
Hoe?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het max aantal berichten veranderen binnen de mail app.
Wat is er mis met een taskkiller?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.
Hoe dan ook zijn er wel wat trucjes om te zien waardoor het komt. 'Bel' eens *#*#4636#*#* , kijk bij accugeschiedenis onder het kopje "Gedeeltelijk Wake-gebruik" en of daar een app tussen zit die uitzonderlijk veel energie vreet.
Of probeer je accu opnieuw te calibreren;
- Hang 'm aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en schakel 'm uit.
- Hang 'm weer aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en zet 'm aan.
- Wacht totdat hij volledig is opgestart, schakel 'm dan weer uit.
- Ontkoppen, zet 'm aan en gebruik weer zoals normaal.
Geen idee, ik gebruik de standaard mail app niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hoe?
En ik heb zo'n gevoel dat het na een x aantal dagen wordt verwijderd. Bij Windows Live Mail staan ze nog wel in mijn postvak in.
De Taskkiller heb ik eraf gegooid, dat onding doet dus alles killen waardoor twitter berichten niet doorkomen en hij constant alles opnieuw opstart. En dat schijnt dus meer energie te verbruiken dan dat ie ze uit de cache haalt!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.
Hoe dan ook zijn er wel wat trucjes om te zien waardoor het komt. 'Bel' eens *#*#4636#*#* , kijk bij accugeschiedenis onder het kopje "Gedeeltelijk Wake-gebruik" en of daar een app tussen zit die uitzonderlijk veel energie vreet.
Of probeer je accu opnieuw te calibreren;
- Hang 'm aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en schakel 'm uit.
- Ontkoppel en zet 'm aan.
- Wacht totdat hij volledig is opgestart, schakel 'm dan weer uit.
- Ontkoppen, zet 'm aan en gebruik weer zoals normaal.
Via HTC.com onderaan contact en dan naar e-mail.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De Taskkiller heb ik eraf gegooid, dat onding doet dus alles killen waardoor twitter berichten niet doorkomen en hij constant alles opnieuw opstart. En dat schijnt dus meer energie te verbruiken dan dat ie ze uit de cache haalt!
Ik heb het "gedeeltelijk wake-gebruik" bekeken maar alleen HTC Sense was ongeveer 1/5 van de balk groot, verder waren de balkjes nauwelijks zichtbaar.
Ik zal de accu eens calibreren, thx
p.s: heeft iemand een e-mail adres van de klantenservice?
Da's wel een goede, direct met HTC opnemen ipv met Hi, zal ik doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Via HTC.com onderaan contact en dan naar e-mail.
Zeer tevreden over de service daar
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.
Tim toch! Foei!quote:
(L)quote:Op woensdag 22 december 2010 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tim toch! Foei!
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Dan snap je het principe van Android niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn taskkiller killed alleen als ik het vraag, en wat ik vraag. Dus als ik zie dat spelletje X nog draait op de achtergrond, dan draai ik die de nek om. Hij sluit niet uitzichzelf eea af...
Wat me daaruit niet helemaal duidelijk wordt, is of een process ook cpu-power en dus batterypower gebruikt. Er staat wel dat een process mooi gekilled wordt als er te weinig geheugen is, maar dat houdt dus in dat er processen blijven draaien terwijl je ze helemaal niet nodig hebt, puur omdat er toch genoeg geheugen is. Maar als dat dan wel onnodig sap blijft gebruiken, dan is een app killer wel nuttig om je batterij te besparen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tim toch! Foei!
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Ik vraag me dat ook wel af omdat soms mijn batterij wel erg snel leeg is, zoals laatst toen ik per ongeluk even de navigatie aan had. Daarna zag ik telkens mijn GPS icoontje in de messagebar.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat me daaruit niet helemaal duidelijk wordt, is of een process ook cpu-power en dus batterypower gebruikt. Er staat wel dat een process mooi gekilled wordt als er te weinig geheugen is, maar dat houdt dus in dat er processen blijven draaien terwijl je ze helemaal niet nodig hebt, puur omdat er toch genoeg geheugen is. Maar als dat dan wel onnodig sap blijft gebruiken, dan is een app killer wel nuttig om je batterij te besparen.
Het is niet zo zeer CPU gebruik of batterijgebruik (ca. 2% per app).quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Bart het volgende:
Wat me daaruit niet helemaal duidelijk wordt, is of een process ook cpu-power en dus batterypower gebruikt. Er staat wel dat een process mooi gekilled wordt als er te weinig geheugen is, maar dat houdt dus in dat er processen blijven draaien terwijl je ze helemaal niet nodig hebt, puur omdat er toch genoeg geheugen is. Maar als dat dan wel onnodig sap blijft gebruiken, dan is een app killer wel nuttig om je batterij te besparen.
Voeg eens een nieuw Widget toe, en kies dan in het rijtje: Instellingen (is de enige met wit bolletje en 3 puntjes erachter).quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vraag me dat ook wel af omdat soms mijn batterij wel erg snel leeg is, zoals laatst toen ik per ongeluk even de navigatie aan had. Daarna zag ik telkens mijn GPS icoontje in de messagebar.
Dank uquote:Op donderdag 23 december 2010 02:04 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Een taskiller heeft dus wel degelijk nut!
Wat echter wel belangrijk is, is dat niet de verkeerde processen worden afgesloten (contacts, mail, alles met groen android-icoontje etc. moeten niet auto-killed worden).
Beter nog is het voorkomen van automatisch starten van onnodige apps: dan hoef je ze nl. ook niet te killen.
Er zijn maar 2 goede (gratis) programma's hiervoor op een niet-gerootte telefoon:
http://www.appbrain.com/search?q=startup+auditor
http://www.appbrain.com/a(...)torunkiller2.android
Dan sluit je het programma niet goed af en heb je wss op 'home' gedrukt, ipv de back button. Als je op home drukt, blijft het programma (incl gps) open staan, als je op 'back' drukt sluit ie hem af (op de android manier dus) en sluit ie ook je GPS verbinding af.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel af omdat soms mijn batterij wel erg snel leeg is, zoals laatst toen ik per ongeluk even de navigatie aan had. Daarna zag ik telkens mijn GPS icoontje in de messagebar.
Dan snap je het principe van een taskkiller niet. Een mooi voorbeeld is de browser. Af en toe heeft die wat moeite met formulieren. Ik zit dan bijvoorbeeld een heel verhaal op Fok te tikken, en kan het niet posten. Ook het normaal sluiten en heropenen van de browser helpt dan niet. Telefoon reboot wel. Wat ook werkt, is het killen van de browser met mn taskkiller. Browser opnieuw starten, post pasten en klaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan snap je het principe van Android niet.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De trackball gebruik ik nooit maar de LED vind ik inderdaad erg handig.quote:Op zich vind ik 't wel een mooi ding. Het voelt allemaal weer wat vlotter aan ook. Maar het weglaten van de trackball en berichten LED vind ik echt raar. Een fysiek toetesenbord weglaten scheelt echt aan gewicht en formaat, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit gaat weer wat verder.
En pas als je er geen een meer hebt zie je hoe je die trackball nog best wel eens gebruikt. Ik heb grote vingers dus de cursor precies neerzetten waar ik 'm nodig heb gaat vaak makkelijker met de trackball. Dat gaat niet meer. En ik moet 'm nu steeds aanzetten om te zien of ik wat gemist heb.
'k Moet er nog wat meer mee spelen, dat wel. Ik ben ook benieuwd wanneer de NFC-lezer wat gaat worden. Vooralsog doet 'ie voor mij niet meer dan "biep" als ik de telefoon op m'n paspoort leg.
ah nu zie ik het. dank je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
Heb je het op fok wel uitgezet?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Tabblad overig, eerste optie.
Een dagje wachten. Er zitten wel vaker hikjes in de systemen van Calendar, dan krijg ik ook ineens bepaalde agenda's niet meer in beeld. Een dag later is het gewoon weer in orde.quote:Op zondag 26 december 2010 19:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb bij Google Calendar de "Contacts' Birthdays" plugin aangezet, deze staat bij de categorie "Other Calendars", en op m'n Desire HD staat aangevinkt dat ie deze moet syncen. Nou heeft ie dat bij de 1e verjaardag die ik had ingevuld dat gedaan en die zie ik op m'n mobiel ook, maar bij alle volgenden doet ie dat niet, die zie ik nu alleen als ik naar calendar.google.com ga. Ook als ik hem handmatig refresh. Wat zou er mis kunnen zijn?
Ja dat dacht ik ook, maar ondertussen na een aantal keer proberen en na 2 weken wachten is het nog steeds zoquote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Een dagje wachten. Er zitten wel vaker hikjes in de systemen van Calendar, dan krijg ik ook ineens bepaalde agenda's niet meer in beeld. Een dag later is het gewoon weer in orde.
Zal het dadelijk eens bekijken voor jequote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef popolon het volgende:
Is weatherbug elite zoveel uitgebreider? Heb de gratis versie draaien.
LauncherPro gebruik ik ook, werkt fijn. Draai wel een custom rom op m'n Galaxy, met daar overheen een ander thema.quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef deepart het volgende:
[ afbeelding ]
Menu, naar boven en beneden scrollen en tevens mooi 3d (zie boven en onderkant, hij scrollt als een soort kubus)
[ afbeelding ]
Startscherm. Je kan de 5 snelkoppelingen (helemaal onderaan) naar links en rechts scrollen voor andere snelkoppelingen. Je kan alle widgets aanpassen qua formaat. Tevens kun je de rasters bepalen (dus hoeveel pictogrammen er op een scherm passen.
[ afbeelding ]
Mappen maken, bijv. voor games en andere apps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Menu van de Launcher pro. Je kan heel veel instellen.
[ afbeelding ]
De widget folders die ik al noemde net. Je kan verschillende formaten kiezen
[ afbeelding ]
Hier een voorbeeld van het vergroten van een widget.
Sorry voor de vreemde kleuren, de app waarmee ik de screenshots heb gemaakt heeft de kleuren verneukt.
Tevens kun je met folder organizer van alles ordenen en bijwerken.
Je kan echt nog veel meer ermee.
Deze post komt uit mijn andere topic, maar ik denk dat het wel bruikbaar is voor hier.
Graag, ik ben benieuwd naar je screenshots. Ik ga morgen ook mijn telefoon inrichten, vandaag pas Launcherpro geïnstalleerd dus ik moet nog even rustig gaan perfectionerenquote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef Luco het volgende:
[..]
LauncherPro gebruik ik ook, werkt fijn. Draai wel een custom rom op m'n Galaxy, met daar overheen een ander thema.
Ben alleen nog niet tevreden over m'n home screens, morgen weer flink prutsen. Post daarna wel screenshots.
Rosmalenquote:
Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Ah leuk, screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen weten, ik heb ook een aversie tegen rooten (zonder dat dit op feiten gebaseerd is), maar deze dock zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?
hoeft niet eens. Launcherpro kan je eigen iconen gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?
Het dock is gewoon LauncherPro met custom icons en een simpel zwart doorzichtig balkje. 'k Heb het hier even online gezetquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Superbedanktquote:Op maandag 27 december 2010 11:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het dock is gewoon LauncherPro met custom icons en een simpel zwart doorzichtig balkje. 'k Heb het hier even online gezet.
De lockscreen en overige iconen zijn wel onderdeel van een thema voor MIUI-Rom.
Ja die app heeft alle kleuren omgedraaid lijkt het wel, kijk maar naar dat angry bird icoonquote:Op maandag 27 december 2010 08:31 schreef Devolution het volgende:
Bij mij (gratis versie van LauncherPro) ziet het er nagenoeg hetzelfde uit als bij Deepart, op de kleuren na. Maar dat lag dus aan je screenshot app?
[..]
Rosmalen
Welk MIUI thema is dat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Ah leuk, screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GingerSuavequote:
hoe kom je aan die mooie kerst wallpaperquote:
Internetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
hoe kom je aan die mooie kerst wallpaper
Ik gebruik zelf camera 360, een erg fijne app. Mocht je over de standaard camera niet tevreden zijnquote:Op maandag 27 december 2010 15:58 schreef lekzzz het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef -J-D- het volgende:
En weer een update voor de Desire HD.
Cameraproblemen worden nu opgelost, zegt men.
Volgens mij is de vernieuwingsinterval alleen voor het updaten van je live-feed, bijv. als je hem als widget hebt ingesteld. De andere berichten komen als Push door. Als je daar vanaf wilt moet je meldingen uitzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De trackball gebruik ik nooit maar de LED vind ik inderdaad erg handig.
NFC-lezer? Nog nooit van gehoord
Waarom krijg ik Facebook-meldingen als ik de vernieuwingsinterval op Nooit heb gezet?Vervelend omdat ik ook al mails binnenkrijg dus wordt je steeds 2 keer gewaarschuwd. Al een tijdje last van.
Ik gebruik Dolphin HD, helemaal top. Switchen mogelijk tussen desktop en android mogelijk en nog veel meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
@Ireyon: thanks!
Heb overigens Firefox voor Android geinstalleerd, is echter beetje tegenvallend.
Reageerd vaak traag, en is vrij buggy soms met interface (vooral addon-scherm).
Ga nu Opera Mobile eens proberen.
Yup...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Knuck-les het volgende:
Iemand hier nog meer problemen met de facebook widget? Hij update namelijk niet of nauwelijks bij mij, terwijl de vernieuwingsinterval toch echt op 30 min staat.
Bron?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Komt een hoop leuks aan;
[ afbeelding ]
HTC Thunderbolt (wss alleen US)
[ afbeelding ]
Galaxy S2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Motorola Olympus
Kijk eens naar de linkjes van de afbeeldingen?quote:
Ik heb ze zelf gesoeptquote:
Geldt voor mij ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef deepart het volgende:
Heeft iemand ook de weatherbug elite app. Hij voert namelijk geen positiebepaling uit. Ik heb GPS uitgezet omdat dat binnen toch niet werkt, maar positionering via het netwerk staat wel aan. Helaas doet hij dat niet.
Ahaa. Krijg je dan nog wel een melding als iemand tegen je chat of verdwijnt dat ook?quote:Volgens mij is de vernieuwingsinterval alleen voor het updaten van je live-feed, bijv. als je hem als widget hebt ingesteld. De andere berichten komen als Push door. Als je daar vanaf wilt moet je meldingen uitzetten.
In de app naast het vergrootglas drukken, dus die 3 puntjes. Dan omlaag scrollen, en dan zie je de instellingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in de settings van Twidroid kom? Ik vind dat toch de beste Twitterapplicatie, kon eerst gewoon de achtergrondkleuren en updateinterval veranderen maar kan nu met geen mogelijkheid de settings meer vinden??
Iemand enig idee waar ze verstopt zitten?
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in de settings van Twidroid kom? Ik vind dat toch de beste Twitterapplicatie, kon eerst gewoon de achtergrondkleuren en updateinterval veranderen maar kan nu met geen mogelijkheid de settings meer vinden??
Iemand enig idee waar ze verstopt zitten?
Ik vind de standaard browser (v 2.2.1, DroidX) juist prima, sneller dan de op m'n ipad. Opera had ik op m'n BB, ook omdat toen de BB browser niet echt geweldig was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
@Ireyon: thanks!
Heb overigens Firefox voor Android geinstalleerd, is echter beetje tegenvallend.
Reageerd vaak traag, en is vrij buggy soms met interface (vooral addon-scherm).
Ga nu Opera Mobile eens proberen.
Ik gebruik nagenoeg altijd de standaard HTC browser ivm de snelheid en stabiliteit die bij mij gewoon goed zijn. Soms komt het wel eens voor dat de browser niet herkend of geaccepteerd wordt, en dan gebruik ik Opera die dan wel herkend/geaccepteerd wordt.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind de standaard browser (v 2.2.1, DroidX) juist prima, sneller dan de op m'n ipad. Opera had ik op m'n BB, ook omdat toen de BB browser niet echt geweldig was.
Dat zou ik ook wel willen heb alleen geen rooted telefoonquote:Op zondag 2 januari 2011 09:02 schreef Juup© het volgende:
Wie gebruikt er overigens Droidwall? Ik vind het een makkelijke app om bij sommige spellen b.v. de ads te weren. Tevens is het gemakkelijk om voor sommige programma's (die het toch niet nodig hebben) de internet toegang te weren.
Soms werkt Google agenda gewoon even niet goed. Ik heb dat ook gehad: was opeens de agenda van mijn liefje verdwenen. Online gewoon aanwezig, alle machtigingen stonden goed, maar op de telefoon ho maar.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef lekzzz het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat m'n agenda van google geen feestdagen meer laat zien op m'n Desire. Ook bij m'n vriendin niet. Wat raar is want hij synced ze wel met m'n computer en online staan ze ook in m'n google-account agenda.
Ik gebruik liever Adfree Android, die houdt alleen de advertenties in apps tegen. Droidwall wilde ook nogal eens de dataverbinding voor Facebook, Pulse Newsreader en andere apps die wel gewoon internet mochten gebruiken, tegenhouden.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:02 schreef Juup© het volgende:
Wie gebruikt er overigens Droidwall? Ik vind het een makkelijke app om bij sommige spellen b.v. de ads te weren. Tevens is het gemakkelijk om voor sommige programma's (die het toch niet nodig hebben) de internet toegang te weren.
Hangt er vanaf hoe jij het instelt. Ik gebruik ook AdFree, maar die houdt dus niet alle ads in spelletjes tegen, DroidWall wel is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Sold het volgende:
[..]
Ik gebruik liever Adfree Android, die houdt alleen de advertenties in apps tegen. Droidwall wilde ook nogal eens de dataverbinding voor Facebook, Pulse Newsreader en andere apps die wel gewoon internet mochten gebruiken, tegenhouden.
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Devolution het volgende:
Grappig. Zodra iemand hier begint over het downloaden van betaalde apps buiten de Market om (dus zonder er voor te betalen) dan zeikt iedereen die persoon af, maar het praten over adblockers op Android is prima
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Pandora73 het volgende:
Hm, de ontwikkelaar mist wel geld als je zijn betaalde app buiten de market om gratis downloadt, maar niet als je in een gratis app via een andere app de ads blockt. De adverteerder betaalt hem toch wel, want die weet niet beter als dat er x maal een app is verkocht waar zijn advertentie in voorkomt. En het gaat ons tenslotte om de ontwikkelaars, die hebben het geld nodig om nog meer fijne apps te kunnen bouwen. Denk ik tenminste?
* Pandora73 heeft geen adblocker overigens
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeurquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..
Oh en ik heb idd ook alleen maar gratis apps... Deels vanwege geen Paypal-acc/creditcard (ja ik weet)en deels omdat ik t soms niet echt de toegevoegde waarde vind hebben (althans, dat lijkt het niet te hebben afgaande op market/appbrain begeleidende tekst en comments)
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeur
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Gkhn het volgende:
* Gkhn download gewoon alle apps gratis en heeft schijt aan alles en iedereen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitter
Zelfde gevoel denk ik als wat ik bij Twidroyd hebquote:Mbt Tweetdeck, tja ik vind de indeling gewoon niet logisch en dus onoverzichtelijk. Kan het niet precies aangeven, is een gevoel.
Twidroid is de beste twitterapplicatie!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtquote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockHet is dat het nu lastiger is geworden op FOK!, anders had ik die irritante zwaar vertragende skyscraper links in het scherm allang geblocked.
Dan alsnog aanschaffenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtsneuneuzen... echt.
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Cryothic het volgende:
Ik zoek nog een leuke twitter app ter vervanging van die htc meuk, maar dan wel met een widget die vergelijkbaar is aan die van HTC.
Die HTC widget vindt ik ideaal. Lijstje met laatste 4 of 5 tweets, en snel doorheen te scrollen. Maar als je op een link in een tweet wilt klikken, gaat ie hem eerst openen in PEEP, en dat vind ik echt een butt programma.
TwiDroid werkt qua "detail-weergave"wel lekkerder, ook met die previews van twitpic's e.d., maar die widget liet geloof ik maar 3 tweets zien, en je moest scrollen met knoppen, en dat vind ik onhandig
Die dusquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
Ik gebruik de widget nietquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Nu niet, zit er wel aan te denken om dat op Picasa te doen. Maar toen ik dat 3 of 4 jaar geleden gebruikte vond ik het niet fijn zo werken, misschien dat het nu veranderd is. Het principe is wel fijn namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Uw Google is kapot?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef Cryothic het volgende:
Is er een app, of iets dergelijks om telefoonboodschappen op je pc te tonen?
Ooit een keer gezien bij iemand dat als z'n telefoon ging, er op het scherm van z'n pc een melding kwam wie er belde.
Is er zoiets (met een bluetooth of wifi verbinding) ook mogelijk met android?
Dus dat ik op m'n scherm gewoon een melding krijg van een nieuwe sms/whatsapp/mail/telefoontje?
Nee hoor, vroeg me gewoon af of hier iemand toevallig iets wist. Uit ervaring misschien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uw Google is kapot?
http://m.lifehacker.com/5(...)-your-phone-to-growl
Die gebruik ik ook (icm Ubuntu), werkt prima. Ben er nog niet uit of ik ook wil dat die messages via GSM netwerk worden verstuurd (heb nu alleen Wifi ingesteld).quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uw Google is kapot?
http://m.lifehacker.com/5(...)-your-phone-to-growl
Tuurlijk mag dat wel, maar uit jouw post maakte ik niet op dat je vroeg of iemand er ervaring mee heeft, maar meer óf zo'n app al is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeg me gewoon af of hier iemand toevallig iets wist. Uit ervaring misschien.
Mag je tegenwoordig niks meer vragen als er een antwoord op google te vinden is dan?
Want dan ontstaan er alleen nog maar korte topics hier.
Maar dank je wel
Exact hetzelfde hier..tot aan 85% opladen gaat nog redelijk, maar die laatste 15% duurt nog 3 uur ofzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef BluesRebel het volgende:
Dat kan helemaal niet. Hoe kun je online zijn zonder netwerk?
Zelf een vraag: zijn er hier nog meer mensen met een Magic die onlangs Froyo via Vodafone (OTA) hebben gekregen? Mijn accu houdt het nog even lang vol, maar het opladen duurt uuuuuuren. Dat is toch vreemd
Nou nog betaalbare android tablets, dan kan de laptop eens de deur uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 03:08 schreef popolon het volgende:
This is for real.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Official Honeycomb/Android 3.0 Preview (1080p)
Maar er komt wss eerst nog op zeer korte termijn een 2.4 uit, die ook gewoon Gingerbread zal heten. Net zoals Eclair 2.0 én 2.1 wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 03:08 schreef popolon het volgende:
This is for real.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Official Honeycomb/Android 3.0 Preview (1080p)
Wtf is dat!?quote:Exact hetzelfde hier..tot aan 85% opladen gaat nog redelijk, maar die laatste 15% duurt nog 3 uur ofzo..
Heel mooi maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat je met zo'n ding moet als je een laptop al hebt of één goedkoper kunt kopen.quote:This is for real![]()
als je al een laptop hebt niet nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf is dat!?Ligt dus niet aan mij. Hopelijk komt daar een update voor.
[..]
Heel mooi maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat je met zo'n ding moet als je een laptop al hebt of één goedkoper kunt kopen.
Er staat dat ie gemaakt is voor tablets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt honeycomb eigenlijk ook uit voor de desire serie?
of is deze alleen voor tablets?
Ik denk het niet, je zal denk ik al blij moeten zijn met 2.3quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt honeycomb eigenlijk ook uit voor de desire serie?
of is deze alleen voor tablets?
In ieder geval goed om te lezen dat ik niet de enige ben, maar wel bizar..eerst dacht ik dat het gewoon aan de display lag ofzo, maar na 2 uur opladen is de accu ook echt absoluut niet volquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf is dat!?Ligt dus niet aan mij. Hopelijk komt daar een update voor.
Volgens mij valt dat wel mee, als je zorgt dat het scherm, wifi en mobiel netwerk uit staan (en je moet natuurlijk wel een beetje GSM bereik hebben anders zoekt de telefoon zich suf en dat kost wel weer veel stroom)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Schanulleke het volgende:
Maakt het bij dat laden een substantieel verschil of de telefoon uit of aanstaat?
quote:
USB gaat sowieso langzamer toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hmm net ontdekt dat opladen via de USB nu wel gewoon op normale snelheid gaat..sneller dus dan de oplader
Dat ligt aan het aantal Amper van je oplader (standaard 1A), vergeleken met usb (dacht 500 mA). Dus ja, usb is in principe langzamer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:39 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand of de rechter phone een android phone is?
[ afbeelding ]
en zo ja, welke
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een zilveren Desire
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebben
Tnx!!
k wil waarschijnlijk DIE telefoon kopen, met kapot schermwat zou k dr voor bieden (k kan zelf wel n beeldschermpj repareren
)
ebay = glazenscherm+ digitizer rond de 30 euro... daarmee moet t ongeveer klaar zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-
Ja, maar vanwege mijn oplaad-issues is het nu dus juist sneller.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil mijn Desire gaan rooten en flashen, alleen wil ik vantevoren al mijn gegevens backuppen. Ik heb met Astro al mijn programma gebackupt en wil nu ook mijn sms en contacten opslaan. Iemand een app die hier het best geschikt voor is.
Die app heb ik ook alleen dat wordt echt een bende. Er staan losse smsjes en conversaties in mijn gmail sms map. Er klopt niets van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.
Voor SMS gebruik ik zelf SMSBackup, die kopiëert je SMS-jes naar een aparte map ("SMS") in GMail. Daarmee heb je ze niet terug op je telefoon na een reset, maar ze zijn in ieder geval in GMail te vinden. Eerste keer moet je het zelf laten overzetten, daarna doet hij het direct bij iedere ontvangen of gestuurde SMS.
Moederbord kapot. Op laten sturen voor boardswap. Bekend Desire probleem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Oksel het volgende:
Vanavond trouwens weer.. spontane resets..En traaaaaaaaaaag. Terwijl ik niets heb veranderd aan de configuratie.
Heb een melding aangemaakt bij HTC.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Een hard reset al geprobeerd Oksel? Anders idd opsturen naar HTC
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb een melding aangemaakt bij HTC.
Bedoel je met hard-reset een reset terug naar fabrieksinstellingen?
Probeerde het laatst en toen ging hij wel sneller naar 100% ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Schanulleke het volgende:
Maakt het bij dat laden een substantieel verschil of de telefoon uit of aanstaat?
Wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hmm net ontdekt dat opladen via de USB nu wel gewoon op normale snelheid gaat..sneller dus dan de oplader
Boardswap.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Oksel het volgende:
Dat is inderdaad het volgende wat ik ga proberen. Hij doet het nu weer, als het weer gebeurd reset ik hem.
Ik betaal nu iets van €19,- en heb een gratis Desire. Helaas wel bij T-Moshit maar verder gaat het primaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Renesite het volgende:
Moeder wil ook een android ding. Ze wil niet teveel uitgeven... max. 20 euro abonnement.
LG Optimus One een ideetje?
Of een Samsung S51
Ja, maar keuze tussen HTC Wildfire of een LG Optimus? De optimus heeft sowieso al een beter scherm.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef BluesRebel het volgende:
HTC Wildfire misschien? Weet niet hoeveel belminuten ze wil hebben. Zoek die abonnementen maar even op.
Maar het blijft een LG.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar keuze tussen HTC Wildfire of een LG Optimus? De optimus heeft sowieso al een beter scherm.
En ik vraag me af of je een 'moeder' niet meer een plezier doet een simpel toestelletje als de Wildfire dan een high-end toestel. Maar dat weet jij beter aangezien 't jouw moeder isquote:
2 jaars vind ze prima. Ze doet het nu met een oud ding maar wil wel met de tijd mee. Bijvoorbeeld mobiel bankieren vindt ze erg praktisch. En wie weet: over 1 jaar is alles mobiel internet minded dan kan je niet achterblijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
't is zeker een gaaf apparaat, maar;
[..]
En ik vraag me af of je een 'moeder' niet meer een plezier doet een simpel toestelletje als de Wildfire dan een high-end toestel. Maar dat weet jij beter aangezien 't jouw moeder is
En vraag is natuurlijk of ze 2 jaar abo wil of 1
Ik vind dat soort ontwerpen zo ontzettend inefficient.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13620
Ik vind 'm wel mooi.
Wacht alleen nog voor de zekerheid de grootte af. De Desire HD vind ik ook echt te groot.
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutseltquote:
Ik volgde een topic bij XDA Developers.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm ik wil mijn Desire gaan rooten. Iemand een goede guide die ik kan volgen? Ik kwam op AndroidWorld eentje tegen, maar daar heb ik een Ubuntu CD voor nodig die ik dus niet heb
Lockscreenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutselt
Handigquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
Homescreen: basis
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
En dat is dus Launcher Pro?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
Haha nou een simpelere homescreen kan haast nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutselt
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406714quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm ik wil mijn Desire gaan rooten. Iemand een goede guide die ik kan volgen? Ik kwam op AndroidWorld eentje tegen, maar daar heb ik een Ubuntu CD voor nodig die ik dus niet heb
Ja, al heb ik de indeling nog geen uur daarna al weer veranderd. Ander thema. Blauw is nu de hoofdkleur.quote:
Lucooooo ik bedoel waaaaaarom kan ik dat niet. Ik bedoel, wil hem niet doodmakenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Google Goggles Sudoku Demo
Google Goggles
Ik ben ooit simpelweg begonnen met het flashen van een lagfix waarbij m'n telefoon opeens ook geroot bleek te zijn. Vanaf daar is het een eitjequote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lucooooo ik bedoel waaaaaarom kan ik dat niet. Ik bedoel, wil hem niet doodmaken!
Morgen of zo maar eens doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben ooit simpelweg begonnen met het flashen van een lagfix waarbij m'n telefoon opeens ook geroot bleek te zijn. Vanaf daar is het een eitje. Ander thema erop zetten is 5 minuten werk, max. Andere ROM kost me 10 minuten max. Al met al ben ik met een complete reset van m'n telefoon een half uurtje bezig.
Dit is echt pure porno.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Google Goggles
Zal wel komen doordat hij branded is...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:50 schreef Renesite het volgende:
Hij wil steeeeeds niet!!! Communication problems... #kak
Nadat hij de root wil inladen. Dus na de rebootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Ireyon het volgende:
Bij welke stap gaat het mis? Dat hij branded is zou niks uit moeten maken..
Ik word er boos vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef Ireyon het volgende:
Hmm 't zegt me helaas niks en van Google wordt je ook niet veel wijzer.. Leen ander een keer een fatsoenlijke windows-pc van iemand
In de app in chat, druk op de menu toets (of hoe dat heet, op mijn desire is het gewoon de "menu" knop) en zet het offline.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Splutje het volgende:
Leuk die nieuwe Facebook voor android maar weet iemand hoe ik de chat offline zet? Ben nu 24 uur per dag online, ook als mijn mobiele netwerk uitstaat
Jup, altijd de Data en Cache wipen voordat je een nieuwe Rom flasht. Als je dezelfde Rom update wordt het vaak ook nog aanbevolen, misschien dat het daarom fijner is om een Rom met OTA ondersteuning (zoals Oxygen) te gebruiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Renesite het volgende:
Als ik een nieuwe rom wil,hoe pak ik dat dan aan? Moet ik naar bootmenu, alle persoonlijke instellingen wegmikken en dan gewoon een andere rom vanuit het zipfile wegtrekken? Vind het erg ruk dat bij villainrom er zo weinig widgets zijn om alles mooi te customizen! Al zou ik uiteraard nu skins kunnen downloaden.
Ach, ik wil het gewoon weten
Zo coolquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Google Goggles
Dat programma is echt geniaalquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Google Goggles
Wat moet er nederlands aan herkeninngssoftware danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat programma is echt geniaal
Wordt tijd voor een Nederlandse versie
Doet-ie niet... Hij heeft moeite met Nederlandse teksten te herkennen. En Engelse teksten kunnen niet worden vertaald naar het Nederlands. En gewoon het programma zelf natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moet er nederlands aan herkeninngssoftware danHet hoort gewoon plaatjes en tekst te herkennen, onafhankelijk van taal lijkt me?
Erg leuk spel! Weet iemand anders nog leuke simpele spellen die je tegen iemand anders kan spelen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Karstman het volgende:
Even een leuk spelletje tussendoor, Scrabble! Nou ja het heet WordFued en je speelt online scrabble tegen iemand anders, kan in nederlands en engels en nog een bergje talen. Ik ben licht verslaafdgratis versie zit wel veel reclame in, zoveel dat ik zit te overwegen om de betaalde te nemen.
Volgens mij kon Reversi ook multiplayer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Erg leuk spel! Weet iemand anders nog leuke simpele spellen die je tegen iemand anders kan spelen?
Deze 'vier op een rij' kun je ook tegen anderen spelen ( http://www.appbrain.com/app/connect-4/cn.bluesky.fourinaline )
Het programma zelf? Volgens mij zijn het alleen maar icoontjes en een "history" tekst-knop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet-ie niet... Hij heeft moeite met Nederlandse teksten te herkennen. En Engelse teksten kunnen niet worden vertaald naar het Nederlands. En gewoon het programma zelf natuurlijk.
Ander groot voordeel van 2.3: Mijn Desire werkt eindelijk goed met mijn Parrot carkit. Met 2.2 was dat dramaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nu vanaf zondag Gingerbread (2.3) op mijn Desire staan. Wat een geweldig OS. Je kunt echt wel merken dat Google flink vooruit is gegaan van FroYo naar Gingerbead. Het werkt allemaal veel sneller, soepeler en handiger imo. Ook mis ik HTC Sense totaal niet.
2.3
Zijn dat niet allemaal Sense widgets? Kan je niet ff beter zoeken hoe je Sense er weer op knalt of een ROM met (delen van) Sense ingebakken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:16 schreef Renesite het volgende:
Welke roms hebben jullie ammal? Villaindroid heb ik op het moment, maar denk cyanogenmod erop te zetten... Ik mis bijvoorbeeld widgets van het mailprogramma en zo...
XiiaLive, erg gave UIquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede internetradio app. Hier enige suggesties?
Tunein Radio is imo beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
XiiaLive, erg gave UI. Maakt gebruik van SHOUTcast wat overigens ook door Winamp zelf ondersteund wordt, wellicht wat fijner als alles-in-1 muziek applicatie.
Thanks, die kan ook multiplayer idd, alleen zuig ik nogal met dat spel...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij kon Reversi ook multiplayer.
http://www.appbrain.com/app/reversi/cn.bluesky.neatreversi
Oxygen. Gingerbread 2.3 stock. Dus zonder rommel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:16 schreef Renesite het volgende:
Welke roms hebben jullie ammal? Villaindroid heb ik op het moment, maar denk cyanogenmod erop te zetten... Ik mis bijvoorbeeld widgets van het mailprogramma en zo...
zonder widgets en zo? Vind het zo kaal nu...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oxygen. Gingerbread 2.3 stock. Dus zonder rommel.
Widgets kun je toch zelf installeren? Jij bedoelt Sense.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
zonder widgets en zo? Vind het zo kaal nu...
Ik bedoel een widget voor mijn mailquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Widgets kun je toch zelf installeren? Jij bedoelt Sense
Ja, ga mijn creditcard maar weer pakken denk ik zo...quote:
is die HTC Mail app niks? Die heeft ook een mail widget.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel een widget voor mijn mail! Nou heb ik alleen een icoontje
! Best crap
Dus dat zijn de default? Geen mail gedoetje? Heb namelijk meerdere mailboxen, vind dat wel lastig zonder.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel een widget voor mijn mail! Nou heb ik alleen een icoontje
! Best crap
Dus dat zijn de default? Geen mail gedoetje? Heb namelijk meerdere mailboxen, vind dat wel lastig zonder.
kan niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
is die HTC Mail app niks? Die heeft ook een mail widget.
Alleen geen idee of je daar bij kan met een andere rom.
Ja, ben er nu achter. Maar Cryotic vraagt mij wat. Dus ik zeg: je kan niet bij de sense widgets wanneer je een andere rom hebt. Ja, alleen als je een Sense rom hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, wat snap je nou niet... jij mist de Sense widgets, in de meeste ROM's zit al die fabrikanten-crap (zoals Sense) dus niet, tenzij anders aangegeven. Dus óf een ROM met Sense zoeken, óf een andere widget uit de Market downloaden (en voor dokken wss)
Geprobeerd, en allemaal meldingen dat ie de dll niet zag, of dat het geen correcte dll zou zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef Devolution het volgende:
Misschien moet je die dll nog registreren.
Start -> uitvoeren -> regsvr32 %systemroot%\system32\winadbdriver.dll
Pure snelheid, misschien nog wel een grotere stap dan van 2.1 naar 2.2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nu vanaf zondag Gingerbread (2.3) op mijn Desire staan. Wat een geweldig OS. Je kunt echt wel merken dat Google flink vooruit is gegaan van FroYo naar Gingerbead. Het werkt allemaal veel sneller, soepeler en handiger imo. Ook mis ik HTC Sense totaal niet.
2.3
Heeft het zin om zoiets op een Hero te zetten of is die sowieso te langzaam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
2.3
Dat laatste denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft het zin om zoiets op een Hero te zetten of is die sowieso te langzaam?
Ze gaan het (denk ik) een beetje splitsen in een Tablet-OS en de mobiele versie. 3.0 is iig voornamelijk gericht op tablets, en 2.4 wat meer de smartphone kant op.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Gaat Google deze zomer nu alweer komen met Icecream, ik dacht dat ze tempo updates omlaag gingen gooien
Wel zo fijn, al hoop ik niet dat het dan een heel log zwaar systeem gaat worden op de minder krachtige PDA's.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Devolution het volgende:
Ze gaan het wat verder in de toekomst weer naar elkaar toe brengen. Met 3.0 (Honeycomb) hebben ze zich inderdaad vooral op tablets gericht omdat de voorgangers gewoon niet geschikt genoeg waren voor tablets, maar ze willen de updates in de toekomst voor zowel tablets als smartphones in 1 doen.
Bron?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Devolution het volgende:
Ze gaan het wat verder in de toekomst weer naar elkaar toe brengen. Met 3.0 (Honeycomb) hebben ze zich inderdaad vooral op tablets gericht omdat de voorgangers gewoon niet geschikt genoeg waren voor tablets, maar ze willen de updates in de toekomst voor zowel tablets als smartphones in 1 doen.
.pdf's omzetten naar ebooks en dan gewoon met de default reader?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef BluesRebel het volgende:
Kent iemand een book-reader in de Market die uit zichzelf hele boeken heeft/van internet haalt? (Van Google Books of wellicht andere sites). De oude boeken waar ik in geïnteresseerd ben zijn meestal wel ergens gratis op internet te vinden. Maar wil ze dan makkelijk op mijn telefoon hebben.
Je zou Aldiko + een online catalogue kunnen proberen. Ik had er ooit eentje gevonden die gewoon gratis allerlei boeken kon downloaden maar ik vraag me af hoe legaal dat is/was. Ik ben die URL nu kwijt, maar wat ik zo gauw kon opscharrelen is dit: http://www.drinkmalk.com/stanza/faqquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef BluesRebel het volgende:
Kent iemand een book-reader in de Market die uit zichzelf hele boeken heeft/van internet haalt? (Van Google Books of wellicht andere sites). De oude boeken waar ik in geïnteresseerd ben zijn meestal wel ergens gratis op internet te vinden. Maar wil ze dan makkelijk op mijn telefoon hebben.
Dat gaat lang niet altijd goed. Zo had ik een hoofdstuk uit de Lonely Planet (pdf) omgezet, maar omdat die pagina's 2 kolommen bevatten gaat zo'n conversieprogramma nogal eens de mist in en je bent dan beter af met de pdf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
.pdf's omzetten naar ebooks en dan gewoon met de default reader?
Er zijn een heleboel gratis boeken die ook gewoon op internet te vinden zijn dus volgens mij is het wel legaal. Bedankt voor de site! Misschien bedoelde jij deze ook: http://www.gutenberg.org Dit is DE site op dat gebied.quote:Ik had er ooit eentje gevonden die gewoon gratis allerlei boeken kon downloaden maar ik vraag me af hoe legaal dat is/was.
Ik bedoelde bij nader inzien toch die ene die ik zei (even teruggezocht)quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef BluesRebel het volgende:
PDF's zijn inderdaad niet altijd even lekker. Bovendien moet je die ook kunnen vinden.
Ik heb Kindle even geprobeerd, maar zal ook naar Aldiko kijken.
[..]
Er zijn een heleboel gratis boeken die ook gewoon op internet te vinden zijn dus volgens mij is het wel legaal. Bedankt voor de site! Misschien bedoelde jij deze ook: http://www.gutenberg.org Dit is DE site op dat gebied.
Nope. Wel QuickOffice al vind ik dat niet fijn werken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
bestaat er nu ook een open office en of MS office voor android?.
En waar kan ik ze vinden?.
Volgens mij moet je dan een app als LauncherPro of AWD EX gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef mwaterl het volgende:
Hey,
Ik heb een HTC Legend met Android. Als je widgets op je homescreen plaatst, zie je zowel het logo als naam van de widget (onder het logo van de widget). Is er een manier om die naam weg te halen, zodat je alleen het logo ziet?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Visitor.Q het volgende:
LauncherPro heeft kekke home-screen-switch animaties. 3D cube, rotate, flip etc. Fancy!
Het standaard schuiven ziet er met elastic scrolling het best uit maar die 3D transities doen het beter zonder.
Alleen maar eyecandy dat processorcapaciteit vreet dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Visitor.Q het volgende:
LauncherPro heeft kekke home-screen-switch animaties. 3D cube, rotate, flip etc. Fancy!
Het standaard schuiven ziet er met elastic scrolling het best uit maar die 3D transities doen het beter zonder.
heb ik niet zo'n last mee. Telefoon laadt op als ik werk, in de auto maar ik doe er gemakkelijk een dag mee. Ook geen last van traagheid ofzo, maar goed je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen maar eyecandy dat processorcapaciteit vreet dus
Mijn telefoon is sneller sinds launcherpro! Wat een geniale interface, prachtig!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Mijn telefoon is sneller sinds launcherpro! Wat een geniale interface, prachtig!
MSN talk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef mwaterl het volgende:
Wat is volgens jullie de beste/fijnste/snelste MSNapp voor android?
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, ik vind de mijne snel genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.
Onzin natuurlijk, LauncherPro mét eye-candy werkt nog altijd vele malen soepeler dan de concurrentie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Ik heb alle onnodige zooi eraf gegooid (ook de Live Wallpapers e.d.) voordat ik de ROM installeerde. Lekker simpel en snel, zo zie ik het graag.
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, LauncherPro mét eye-candy werkt nog altijd vele malen soepeler dan de concurrentie.
Het mooie is dat je het gewoon uit kan zetten,...quote:
Het mooie is dat je LauncherPro gewoon kunt verwijderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het mooie is dat je het gewoon uit kan zetten,...
internet uitzetten (Zowel 3G als Wifi)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb LauncherPro er ooit opgezet, maar kan het nu niet meer vinden. Hoe start je dat?
Verder, door Ads worden games echt HEEL erg traag. Is er een WERKENDE adblocker?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb LauncherPro er ooit opgezet, maar kan het nu niet meer vinden. Hoe start je dat?
Verder, door Ads worden games echt HEEL erg traag. Is er een WERKENDE adblocker?
Een adblocker kan je alleen voor een geroote telefoon vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Oksel het volgende:
Je kunt 'n laag aanzetten waarin files aangegeven worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Pandora73 het volgende:
Google Navigatie doet toch geen verkeersupdates?
Als je je kaart voor je hebt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop