USB gaat sowieso langzamer toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hmm net ontdekt dat opladen via de USB nu wel gewoon op normale snelheid gaat..sneller dus dan de oplader
Dat ligt aan het aantal Amper van je oplader (standaard 1A), vergeleken met usb (dacht 500 mA). Dus ja, usb is in principe langzamer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:39 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand of de rechter phone een android phone is?
[ afbeelding ]
en zo ja, welke
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een zilveren Desire
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebben
Tnx!!
k wil waarschijnlijk DIE telefoon kopen, met kapot schermwat zou k dr voor bieden (k kan zelf wel n beeldschermpj repareren
)
ebay = glazenscherm+ digitizer rond de 30 euro... daarmee moet t ongeveer klaar zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-
Ja, maar vanwege mijn oplaad-issues is het nu dus juist sneller.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil mijn Desire gaan rooten en flashen, alleen wil ik vantevoren al mijn gegevens backuppen. Ik heb met Astro al mijn programma gebackupt en wil nu ook mijn sms en contacten opslaan. Iemand een app die hier het best geschikt voor is.
Die app heb ik ook alleen dat wordt echt een bende. Er staan losse smsjes en conversaties in mijn gmail sms map. Er klopt niets van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.
Voor SMS gebruik ik zelf SMSBackup, die kopiëert je SMS-jes naar een aparte map ("SMS") in GMail. Daarmee heb je ze niet terug op je telefoon na een reset, maar ze zijn in ieder geval in GMail te vinden. Eerste keer moet je het zelf laten overzetten, daarna doet hij het direct bij iedere ontvangen of gestuurde SMS.
Moederbord kapot. Op laten sturen voor boardswap. Bekend Desire probleem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Oksel het volgende:
Vanavond trouwens weer.. spontane resets..En traaaaaaaaaaag. Terwijl ik niets heb veranderd aan de configuratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |