Hangt er vanaf hoe jij het instelt. Ik gebruik ook AdFree, maar die houdt dus niet alle ads in spelletjes tegen, DroidWall wel is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Sold het volgende:
[..]
Ik gebruik liever Adfree Android, die houdt alleen de advertenties in apps tegen. Droidwall wilde ook nogal eens de dataverbinding voor Facebook, Pulse Newsreader en andere apps die wel gewoon internet mochten gebruiken, tegenhouden.
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Devolution het volgende:
Grappig. Zodra iemand hier begint over het downloaden van betaalde apps buiten de Market om (dus zonder er voor te betalen) dan zeikt iedereen die persoon af, maar het praten over adblockers op Android is prima
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Pandora73 het volgende:
Hm, de ontwikkelaar mist wel geld als je zijn betaalde app buiten de market om gratis downloadt, maar niet als je in een gratis app via een andere app de ads blockt. De adverteerder betaalt hem toch wel, want die weet niet beter als dat er x maal een app is verkocht waar zijn advertentie in voorkomt. En het gaat ons tenslotte om de ontwikkelaars, die hebben het geld nodig om nog meer fijne apps te kunnen bouwen. Denk ik tenminste?
* Pandora73 heeft geen adblocker overigens
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeurquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..
Oh en ik heb idd ook alleen maar gratis apps... Deels vanwege geen Paypal-acc/creditcard (ja ik weet)en deels omdat ik t soms niet echt de toegevoegde waarde vind hebben (althans, dat lijkt het niet te hebben afgaande op market/appbrain begeleidende tekst en comments)
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeur
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Gkhn het volgende:
* Gkhn download gewoon alle apps gratis en heeft schijt aan alles en iedereen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitter
Zelfde gevoel denk ik als wat ik bij Twidroyd hebquote:Mbt Tweetdeck, tja ik vind de indeling gewoon niet logisch en dus onoverzichtelijk. Kan het niet precies aangeven, is een gevoel.
Twidroid is de beste twitterapplicatie!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtquote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockHet is dat het nu lastiger is geworden op FOK!, anders had ik die irritante zwaar vertragende skyscraper links in het scherm allang geblocked.
Dan alsnog aanschaffenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtsneuneuzen... echt.
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Cryothic het volgende:
Ik zoek nog een leuke twitter app ter vervanging van die htc meuk, maar dan wel met een widget die vergelijkbaar is aan die van HTC.
Die HTC widget vindt ik ideaal. Lijstje met laatste 4 of 5 tweets, en snel doorheen te scrollen. Maar als je op een link in een tweet wilt klikken, gaat ie hem eerst openen in PEEP, en dat vind ik echt een butt programma.
TwiDroid werkt qua "detail-weergave"wel lekkerder, ook met die previews van twitpic's e.d., maar die widget liet geloof ik maar 3 tweets zien, en je moest scrollen met knoppen, en dat vind ik onhandig
Die dusquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
Ik gebruik de widget nietquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Nu niet, zit er wel aan te denken om dat op Picasa te doen. Maar toen ik dat 3 of 4 jaar geleden gebruikte vond ik het niet fijn zo werken, misschien dat het nu veranderd is. Het principe is wel fijn namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Uw Google is kapot?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef Cryothic het volgende:
Is er een app, of iets dergelijks om telefoonboodschappen op je pc te tonen?
Ooit een keer gezien bij iemand dat als z'n telefoon ging, er op het scherm van z'n pc een melding kwam wie er belde.
Is er zoiets (met een bluetooth of wifi verbinding) ook mogelijk met android?
Dus dat ik op m'n scherm gewoon een melding krijg van een nieuwe sms/whatsapp/mail/telefoontje?
Nee hoor, vroeg me gewoon af of hier iemand toevallig iets wist. Uit ervaring misschien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uw Google is kapot?
http://m.lifehacker.com/5(...)-your-phone-to-growl
Die gebruik ik ook (icm Ubuntu), werkt prima. Ben er nog niet uit of ik ook wil dat die messages via GSM netwerk worden verstuurd (heb nu alleen Wifi ingesteld).quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uw Google is kapot?
http://m.lifehacker.com/5(...)-your-phone-to-growl
Tuurlijk mag dat wel, maar uit jouw post maakte ik niet op dat je vroeg of iemand er ervaring mee heeft, maar meer óf zo'n app al is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeg me gewoon af of hier iemand toevallig iets wist. Uit ervaring misschien.
Mag je tegenwoordig niks meer vragen als er een antwoord op google te vinden is dan?
Want dan ontstaan er alleen nog maar korte topics hier.
Maar dank je wel
Exact hetzelfde hier..tot aan 85% opladen gaat nog redelijk, maar die laatste 15% duurt nog 3 uur ofzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef BluesRebel het volgende:
Dat kan helemaal niet. Hoe kun je online zijn zonder netwerk?
Zelf een vraag: zijn er hier nog meer mensen met een Magic die onlangs Froyo via Vodafone (OTA) hebben gekregen? Mijn accu houdt het nog even lang vol, maar het opladen duurt uuuuuuren. Dat is toch vreemd
Nou nog betaalbare android tablets, dan kan de laptop eens de deur uitquote:
Maar er komt wss eerst nog op zeer korte termijn een 2.4 uit, die ook gewoon Gingerbread zal heten. Net zoals Eclair 2.0 én 2.1 wasquote:
Wtf is dat!?quote:Exact hetzelfde hier..tot aan 85% opladen gaat nog redelijk, maar die laatste 15% duurt nog 3 uur ofzo..
Heel mooi maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat je met zo'n ding moet als je een laptop al hebt of één goedkoper kunt kopen.quote:This is for real![]()
als je al een laptop hebt niet nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf is dat!?Ligt dus niet aan mij. Hopelijk komt daar een update voor.
[..]
Heel mooi maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat je met zo'n ding moet als je een laptop al hebt of één goedkoper kunt kopen.
Er staat dat ie gemaakt is voor tablets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt honeycomb eigenlijk ook uit voor de desire serie?
of is deze alleen voor tablets?
Ik denk het niet, je zal denk ik al blij moeten zijn met 2.3quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt honeycomb eigenlijk ook uit voor de desire serie?
of is deze alleen voor tablets?
In ieder geval goed om te lezen dat ik niet de enige ben, maar wel bizar..eerst dacht ik dat het gewoon aan de display lag ofzo, maar na 2 uur opladen is de accu ook echt absoluut niet volquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf is dat!?Ligt dus niet aan mij. Hopelijk komt daar een update voor.
Volgens mij valt dat wel mee, als je zorgt dat het scherm, wifi en mobiel netwerk uit staan (en je moet natuurlijk wel een beetje GSM bereik hebben anders zoekt de telefoon zich suf en dat kost wel weer veel stroom)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Schanulleke het volgende:
Maakt het bij dat laden een substantieel verschil of de telefoon uit of aanstaat?
USB gaat sowieso langzamer toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hmm net ontdekt dat opladen via de USB nu wel gewoon op normale snelheid gaat..sneller dus dan de oplader
Dat ligt aan het aantal Amper van je oplader (standaard 1A), vergeleken met usb (dacht 500 mA). Dus ja, usb is in principe langzamer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:39 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand of de rechter phone een android phone is?
[ afbeelding ]
en zo ja, welke
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een zilveren Desire
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:10 schreef makkie88 het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunne hebben
Tnx!!
k wil waarschijnlijk DIE telefoon kopen, met kapot schermwat zou k dr voor bieden (k kan zelf wel n beeldschermpj repareren
)
ebay = glazenscherm+ digitizer rond de 30 euro... daarmee moet t ongeveer klaar zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef lekzzz het volgende:
[..]
inderdaad een desire. Kijk even wat het je allemaal gaat kosten, een nieuwe desire kost nog maar 350,-
Ja, maar vanwege mijn oplaad-issues is het nu dus juist sneller.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
USB gaat sowieso langzamer toch?
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil mijn Desire gaan rooten en flashen, alleen wil ik vantevoren al mijn gegevens backuppen. Ik heb met Astro al mijn programma gebackupt en wil nu ook mijn sms en contacten opslaan. Iemand een app die hier het best geschikt voor is.
Die app heb ik ook alleen dat wordt echt een bende. Er staan losse smsjes en conversaties in mijn gmail sms map. Er klopt niets van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Contacten (als ze tenminste als Google-contact staan) worden automatisch gebackupt in je Google-account.
Voor SMS gebruik ik zelf SMSBackup, die kopiëert je SMS-jes naar een aparte map ("SMS") in GMail. Daarmee heb je ze niet terug op je telefoon na een reset, maar ze zijn in ieder geval in GMail te vinden. Eerste keer moet je het zelf laten overzetten, daarna doet hij het direct bij iedere ontvangen of gestuurde SMS.
Moederbord kapot. Op laten sturen voor boardswap. Bekend Desire probleem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Oksel het volgende:
Vanavond trouwens weer.. spontane resets..En traaaaaaaaaaag. Terwijl ik niets heb veranderd aan de configuratie.
Heb een melding aangemaakt bij HTC.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Een hard reset al geprobeerd Oksel? Anders idd opsturen naar HTC
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb een melding aangemaakt bij HTC.
Bedoel je met hard-reset een reset terug naar fabrieksinstellingen?
Probeerde het laatst en toen ging hij wel sneller naar 100% ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Schanulleke het volgende:
Maakt het bij dat laden een substantieel verschil of de telefoon uit of aanstaat?
Wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hmm net ontdekt dat opladen via de USB nu wel gewoon op normale snelheid gaat..sneller dus dan de oplader
Boardswap.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Oksel het volgende:
Dat is inderdaad het volgende wat ik ga proberen. Hij doet het nu weer, als het weer gebeurd reset ik hem.
Ik betaal nu iets van ¤19,- en heb een gratis Desire. Helaas wel bij T-Moshit maar verder gaat het primaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef Renesite het volgende:
Moeder wil ook een android ding. Ze wil niet teveel uitgeven... max. 20 euro abonnement.
LG Optimus One een ideetje?
Of een Samsung S51
Ja, maar keuze tussen HTC Wildfire of een LG Optimus? De optimus heeft sowieso al een beter scherm.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef BluesRebel het volgende:
HTC Wildfire misschien? Weet niet hoeveel belminuten ze wil hebben. Zoek die abonnementen maar even op.
Maar het blijft een LG.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar keuze tussen HTC Wildfire of een LG Optimus? De optimus heeft sowieso al een beter scherm.
En ik vraag me af of je een 'moeder' niet meer een plezier doet een simpel toestelletje als de Wildfire dan een high-end toestel. Maar dat weet jij beter aangezien 't jouw moeder isquote:
2 jaars vind ze prima. Ze doet het nu met een oud ding maar wil wel met de tijd mee. Bijvoorbeeld mobiel bankieren vindt ze erg praktisch. En wie weet: over 1 jaar is alles mobiel internet minded dan kan je niet achterblijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
't is zeker een gaaf apparaat, maar;
[..]
En ik vraag me af of je een 'moeder' niet meer een plezier doet een simpel toestelletje als de Wildfire dan een high-end toestel. Maar dat weet jij beter aangezien 't jouw moeder is
En vraag is natuurlijk of ze 2 jaar abo wil of 1
Ik vind dat soort ontwerpen zo ontzettend inefficient.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:18 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13620
Ik vind 'm wel mooi.
Wacht alleen nog voor de zekerheid de grootte af. De Desire HD vind ik ook echt te groot.
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutseltquote:
Ik volgde een topic bij XDA Developers.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm ik wil mijn Desire gaan rooten. Iemand een goede guide die ik kan volgen? Ik kwam op AndroidWorld eentje tegen, maar daar heb ik een Ubuntu CD voor nodig die ik dus niet heb
Lockscreenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutselt
Handigquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
Homescreen: basis
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
En dat is dus Launcher Pro?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
Haha nou een simpelere homescreen kan haast nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kan ik m'n telefoon niet even een middagje bij jou inleveren en dat jij er dan ook zoiets moois van knutselt
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406714quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm ik wil mijn Desire gaan rooten. Iemand een goede guide die ik kan volgen? Ik kwam op AndroidWorld eentje tegen, maar daar heb ik een Ubuntu CD voor nodig die ik dus niet heb
Ja, al heb ik de indeling nog geen uur daarna al weer veranderd. Ander thema. Blauw is nu de hoofdkleur.quote:
Lucooooo ik bedoel waaaaaarom kan ik dat niet. Ik bedoel, wil hem niet doodmakenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Lockscreen
NeonGT theme
TypoClock
SwitchPro
Clarus Battery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |