Hangt er vanaf hoe jij het instelt. Ik gebruik ook AdFree, maar die houdt dus niet alle ads in spelletjes tegen, DroidWall wel is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Sold het volgende:
[..]
Ik gebruik liever Adfree Android, die houdt alleen de advertenties in apps tegen. Droidwall wilde ook nogal eens de dataverbinding voor Facebook, Pulse Newsreader en andere apps die wel gewoon internet mochten gebruiken, tegenhouden.
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Devolution het volgende:
Grappig. Zodra iemand hier begint over het downloaden van betaalde apps buiten de Market om (dus zonder er voor te betalen) dan zeikt iedereen die persoon af, maar het praten over adblockers op Android is prima
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Pandora73 het volgende:
Hm, de ontwikkelaar mist wel geld als je zijn betaalde app buiten de market om gratis downloadt, maar niet als je in een gratis app via een andere app de ads blockt. De adverteerder betaalt hem toch wel, want die weet niet beter als dat er x maal een app is verkocht waar zijn advertentie in voorkomt. En het gaat ons tenslotte om de ontwikkelaars, die hebben het geld nodig om nog meer fijne apps te kunnen bouwen. Denk ik tenminste?
* Pandora73 heeft geen adblocker overigens
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeurquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe mij toch Tweetdeck maar.. Lekker 1-koloms overzichtelijkheid op 1 'pagina' op mn desire, naar rechts scrollen voor de pagina met DM of @berichten..
Oh en ik heb idd ook alleen maar gratis apps... Deels vanwege geen Paypal-acc/creditcard (ja ik weet)en deels omdat ik t soms niet echt de toegevoegde waarde vind hebben (althans, dat lijkt het niet te hebben afgaande op market/appbrain begeleidende tekst en comments)
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah, Tweetdeck vind ik te onoverzichtelijk. maar goed ieder zijn haar voorkeur
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitterquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat zeker ieder zn eigen voorkeur.. maar hoezo onoverzichtelijk? Vind ik nl totaal niet.. Ter Info... K heb n Desire, gebruik m alleen voor Twitter en niet voor 4square etc..
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Gkhn het volgende:
* Gkhn download gewoon alle apps gratis en heeft schijt aan alles en iedereen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Desire ook om te bellen b.v. en niet alleen voor Twitter
Zelfde gevoel denk ik als wat ik bij Twidroyd hebquote:Mbt Tweetdeck, tja ik vind de indeling gewoon niet logisch en dus onoverzichtelijk. Kan het niet precies aangeven, is een gevoel.
Twidroid is de beste twitterapplicatie!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
Ben overigens enorm tevreden over TwiDroydOverzichtelijker dan Plume/Touiteur vind ik. Ik heb de gratis versie van TwiDroyd, maar nog geen ads gezien (ook niet als AdFree en Droidwall uitgeschakeld staan).
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtquote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit wat een ander denkt als ik ads blockHet is dat het nu lastiger is geworden op FOK!, anders had ik die irritante zwaar vertragende skyscraper links in het scherm allang geblocked.
Dan alsnog aanschaffenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En straks wel janken als er minder gratis apps zijn of de beveiliging beter wordtsneuneuzen... echt.
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Cryothic het volgende:
Ik zoek nog een leuke twitter app ter vervanging van die htc meuk, maar dan wel met een widget die vergelijkbaar is aan die van HTC.
Die HTC widget vindt ik ideaal. Lijstje met laatste 4 of 5 tweets, en snel doorheen te scrollen. Maar als je op een link in een tweet wilt klikken, gaat ie hem eerst openen in PEEP, en dat vind ik echt een butt programma.
TwiDroid werkt qua "detail-weergave"wel lekkerder, ook met die previews van twitpic's e.d., maar die widget liet geloof ik maar 3 tweets zien, en je moest scrollen met knoppen, en dat vind ik onhandig
Die dusquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
Ik gebruik de widget nietquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Plume voor mij. Widget waarin je kan scrollen, preview van plaatjes etc.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Nu niet, zit er wel aan te denken om dat op Picasa te doen. Maar toen ik dat 3 of 4 jaar geleden gebruikte vond ik het niet fijn zo werken, misschien dat het nu veranderd is. Het principe is wel fijn namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
Doen jullie je fotos ook ergens online backuppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |